Autor Tema: Senyera a la samarreta? si o no?  (Llegit 9097 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

wimpi

• Visitant
Senyera a la samarreta? si o no?
« el: 31 de Juliol de 2005, 16:44:33 pm »
No nomes estic en contra de que la incoprpori el Sabadell, sinó que tb estic en contra de ke la porti el barça pels sewents motius:

1º i més directe. Volem barrejar esport amb politica? crec ke la incrporacio de simbols ke no siguin estrictament representants de lekip es polititzar el club, club que pot tenir aficionats de mol variades tendencies politikes, ja que es un club de futbol, no un club de politica.

i 2ºn relacionat amb el d'adal...

Si el Madrid o cualsevol equip de la "españa profunda" es poses la bandera espanyola a la samarreta ke pasaria?
doncs ke els ke mes defensen ke el barça porti la bandera catalana posarien el crit en el cel i els titllarien de fatxes cap amun... 

Si entenem que el barça porta la bandera del seu pais... pq no pot portar el madrid la bandera del seu? pq ens queixem cuan el camp del madrid esta ple de banderes espanyoles i en canvi veiem correcte portar la senyera al nostre camp? crec que tant un com l'altre tenen el mateix dret... obbiament, ens agrada mes o menys depen quines banderes... pero en fi.... tothom pot ser el que vulgui mentre sigui legal no?

a akesta gent li pregunto: pq esta tan ben vist fer apolgia d'un nacionalisme, (akest cas el catala) i per latra banda semi criminalitzem els que fan exaltació dun altre nacionalisme (akest cas l'espanyol....)

crec ke si estas a fabor de fer exaltació del teu nacionalisme, no t'auria de molestar que altre gent que pot tenir altres sentimens, fagi "publicitat" de la seva opció no?

per tant, com e dit, no crec ke l'esport sigui l'escenari per fer akestes coses....  millor fero a les eleccions o als mitings politics

Resumint: entenc que la gent ke esta a fabor de ke sincorpori la senyera a les samarretes, no tindra cap queixa ni problema en que el Madrid es posi una badera espanyola a l'esquena no?

Personalment crec ke es el mateix acte politic, tant per una banda com per l'altre...

En tot cas, tothom pot opinar, obbiament, aixo que e dit es una opinio, no cap llei.... apa adeu!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Senyera a la samarreta? si o no?
« Respondre #1 el: 31 de Juliol de 2005, 16:48:26 pm »
tu en dones de molts motius pero jo sense donar-hi cap nomes dic que no !!! millor el logo del centenari  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 31 de Juliol de 2005, 16:56:29 pm »
Jo també estic en contra  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 31 de Juliol de 2005, 17:06:49 pm »
D'acord que es un club català i tal, pero no vec be barrejar politica i esport com molt be a explicat wimpi i no cal tornar-ho a fer.

El barça s'ha equivocat posant la senyera perque no només el segueix gent catalana, sino que a la resta del pais i del mon també te molts seguidors...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #4 el: 31 de Juliol de 2005, 18:12:41 pm »
No nomes estic en contra de que la incoprpori el Sabadell, sinó que tb estic en contra de ke la porti el barça pels sewents motius:

1º i més directe. Volem barrejar esport amb politica? crec ke la incrporacio de simbols ke no siguin estrictament representants de lekip es polititzar el club, club que pot tenir aficionats de mol variades tendencies politikes, ja que es un club de futbol, no un club de politica.

i 2ºn relacionat amb el d'adal...

Si el Madrid o cualsevol equip de la "españa profunda" es poses la bandera espanyola a la samarreta ke pasaria?
doncs ke els ke mes defensen ke el barça porti la bandera catalana posarien el crit en el cel i els titllarien de fatxes cap amun... 

Si entenem que el barça porta la bandera del seu pais... pq no pot portar el madrid la bandera del seu? pq ens queixem cuan el camp del madrid esta ple de banderes espanyoles i en canvi veiem correcte portar la senyera al nostre camp? crec que tant un com l'altre tenen el mateix dret... obbiament, ens agrada mes o menys depen quines banderes... pero en fi.... tothom pot ser el que vulgui mentre sigui legal no?

a akesta gent li pregunto: pq esta tan ben vist fer apolgia d'un nacionalisme, (akest cas el catala) i per latra banda semi criminalitzem els que fan exaltació dun altre nacionalisme (akest cas l'espanyol....)

crec ke si estas a fabor de fer exaltació del teu nacionalisme, no t'auria de molestar que altre gent que pot tenir altres sentimens, fagi "publicitat" de la seva opció no?

per tant, com e dit, no crec ke l'esport sigui l'escenari per fer akestes coses....  millor fero a les eleccions o als mitings politics

Resumint: entenc que la gent ke esta a fabor de ke sincorpori la senyera a les samarretes, no tindra cap queixa ni problema en que el Madrid es posi una badera espanyola a l'esquena no?

Personalment crec ke es el mateix acte politic, tant per una banda com per l'altre...

En tot cas, tothom pot opinar, obbiament, aixo que e dit es una opinio, no cap llei.... apa adeu!

Noi tens tota la rao. Jo personalment estic en contra, esta clar k no tots els socis del sabadell tenim les mateixes idees politikes i seria un error pk podria haver-hi gent i tot k no es fes soci.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 31 de Juliol de 2005, 18:23:59 pm »
La cosa es que el barça s'autodomina representat de Catalunya la cosa clar estar no es així Catalunya la representem tots els equips catalans i tots els catalans
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #6 el: 31 de Juliol de 2005, 21:07:48 pm »
jo posaria en una banda de la samareta la senyera i en una altre el logo del centenari
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 31 de Juliol de 2005, 21:08:31 pm »
Jo estic en contra de la senyera a la samarreta del  :scut, simplement, perquè trobo que és barrejar uns sentiments d'un tipus amb altre tipus de sentiments.

Evidentment trobo patètic que el far$a ho faci, i diguin que son l'equip dels catalans.

P.D.: que consti que jo considero a espanya com un país veí.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #8 el: 01 de Agost de 2005, 01:34:30 am »
Doncs pq tenim a l'escut del Sabadell la senyera?
 :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut
oi que cap equip ens a tildat de nacionalistes ni de fotrens en politica? oi que el Centre d'Esports a traspassat fronteres tenin la senyera a l'escut? és mes recordo que recentment un cert malestar en una gran part dels foreros perquè la FIFA o una federació de l'esport internacional tenia penjada en la seva pàgina web l'escut del Sabadell am la part de la senyera MALAMENT.

Doncs bé, la senyera la em portat sempre en el cor de les samerretes (en l'escut) i no per això em barrejat la politica...
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #9 el: 01 de Agost de 2005, 11:32:02 am »
mireu ja se que de moment sóc l'únic, xo a mi m sembla bé. Si el madrid s poses la bandera d'Espanya m semblaria normal...si a ells els i agrada!!

La senyera,la bandera d'Espanya, Ikurriña etc... representen un territori no una tendència política nacionalista. LLibertat x a portar el q vulguem no¿?¿?
L Barça no representa catalunya xo aki està i si la volen portar m sembla correcte, com nosaltres la podriem portar tb.

VISCA l SABADELL
The pride of Catalunya

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #10 el: 01 de Agost de 2005, 11:35:29 am »
Esta molt be que hi hagi gustos per tot, pero no creieu que aquet tema s'esta anant de les mans? Desde el club no han dit pas res de posar la senyera, no hi ha res oficial, només va ser l'opinió d'un  :bandera i molts ens ho estem prenen massa "seriosament" no creieu?
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #11 el: 01 de Agost de 2005, 12:00:54 pm »
Tant que parleu de la senyera per que no es podria possar la de Sabadell no?El C.E Sabadell es el equip de la Ciutat ho veig més adient, cada u que possi el que volgui pero de cap manera "autodenominar-se".Que Consti que no sóc de Madrid!! :laugh:

Us penseu a pensar si un nen per exemple de Andalucia portes la samarreta del barça amb la senyera darrere ???No s'han parat en pensar això el Laporta per que així mateix diuent que el Barça es solament en Catalunya i no en altres comunitats
« Darrera modificació: 01 de Agost de 2005, 12:09:30 pm per Erik_sbd »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #12 el: 01 de Agost de 2005, 18:12:19 pm »
mireu ja se que de moment sóc l'únic, xo a mi m sembla bé. Si el madrid s poses la bandera d'Espanya m semblaria normal...si a ells els i agrada!!

La senyera,la bandera d'Espanya, Ikurriña etc... representen un territori no una tendència política nacionalista. LLibertat x a portar el q vulguem no¿?¿?
L Barça no representa catalunya xo aki està i si la volen portar m sembla correcte, com nosaltres la podriem portar tb.

VISCA l SABADELL

A mi no em semblaria normal, madrid representa madrid i punto, no hi ha mes. Per mi en un camp de futbol no pinta en absolut cap bandera de pais ni de ideologies, nomes pinten banderas del equip k es a lo k es va, ha animar al ekip i no a ensenyar la teva identificació amb la bandera (nose si m'explico :() A mes, mai tota la aficio estara dacord! MAI!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #13 el: 01 de Agost de 2005, 23:36:31 pm »
Jo si que la posaria... el far$a no ha de ser l'unic equip catala que la pugui portar.

Jo recordo al Madrit amb la bandereta espanyola pel coll i ningu els hi va dir res.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #14 el: 02 de Agost de 2005, 00:48:28 am »
A mi me sembla correcte, igual que el València porta la senyera reial o el Llevant el rat-penat de Jaume I.

És una identificació extra.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #15 el: 02 de Agost de 2005, 01:00:42 am »
Cudi no ens stem pas barallant no+ tem compartint opinons
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #16 el: 02 de Agost de 2005, 23:52:04 pm »
el barça s'ha pikat amb aixo d l aseñera pk crec k el valencia la va posar abans...i ia se sap k les generalitats de cataliña i la comunitat valenciana no es duen molt bé k diguem am aixo d la constitucio española i tal...si el valencia no l'agues portat el barça ni su agues pensat...i nosaltres doncs no o vec bé la veritat k no ens creun catalans ells a nosaltres? k diguin el k vulguin no es mes catala el k porta la señera o mes kolors de la señera pk sino l'equip de cataluña sense dubte seria el SANT ANDREU! els cuadribarrats no?
per molt k anem a el mini i ens cantin allo de no son catalans,son fills d... pos ells k? "se creen muy catalanes y un suizo los fundó!"
"si el barça es cataluña apaga i vamonos"
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #17 el: 03 de Agost de 2005, 01:30:29 am »
Açò del Barça equip de Catalunya, o València del País Valencià o el Madrit equip d'Espanya a mi em sembla una bajanada.

Més que tot és una uniformització i un intent de totalitarisme i simplificació de les coses.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #18 el: 04 de Agost de 2005, 13:02:39 pm »
LA samarreta del sbd ya porta la senyera posada... a l'escut!!! X axo krek k no s'ha de repetir y posarla a un altre puesto... sembla kom el far$a k es vulguin convençer ells mateixos k son catalans... y va a ser k no... nusaltres ho som y a molta honra!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #19 el: 05 de Agost de 2005, 12:37:26 pm »
Qui em coneix mínimament sap de quin peu calço en referència a la política, però crec que voler barrejar els clubs de futbol, quan la majoria son Societats Anònimes i per tant, empreses privades, i l'anomenada política, és com a mínim un error. Tots sabem que si el Far$a i el Reial Pudrit no son S. A. E. és per "Decreto Ley".

Els clubs de futbol han de representar una ciutat o un barri, a partir d'aquí ja existèixen les seleccions, ja sigui la selecció nacional de Catalunya o la selecció estatal d'espanya.

Com qui no vol la cosa, en un moment tan delicat sobre el nou Estatut, jo també hi he posat cullerada, s'ha notat molt :icon_question: :Paletas:.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!