Autor Tema: per a que la gent vingui al camp  (Llegit 4614 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: per a que la gent vingui al camp
« Respondre #20 el: 01 de Agost de 2005, 11:01:33 am »
Mira, per primer cop estic bastant d'acord amb el company ferni20, pero el que pasa es que la temporada passada els preus d'entrada eran baixisims, era regalda practicament i aquest any quan volen posar un preu "logic" ens sembla molt car.
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 01 de Agost de 2005, 14:38:38 pm »
Jo crec que ens interessa més ten9r socis que seguidors d'un sol partit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #22 el: 01 de Agost de 2005, 17:55:40 pm »
No tothom pot pagar 150 eur. de cop, per fer-se soci, i si son seguidors que paguen l'entrada cada setmana i poden sentir tant els colors com a molts socis. Jo penso que s'ha de pensar en tots plegats i no cometre l'errada de pujar els preus de manera desorbitada.
Jo demano, a qui pugui, que faci veure a aquesta directiva que hi ha molta gent disposada a recolzar el club pagant la seva entrada, pero no amb els preus que s'estàn dient........
SI US PLAU, NO COMETEU LA MATEIXA ERRADA, QUE JA ENS HEM DONAT MOLTS COPS!!!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat seballut

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #23 el: 01 de Agost de 2005, 18:06:38 pm »
Crec que els preus de les entrades tindrien que ser economiques, els que som socis moltes vegades ho som per sentiment i no ens importa que les entrades de general siguin barates, jo soc soci de tribuna i molts cops no puc anar o vaig a general amb els amics. :laugh:Visca el Sabadell !!! Aquest any a 2A!!!  :scut

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #24 el: 01 de Agost de 2005, 22:52:28 pm »
Perquè la gent vinga al camp?

Guanyar partits i posar-nos per dalt :icon_exclaim: ;D
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #25 el: 01 de Agost de 2005, 22:58:06 pm »
O fotre titis amb pilotes picant les entrades!!  :yes:  :tongue3:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 02 de Agost de 2005, 15:18:16 pm »
O fotre titis amb pilotes picant les entrades!!  :yes:  :tongue3:

:o Caram :icon_exclaim: Vaja idea, almenys ompliriem el camp de tios amb la testosterona desorbitada cridant com a feres. I desprès les picadores d'entrada a la mitja part que facin espectacle al mig del camp ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #27 el: 02 de Agost de 2005, 15:47:59 pm »
Opinió molt personal...

per mi l'important a l'hora de gestionar un club es mirar l'interès del club, no els interessos personals (ho dic per si al final de temporada, com va poder passar l'última, surt més barat anar d'aficionat q fer-se soci a principis de temporada), però...

potser m'equivoco, però estic convençut que amb l'equip a les primeres places, es recaudarien més calers posant entrades a 10 euros q a 15 (i això no es gens incongruent perquè hi ha dos variables a considerar: preu de l'entrada x entrada venuda). Més calers i més gent (factor tb molt important).
Segurament m'equivoco, però el q van fer l'any del play off ho considero una errada de gestió (económica i esportiva) brutal!!!
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #28 el: 02 de Agost de 2005, 18:10:04 pm »
Con la expectación que se está generando este año la clave va a estar en las primeras 5 jornadas.
Si se ganan los 3 partidos de casa y se saca algún punto en alguna de las salidas estaremos arriba en la clasificación y se animará más de uno.
Pero si por el contrario el equipo empieza de manera irregular pasará como estas últimas temporadas y seremos los mismos socios de siempre.

Saludos Josedv y vete preparando para el partido en el Tajonar que este año repetimos pero con victoria.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #29 el: 02 de Agost de 2005, 19:03:23 pm »
pienso komo tu las 5 primeras jornadas pueden ser claves las 4 primeras si se ganaran! :tongue3: i en la vispera del partido de la jornada 5 (sino me kiboco snt andreu) se anunciara komo se a exo en los ultimos partidos kon la furgoneta del club mas de uno iria a ese partido kon el pensamiento de acer-se socio si el ekipo gana el partido kontra el snt andreu (osea ganar los 5 primeros partidos k jo creo k son asekibles).
osasuna_b,peralta,alfaro,badalona >:D,sant andreu,barça_b >:D,TERRASSA >:D >:D >:D

Os imaginais k ganamos esos 7 primeros partidos i el del terrassa kon un resultado sonado de 3-0 o 4-1 :laugh: :tongue3:(soñar es gratis)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat fec

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #30 el: 02 de Agost de 2005, 23:12:01 pm »
Aquesta temporada l'entrada de general (no tindrem la separació de gols i preferencia) será de 10 euros.  :scut

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #31 el: 03 de Agost de 2005, 18:04:58 pm »
Jo estic amb resistencia_arlek, aquest any tenim que guanyar tots els partits, però especialment, m'agradaria que amb golejada a badalona, barça b i terrassa :alien 3:!!!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....