Autor Tema: JORDI GONZALEZ  (Llegit 8532 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
JORDI GONZALEZ
« el: 24 de Setembre de 2007, 16:05:11 pm »
he estat mirant i remirant...pero no l'he trobat. No he trobat l'apartat del Jordi, gran porter i millor persona.
Vaig tenir l'oportunitat de treballar amb ell quan era porter del nostre equip i us podeu imaginar les xerrades post partit que teniem...mai plegaben quan tocava.
En aquestes xerrades vaig gaudir de coneixer a una persona recta i honrada.
Va tenir la fortalesa, les ganes i els anims de formar part de la Junta de Salvació, ja fa molts anys d'aixó i molts de vosaltres no ho recordareu o ni  tant sols ho sabeu...
Aquesta decisio li va fer guanyar molta admiració...pero tambe nombrosos enemics.
Es va aixecar en aquella reunió, a la Parroquia de Sant Vicenç,  i junt amb socis i penyistes es va posar al front d'un club deixat de la ma de Deu.
Va marxar del Sabadell sense fer soroll, com un senyor que es...Ens el varem trobar al camp de l'Europa, lesionat i regalant els seus guants de sempre a un jove seguidor del sabadell amb el qual te una bonica amistad.
m'agradaria que els mes joves el coneguesiu...exempl e de jugador involucrat al 100% i sentin els colors...de fet encara els sent. :clap2
« Darrera modificació: 24 de Setembre de 2007, 16:10:19 pm per umbria »
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: JORDI GONZALEZ
« Respondre #1 el: 24 de Setembre de 2007, 16:06:32 pm »
Si umbria, jo recordo a Jordi des de que soc petit quan anava am el meu avi a veure el Sabadell i li preguntava com es diu el porter i em va dir Jordi. Jo sempre el recordare com un gran porter.
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 24 de Setembre de 2007, 20:07:34 pm »
Potser no era el millor porter qualitativament parlant que ha passat per aquí, però com a persona... és una de les millors amb les que he parlat alguna vegada. Directe, clar, concís. Un tio amb un parell de  :bola :bola :icon_exclaim:

Gran Jordi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #3 el: 24 de Setembre de 2007, 21:33:18 pm »
Va ser un molt bon porter, ens enrecordem d'ell.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #4 el: 26 de Setembre de 2007, 21:24:46 pm »
Jordi és el jugador que més he admirat a la meva vida. L'únic que he tingut com a ídol. El més gran de tots. I a mi em semblava millor que Almunia i millor que tots els porters que poguessin venir.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #5 el: 09 de Octubre de 2007, 18:46:16 pm »
un dels millors porters que ha passat per la nova creu alta!!a mes era un gran arlequinat!! :oooooo:
SOM DE 2a A!!

Desconnectat sangrearlequinada

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #6 el: 07 de Novembre de 2007, 18:57:25 pm »
Potser no era el millor porter qualitativament parlant que ha passat per aquí, però com a persona... és una de les millors amb les que he parlat alguna vegada. Directe, clar, concís. Un tio amb un parell de  :bola :bola :icon_exclaim:

Gran Jordi.

JORDI NO PASO POR EL SABADELL :****, ESTUVO 15 TEMPORADAS  :oooooo: DANDOLO TODO SIN RECIBIR  NADA A CAMBIO DE LOS IMPRESENTABLES QUE MANDABAN.

LO ECHARON POR MEDIR 1.80 YA QUE EL SEÑOR ENTRENADOR QUERIA PORTEROS DE 1.90,
CUANDO EL ENTRENADOR HABIA SIDO PORTERO Y JUGADO EN PRIMERA Y MEDIA 1,77-

SE FUE SIN DECIR NADA NI UNA SOLA PALABRA, Y HABLANDO BIEN DEL SABADELL :clap2

ÉS Y SERA SIEMPRE ESENCIA DE ESTE CLUB, LE PESE A QUIEN LE PESE. :clap

CUALIDADES TODAS  :balla, COMO PERSONA Y COMO PORTERO, A DIFERENCIA DE OTRO/S SIEMPRE QUISO QUEDARSE EN EL SABADELL RECHAZANDO OFERTAS CONSTANTES DE PRIMERA Y DE SEGUNDA.

NO ESTOY ENFADADO RESPONDIENDOTE :paret, PERO QUE ME TOQUEN A JORDI COMO SI HUBIERA SIDO UN CUALQUIERA ME DUELE, Y ENTIENDO QUE SOBRE GUSTOS COLORES.

VISCA JORDI, Y VISCA EL SABADELL ESTE DONDE ESTE. :cheer

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 07 de Novembre de 2007, 20:28:58 pm »
JORDI NO PASO POR EL SABADELL :****, ESTUVO 15 TEMPORADAS  :oooooo: DANDOLO TODO SIN RECIBIR  NADA A CAMBIO DE LOS IMPRESENTABLES QUE MANDABAN.

El Sabadell té 104 anys... en Jordi 'només' va estar al club 15 temporades. Les persones canvien, les institucions perduren, i jo no em caso amb ningú. Per a mi, no va ser un porter 'de passada', però com tot jugador, té un principi i un final en un club.

La directiva d'aquell moment va fer una gran cagada, ja que encara que estigués a la banqueta, tothom sabia que Jordi estava allà, disposat per al seu club.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #8 el: 08 de Novembre de 2007, 10:56:45 am »
Grandíssim porter que ho va donar tot pel Sabadell, ara bé, que fos més bo que l'Almunia... Jordi sempre arlequinat!!
The pride of Catalunya

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 08 de Novembre de 2007, 16:27:46 pm »
Tinc la gran sort de poder-me considerar amic de'n Jordi :pilotasso. Com molts heu dit per aquí: gran jugador i millor persona.
En Jordi va ser, és i serà sempre un arlekinat de cor. Tant de bo la meitat dels jugadors que han vestit la samarreta arlekinada :bandera haguéssin estat només la meitat de compromesos que ell amb aquest club. De ben segur aquest club hagués funcionat molt millor. :yes:

Actualment, tot i que amb contracte amb el C.E. Europa, es troba de baixa per una lesió greu, tot i que espero sincerament que es pugui recuperar i el tornem a veure dins un rectangle de joc :reverencia2. El futbol va faltat de persones onestes.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #10 el: 12 de Novembre de 2007, 16:50:57 pm »
Vull rectificar un error que vaig escriure al missatge anterior i parlant-ne precisament amb en Jordi, m'ho va comentar.

Tot i tenir contracte amb el C.E. Europa, li han donat la baixa per la lesió que us comentava. Per tant, ara mateix en Jordi González no té equip. :-\
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 12 de Novembre de 2007, 19:52:58 pm »
a casa tenim uns dels seus guants mes vells...ens els va regalar a camp de l'europa l'ultim cop q varem anar...es un gran regal per nosaltres....a casa li tenim un gran afecte!!!!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #12 el: 12 de Novembre de 2007, 23:42:25 pm »
aket es un altre dels jugadors ke es mereix un homenatge

Desconnectat sangrearlequinada

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #13 el: 24 de de 2009, 10:30:52 am »
El otro dia en el partido contra el Sta. Eularia, me hizo mucha ilusion  :clap2 ver a nuestro ex-gran portero Jordi acompañado de su hija viendo el partido.

Parece como si no hubieran pasado los años por él, lo encontré igual fisicamente que cuando nos dejó.

Ha habido jugadores que se le han hecho homenajes y a otros no, pero no creeis que Jordi se merece un homenaje por todo lo que significó y en un momento muy delicado de nuestra historia dió la cara por el club echándoselo a sus espaldas para que no desapareciera???.

Tenemos que ser grandes en todos los aspectos, y este es uno de los que el club tiene abandonado, reconocer trayectorias importantes de jugadores que lo han dado todo por el club y han hecho cosas importantes dentro de él.

He leido el Saballut de septiembre del 2008 en el cual sale una entrevista a Jordi, ( os la recomiendo) y no entiendo como no le pueden brindar trabajar en el club de su corazon, por ejemplo siendo entrenador de porteros, tanto en el futbol-base como hizo hace años o en el primer equipo, el cual carece de este apartado y que seria de gran ayuda para mejorar a nuestros grandes porteros.

Ojalá algun dia y me haria mucha ilusión, ver como mi club homenajea a uno de mis ídolos de mi infancia y de muchos, por que seria el primero en ponerme en pie para aplaudirle, todo esto que he escrito es desde mi punto de vista y sé que es compartido por muchisimos arlequinados, ojalá la directiva pudiera ver y valorar esta petición, por que se lo merece.

Gracias, y ojalá podamos conseguir el tan cercano Play-off

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #14 el: 24 de de 2009, 14:43:20 pm »
El otro dia en el partido contra el Sta. Eularia, me hizo mucha ilusion  :clap2 ver a nuestro ex-gran portero Jordi acompañado de su hija viendo el partido.

Parece como si no hubieran pasado los años por él, lo encontré igual fisicamente que cuando nos dejó.

Ha habido jugadores que se le han hecho homenajes y a otros no, pero no creeis que Jordi se merece un homenaje por todo lo que significó y en un momento muy delicado de nuestra historia dió la cara por el club echándoselo a sus espaldas para que no desapareciera???.

Tenemos que ser grandes en todos los aspectos, y este es uno de los que el club tiene abandonado, reconocer trayectorias importantes de jugadores que lo han dado todo por el club y han hecho cosas importantes dentro de él.

He leido el Saballut de septiembre del 2008 en el cual sale una entrevista a Jordi, ( os la recomiendo) y no entiendo como no le pueden brindar trabajar en el club de su corazon, por ejemplo siendo entrenador de porteros, tanto en el futbol-base como hizo hace años o en el primer equipo, el cual carece de este apartado y que seria de gran ayuda para mejorar a nuestros grandes porteros.

Ojalá algun dia y me haria mucha ilusión, ver como mi club homenajea a uno de mis ídolos de mi infancia y de muchos, por que seria el primero en ponerme en pie para aplaudirle, todo esto que he escrito es desde mi punto de vista y sé que es compartido por muchisimos arlequinados, ojalá la directiva pudiera ver y valorar esta petición, por que se lo merece.

Gracias, y ojalá podamos conseguir el tan cercano Play-off

No es mala idea lo de posar-lo d'entrenador de porters ja que els porters es bo que tinguin una persona particular amb la qual treballar diàriament
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #15 el: 24 de de 2009, 16:42:29 pm »
Tot el que té a veure amb Jordi m'emociona. Suposo que serà per una qüestió generacional, però el meu GRAN jugador del Sabadell és Jordi. Homenatge a Jordi ja! Jordi és una llegenda!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #16 el: 24 de de 2009, 18:02:07 pm »
Tot el que es faci per en Jordi és poc, el que va fer per aquest club i no només a nivell esportiu, mai li podrem tornar. :reverencia2
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #17 el: 24 de de 2009, 19:26:04 pm »
en breus dates el tindren a l'empipador

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 25 de de 2009, 00:16:39 am »
Tot el que té a veure amb Jordi m'emociona. Suposo que serà per una qüestió generacional, però el meu GRAN jugador del Sabadell és Jordi. Homenatge a Jordi ja! Jordi és una llegenda!

Ja en som dos... per mi tambe es una questio generacional. Jordi ha marcat l'amor a aquests colors de molts com jo.

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #19 el: 25 de de 2009, 15:50:31 pm »
És un mite de tots els arlequinats. El primer jugador que recordo de quan era petit (abans de la temporada del play-off) és justament en Jordi.
Grada Jove - La Força Arlekinada