Autor Tema: SABADELL-ORIHUELA  (Llegit 19673 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: SABADELL-ORIHUELA
« Respondre #100 el: 14 de Octubre de 2007, 18:51:11 pm »
Final del partit en la Nova Creu Alta.

Sabadell 1-1 Oriola
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #101 el: 14 de Octubre de 2007, 18:55:45 pm »
Al menos han sabido empatar el encuentro, otros dos puntos que vuelan de la NCA., hay que salir al campo a morir, no entiendo como desde el mismo comienzo ya nos colocan un gol en contra, dándole todas las faciliaddes para realizar su juego, sabemos que la mayoría vienen a encerrarse si encima desde el primer minuto le damos el regalo les facilitamos su labor.
                                                        :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #102 el: 14 de Octubre de 2007, 18:58:06 pm »
Hem jugat be?

Encara sort que hem salvat un puntet
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #103 el: 14 de Octubre de 2007, 19:15:41 pm »
Doncs avui m'agradat bastant el joc que hem desplegat,Pirri i Carrillo molt actius per les seves bandes han posat molt bones centrades llastima que no les hem pogut aprofitar igual que els mil corners de que hem disposat.L'Orihuela s'ha replegat ben rapidet y en alguna contra feia por, pero vaja no m'agradat gens el seu joc apart de la solidesa defensiva,aixo si que ho tenen. En fi que per mi ha estat el millor partit d'aquesta temporada salvant el dia de Terrassa.. no entenc tants xiulets a la grada.
Ara a pels pericos !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #104 el: 14 de Octubre de 2007, 19:49:46 pm »
hoy felicitar al carrillo que al menos a intentado cosas!y felicitar a fran por el gol,tenia ganas de que marcara,lo negativo,el gol del orihuela!!a por el español b!! :bandera :beer2
SOM DE 2a A!!

Ferni

• Visitant
« Respondre #105 el: 14 de Octubre de 2007, 19:51:35 pm »
Donc per bo el puntet i estic força d'acord amb el PIPO, potser a sigut el millor partit d la temporada a casa.  Ja sabem el q tenim, no cal xiular tan. No se q passarà quan passem un meset en zona de descens, q segurament el passarem....

Ara continua passant lo de sempre, no xutem a porta. 2 minuts abans d'empatar le dit a un amic, hauríem d xutar més a porta q jo aquest porter no el vec pinta de ser massa segur i podríem empatar, i sí sí xutem, refussa malament i Fran aprofita la ocasió.
Sobre l'Oriola penso q a la segona part han sigut una mica inocentots si no podrien haber sentenciat el partit i emportar-se els 3 punts perfectament cap a casa, però weno,avui penso q més q perdre 2 punts n'hem guanyat un, i sort em tingut d no rebre a l'Oriola en el seu millor moment.

En fi, xapeau Fran, aprofitant les ocasions. També estic content avui amb l'actuació de De Navas mostrant-se força segur sempre i mirant de perdre poc temps quan anavem perdent. Sobre Carrillo i Pirri si q no estic gaire d'acord PIPO, no m'agraden aquests dos jugadors... Carrillo ganes sí, però q segueix estant a un nivell baix per a ser titular a 2ª B, i bueno Pirri continua sense agradar-me gens. En fi... el q no m'agrada és q tardem 60 minuts en reaccionar quan anem perdent i q avui dsp de l'empat a sigut l'Oriola l'equip q a buscat més la nostra porteria.

Com a positiu? encara no em perdut a casa dsp de 4 partits.
Com a negatiu, portem 4 punts dels últims 15 possibles i desde Terrassa q no sóm capaços d guanyar un partit ni de donar sensació de que ho podíem aconseguir.

joseph

• Visitant
« Respondre #106 el: 14 de Octubre de 2007, 20:04:21 pm »
Alucino con la rueda de prensa de MOYA, dice que le falta un mediocampista defensivo, pues tanto JOSE MARI ó MIKI son ofensivos, pues que c....... hiciste quitandote a NAUZET.
La verdad que este hombre ya empieza a quemarme, que busque soluciones y deje de excusarse, ó es que de los jovenes no hay nadie que lo puede hacer, hasta el mismo XAVI ROCA podría hacerlo.
Por cierto en la Copa FEderación jugado en casa, había uno del amateur argentino, creo que se llama Ezequiel que lo vi muy bien todo y la diferencia de categoría.
Lo dicho cuando un entrenador busca excusas y no soluciones, para mi ya es carne de paro, todo y que no lo culpo del partido de hoy.

friend

• Visitant
« Respondre #107 el: 14 de Octubre de 2007, 20:38:30 pm »
nauzet no es un medio centro defensivo, es mas bien de corte ofensivo i creador de juego;)

i sobre lo q dices si xavi roca tiene q ser el medio centro defensivo de este ekipo vamos apañao...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #108 el: 14 de Octubre de 2007, 20:39:36 pm »
Alucino con la rueda de prensa de MOYA, dice que le falta un mediocampista defensivo, pues tanto JOSE MARI ó MIKI son ofensivos, pues que c....... hiciste quitandote a NAUZET.
La verdad que este hombre ya empieza a quemarme, que busque soluciones y deje de excusarse, ó es que de los jovenes no hay nadie que lo puede hacer, hasta el mismo XAVI ROCA podría hacerlo.
Por cierto en la Copa FEderación jugado en casa, había uno del amateur argentino, creo que se llama Ezequiel que lo vi muy bien todo y la diferencia de categoría.
Lo dicho cuando un entrenador busca excusas y no soluciones, para mi ya es carne de paro, todo y que no lo culpo del partido de hoy.

No he escuchado las declaraciones de moya, pero el domingo con el benidorn, ya se le empezó a ver nervioso en la rueda de premsa, y por lo que parece hoy más de lo mismo..
No voy a comentar mi opinión del partido, porque voy urgentemente al oculista, para que me arregle la vista, porque según la opinión de los expertos foreros, yo no he visto el mismo partido :beer2

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #109 el: 14 de Octubre de 2007, 20:43:20 pm »
Encajar el gol al primer minuto nos ha pesado como una losa, en el segundo tiempo hemois dominado pero nos falta rematar las jugadas, y sobre el cambio de Olles creo que Moya hay no ha hacertado con el Cambio, aunque Fran haya marcado el gol de la victoria, perdiendo un partido en casa no se puede cambiar delantero por delantero,
la meva sang és arlequinada

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #110 el: 14 de Octubre de 2007, 20:43:24 pm »
Hoy en el campo estava el jugador del Deportivo de la Coruña, Sergio. (ex-espanyol) que estava hablando con el jugador arlequinado Javi Lara.
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #111 el: 14 de Octubre de 2007, 20:49:04 pm »
Tal com ha anat el partit encara podem donar per bo aquest puntet, l'equip no acabar d'anar bé, el Diego Carrillo no m'agrada gens, prefereixo donar-li més oportunitats ak Ivan Vilanova, i el Pirri tampoc m'agrada gaire, a veure si espavilem o em sembla que el Moya no es menjarà els turrons aquí.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #112 el: 14 de Octubre de 2007, 20:55:55 pm »
diego carrillo es un gran jugador y estoy segura de que dara la talla poco a poco lo que no entiendo es ramon moya

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3616
  • You will never walk alone
« Respondre #113 el: 14 de Octubre de 2007, 20:57:37 pm »
Al fi i a la cap, 1 puntet que donu per positiu, davant el rival, pero crec que al final del partit casi podriem apretat i aconseguir algo mes.

Ara a guanyar l'espanyol :)
Visca el Sabadell!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #114 el: 14 de Octubre de 2007, 20:58:55 pm »
Però si hem jugat molt millor que un dels gallets de la categoria!!!!!!!!!!

Ramon Moya no ha estat gens nerviós a la roda de premsa. I ha dit que ell enten a l'aficionat, que en el seu lloc faria el mateix, i que si per ell fos jugaria encara més ofensiu, però que és realista, i no creu que hagués de treure 2 davanters avui. Escuses? Home, només cal mirar la banqueta d'un i altre equip:

ROCA (ps), JUANMA CRUZ, DIEGO RIBERA, TEVENET i LÓPEZ SILVA

NANDO (ps), MONTERO, CERVIÁN, VILLANOVA i FRAN

Només amb el sou de 4 o 5 jugadors de l'Orihuela ja pagàvem a tota la plantilla del Centre d'Esports. És més, Fran, "el noi dels 400 euros", ha estat qui ha empatat el partit davant els Òscar Álvarez, Tevenet, Felip, Verza, Kiko Ratón i companyia.

Done'm-li temps.

El futbol és taaaaaaaaaaan injust...

Ja ningú recorda l'ascens. I segurament els primers que donaven copets a l'esquena a Ramon Moya a Mieres són els que ara se'l volen carregar, igual que els mateixos que criticaven a Juanma Cruz són els que avui l'han anat a saludar...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #115 el: 14 de Octubre de 2007, 21:02:05 pm »
Si leemos el Forum del Orihuela en futbolme podemos darnos cuenta de como van las cosas en ese equipo, ya hay seguidores del equipo amarillo que piden la dimisión del entrenador Roberto, por el planteamiento de hoy en la NCA., leer para saber estos del Orihuela lo del ascenso parece que se lo han tomado en serio y luego al final dice que es un amigo.
                                                       :beer2

no se puede ir a jugar ocho defendiendo, un media punta defendiendo, y raton bajando, roberto estas en segunda B NO EN PREFERENTE, eres un desconocedor de la categoria y sabes que es cierto lo que te estoy diciendo,pide la dimision y quedas como un sr, el orihuela te cae grande pero lo sabias ya antes de empezar, este club necesita que te vayas, es una pena que con el equipo que hay, no este de los primeros y que haga el juego tan racano,como chutar en la segunda parte, una vez y a balon parado por parte de tevenet,tienes grandes individualidades pero no los tienes con confianza, esto te recuerda al CORDOBA? NO aprovechas las cualidades de los futbolistas,te guias por lo que dicen, te falta personalidad,y no te escuses mas con que la afion de ORIHUELA no sabe. ROBERT dimite quedaras mejor, claro esta pero con menos dinero.un amigo

PD y eso que nos han empatado si hubieramos ganado no lo dejarían entrar ni al pueblo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #116 el: 14 de Octubre de 2007, 21:05:11 pm »
La rueda de prensa de roberto ha sido muy penosa... no tenia argumentos para nada, toooooooodo su argumento era que así era la segunda b, así juegan los ekipos de segunda b, así son los ekipos de segunda b... a lo mejor tendría q haber basado sus argumentos en "así tendría que ser un ekipo de segunda b que pretende subir a segunda A"...

Desconnectat Mañas

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #117 el: 14 de Octubre de 2007, 21:33:52 pm »
si sergio (ex-español) lo tenia al lao mio!!! hoy e ido a ver a mi cuñao (ivan villanova) y ramon moya ma dao un disgusto... primero m canvia a olles... y luego m tiene a ivan calentando 50 min y luego ni juega... cuando diego carrillo hoy no a exo uno d sus mejores partidos!! pirri es un fenomeno por la banda, y aveis visto los 2 cañitos k la pegao toni mora a un defensa del orihuel? madreeeeee miaaaa

Desconnectat oriolano

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #118 el: 14 de Octubre de 2007, 21:42:52 pm »
buenas a todos .Me gustaria preguntaros k os a parecido el orihuela xk x lo k e oido por la radio se a tirado todo el partido encerrado atras .Y para vosotros kien a sido el mejor del orihuela en la tarde de oi . muxas gracias! i muxa suerte en lo k resta de temporada!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #119 el: 14 de Octubre de 2007, 21:51:02 pm »
buenas a todos .Me gustaria preguntaros k os a parecido el orihuela xk x lo k e oido por la radio se a tirado todo el partido encerrado atras .Y para vosotros kien a sido el mejor del orihuela en la tarde de oi . muxas gracias! i muxa suerte en lo k resta de temporada!!

Creo que de lo mejor ha sido vuestro calvito que juega por la derecha, justamente el que ha metido el gol. Y bueno, el tanque del Ratón, pues no ha estado mal, las peleaba todas por alto, pero encuentro que le falta un segundo punta para beneficiarse de todos los balones que lucha... Y bueno, la defensa correcta sin mas, y el medio del campo, pues dejaba jugar, pero a la vez no era excesivamente ofensivo. Y bueno, Tevenet cuando ha salido se ha notado..

Un saludo a la Vega Baja    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma