Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
PSICOSISAlfred Hitchcok, per mi, el MILLOR de tots
al veure que contestaves pensava que diries una altre serie de pel.licules... ja veig que no
SAW impresionant , es una de les millor pelicules, molt bona ,tambe LOS PIRATAS DEL CARIBE, per SAW es INCREIBLE, sobretot els ultims 30 min pelicula...
Cita de: MUTIO en 16 de de 2006, 20:46:45 pmPSICOSISAlfred Hitchcok, per mi, el MILLOR de tots al veure que contestaves pensava que diries una altre serie de pel.licules... ja veig que no jo no soc molt de pelis, pero al cole vaig estar veient LA ISLA i em va agradar força encara que perd molt a meitat de pelicula...
Millor no te l'explico, perquè si no et foto la sorpresa. Es futurista, uns personatges dins d'una espècie de nau perque l'exterior de la terra està contaminada. Al final, sorpresa...Per cert, la que jo no se quina és es la de steamboy...
Cita de: adrySBD en 17 de de 2006, 16:38:08 pmMillor no te l'explico, perquè si no et foto la sorpresa. Es futurista, uns personatges dins d'una espècie de nau perque l'exterior de la terra està contaminada. Al final, sorpresa...Per cert, la que jo no se quina és es la de steamboy...vale em sembla k ja se kina es, k son clones i cada mes em sembla k era sortejavan un viatge a l'illa k per ells era el paradís.
Cita de: Jos en 17 de de 2006, 16:54:45 pmCita de: adrySBD en 17 de de 2006, 16:38:08 pmMillor no te l'explico, perquè si no et foto la sorpresa. Es futurista, uns personatges dins d'una espècie de nau perque l'exterior de la terra està contaminada. Al final, sorpresa...Per cert, la que jo no se quina és es la de steamboy...vale em sembla k ja se kina es, k son clones i cada mes em sembla k era sortejavan un viatge a l'illa k per ells era el paradís. si mes o menys...treien que la isla no existia i que els mataven per donar els organs als seus patrocinadors...
Per cert, la que jo no se quina és es la de steamboy...
Cita de: cdeosbd en 17 de de 2006, 13:50:55 pmSAW impresionant , es una de les millor pelicules, molt bona ,tambe LOS PIRATAS DEL CARIBE, per SAW es INCREIBLE, sobretot els ultims 30 min pelicula...Has vist Saw 2? Sí q està bé, sí. és força impactant. . Tb recomano Steamboy, q abans no l'he posat... però n'hi ha tantes...