Enquesta

viendo el exito del mensaje una pregunta moya o manel, quien creeis que a dado o dara mas por el sabadell

moya
21 (72.4%)
manel
8 (27.6%)

Total de vots: 27

Autor Tema: moya 0 manel 1  (Llegit 24980 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
Re: moya 0 manel 1
« Respondre #200 el: 20 de Setembre de 2007, 13:46:03 pm »
per bombes las que posan al aqui te espero, penso que aquí la bomba ha sigut la continuitat de tots els jugadors de la temporada pasada.

futbolista

• Visitant
« Respondre #201 el: 20 de Setembre de 2007, 13:51:44 pm »
no amigo no tenemos quince años tu puedes tener un doble nif siempre que sea anterior a las denuncias de impago y todo estaba practicamente visto lo que iba a pasar, informater y vera que el primer equipo realmente estaba desaparecido el amater por una buena gestion de un listo de nuestro club evito que acabaramos como otros equipos :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin

futbolista

• Visitant
« Respondre #202 el: 20 de Setembre de 2007, 14:01:33 pm »
la mejor bomba el domingo con un 1 a 2 minuto 88, ya huele moya y manel :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #203 el: 20 de Setembre de 2007, 14:21:17 pm »
Pero es que ya en los últimos mensajes no se habla de lo sucedio el domingo, es aclarar lo del ascenso del amateur, que sigo diciendo que ambos equipos siguieron en sus respectivas categorías y trayectorias hasta que por desgracia el fútbol base se fue a la cuneta.

:beer2   

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #204 el: 20 de Setembre de 2007, 14:24:28 pm »
Et dono tota la rao Pipo. Més val que deixem el tema. Només un petit apunt i no tornaré a referirme a Manel. Ell, com Jordi, Piti, Titi, Berenguer, Montes, Pedro, Garzón, etc., va aportar molt al Sabadell i recordo perfectament aquest ascens de primera catalana a tercera division no efectiu perque tots els jugadors van pasar al primer equip pel seu descens burocratic. Ara bé, aquí no es discuteix la bona aportacio de Manel al Sabadell en les seves temporades aquí sino una celebracio que segueixo pensant va ser molt poc respetuosa amb una aficio que el recorda (jo al menys, recordava) amb carinyo i el va aplaudir al sortir al camp diumenge. Per a mi, el Manel ara es un rival més. Que prengui nota del Cristiano Ronaldo, quand ahir va fer un gol al seu exequip a Porrtugal i no sols no va celebrar-ho sino que va demanar perdò a la afició. Tampoc cal anar tan lluny i jo crec que un gol s´ha de celebrar sempre pero Manel va perdre el cap i si tenia alguna cosa personal amb el moya, que li hagués dedicat el gol després en roda de premsa i no al camp amb tota la aficio present. Va ser de molt mal gust. Repeteixo, ja no veuré al Manel com uns dels jugadors historics del Sabadell, ho sento. M´ha descaigut moltíssim. Visca el Sabadell!!!!!

:ok    :clap       :beer2       :reverencia2

futbolista

• Visitant
« Respondre #205 el: 20 de Setembre de 2007, 14:35:47 pm »
no amigo labtec gracias a aquel amater el sabadell salio adelante entrenado por jaurrieta sino habriamos ido a regional como el almeria que no pagaba ni la luz miratelo bien que es asi todos auellos chicos venian del futbol base y luego poco a poco se fue reforzando el equipo para asegurar el ascenso de tercera a segunda b pero era el equipo que venia del amater cosa que hopy no podriamos ni decir ni hacer ya que nuesra base es un solar que ni siquiera se adapta a los dis modernos con hierva artificial :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #206 el: 20 de Setembre de 2007, 14:36:28 pm »
esto una cosa Y LA BOMBA DEL VERANO QUIEN ERA je je je es para cambiar de tema dejar al manel ( despues de lo que hizo el domingo le llamaremos como en harry pooter el imnombrable) que se quede en ibiza y al señor moya que se quede en la banqueta arlekinada  :**** :**** :police:

http://es.youtube.com/watch?v=jY48iTyLrmk

:dance    :visca    :balla    :cheer   :yes:

esta fue la única BOMBA de VERANO

futbolista

• Visitant
« Respondre #207 el: 20 de Setembre de 2007, 14:45:13 pm »
correcto amigo pues viva la BOMBA y a ganar a ols del anis del mono, que nos tienen tanta rabia como los rojos de hay arriba :clap2 :clap2 :clap2 :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :balla :scut :scut :scut :scut :scut sabadell :clap2sabadell :clap2 :clap2sabadll :clap2 :clap2 :clap2 :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
« Respondre #208 el: 20 de Setembre de 2007, 15:05:48 pm »
Això s'ha convertit en uns pro-M contra anti-M
però només heu de fer que mirar el que va passar ahir a Lisboa i quina manera tan diferent de celebrar un gol que has de marcar contra el teu equip que te en Cristiano Ronaldo.

De fet com a futbolista també te una altra classe, vosaltres podeu escollir amb el que us quedeu

futbolista

• Visitant
« Respondre #209 el: 20 de Setembre de 2007, 15:19:24 pm »
compañero arlekinat no se por que lo dices no entendi muy bien yo por lo menos no soy anti nada solo super prooo sabadell el redto hablar por hablar yo ya solo pienso en el domingo y en tres puntos de oro para segir soñando con mi sabadell en 2 A  y mas adelante en PRIMERA donde merecemos estar por ciudad y por aficion y por antigueda y por clase visca el sabadell :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :anims :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
« Respondre #210 el: 20 de Setembre de 2007, 18:01:16 pm »
yo esque este tema ya hace dias que lo doy por cerrado!!a centrarnos en  badalona y sumar lo que sea...!
 :beer2
SOM DE 2a A!!

futbolista

• Visitant
« Respondre #211 el: 22 de Setembre de 2007, 00:46:12 am »
eso eso que badalona me pone y me llevo tres puntos y tiro por que me toca  :anims :anims :anims :bandera :bandera :bandera :bandera :anims :anims :anims :anims :beer2 :beer2 :beer2 :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin :borratxo :borratxo :balla :balla :balla :balla :balla :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera todos a muerte con nuestro equipo lo mas grande que hay :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut