Autor Tema: Locals de lloguer  (Llegit 2086 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
Locals de lloguer
« el: 18 de Octubre de 2007, 22:12:23 pm »
Holessss!

Toco en un conjunt de música  :musics (Overgrown/Xavi Dark), concretament la bateria, i en aquests moments estem buscant un local de lloguer  ??? per assajar per Sabadell o rodalies (properes, com ara el poblet rival d'akí al costat, Sant Kirze, Castellar...). A veure, no busquem una nau industrial perkè val un colló i més si va a través d'immobiliària  :blink, però tampoc un garatge amb vivendes al costat perquè sinó els veïns se'ns tirarien al damunt  :ko a la primera nota de guitarra que fotem. Les dimensions tampoc han de ser cap meravella, amb 40 m2 en tenim prou. Si pot ser, amb llum, encara que no hi hagi aigua. Ja ho sé, potser estem demanant la Lluna, però segur que per algun lloc o altre hi ha algun local que tingui aquestes característiques. No voldríem pagar gaire més de 100 € mensuals (ui, potser sí que demanem la Lluna, i Júpiter i tot,  :tongue3:), però és que econòmicament no ens podem permetre més, almenys per ara. Resumint, que si hi ha algú per aquí que disposi d'un local o conegui a algú que en tingui i el pugui llogar per a aquest propòsit (i preu), doncs agrairia que m'ho comuniqués el més aviat possible. MOLTES GRÀCIESSSSSS!!!!!AH, I VISCA EL SABADELL, COLLONSSS!!! :yes: ;D :scut :bandera
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

antcarcer

• Visitant
Re: Locals de lloguer
« Respondre #1 el: 18 de Octubre de 2007, 22:29:56 pm »
Holessss!

Toco en un conjunt de música  :musics (Overgrown/Xavi Dark), concretament la bateria, i en aquests moments estem buscant un local de lloguer  ??? per assajar per Sabadell o rodalies (properes, com ara el poblet rival d'akí al costat, Sant Kirze, Castellar...). A veure, no busquem una nau industrial perkè val un colló i més si va a través d'immobiliària  :blink, però tampoc un garatge amb vivendes al costat perquè sinó els veïns se'ns tirarien al damunt  :ko a la primera nota de guitarra que fotem. Les dimensions tampoc han de ser cap meravella, amb 40 m2 en tenim prou. Si pot ser, amb llum, encara que no hi hagi aigua. Ja ho sé, potser estem demanant la Lluna, però segur que per algun lloc o altre hi ha algun local que tingui aquestes característiques. No voldríem pagar gaire més de 100 € mensuals (ui, potser sí que demanem la Lluna, i Júpiter i tot,  :tongue3:), però és que econòmicament no ens podem permetre més, almenys per ara. Resumint, que si hi ha algú per aquí que disposi d'un local o conegui a algú que en tingui i el pugui llogar per a aquest propòsit (i preu), doncs agrairia que m'ho comuniqués el més aviat possible. MOLTES GRÀCIESSSSSS!!!!!AH, I VISCA EL SABADELL, COLLONSSS!!! :yes: ;D :scut :bandera

Cien euros?? Si ya vale eso una plaza de parking :bigcry:

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
« Respondre #2 el: 19 de Octubre de 2007, 13:14:02 pm »
Diria que a Ca l'Estruch pots alquilar una sala. :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #3 el: 19 de Octubre de 2007, 13:16:44 pm »
por 100 euros no encuentras nada de lo que pides :no:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #4 el: 19 de Octubre de 2007, 15:53:11 pm »
Ja ho sé que és complicat, i em sembla que haurem de resignar-nos i anar a una immobiliària, encara que ens ofeguin amb el preu  :(... Pel que fa als bucs de l'Estruch, ja hi hem anat a assajar, però el que passa és que si volem gravar alguna maketa, dins d'una habitació d'aquelles és un suïcidi fer-ho, no ho dic perkè no s'hi grabi bé, sinó pel sol fet que el nostre ekip de gravació no és mòbil sinó fixe, vull dir que, si amb el transport d'aquests aparells tan delicats s'hi fot un cop per accident, ja els pots llençar perkè reparar-los valen igual que nous  :P; si fossin transportables, per si sols ja durien alguna carcassa de protecció, suposo. En fi, de totes maneres, merci per respondre'm al nostre anunci!Ah, i...ENDAVANT SABADELL!!! :cheer

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #5 el: 19 de Octubre de 2007, 18:12:15 pm »
Jordi, per 100 € es difícil trobar alguna cosa, pero et pots comprar una pistola, llavors aneu tots al local que us agradi més, treieu la pistola i dieu " desalojen la sala" i llavors podeu assajar aquell dia allà, a més, podeu anar variant de local cada vegada, més que res perquè no us enganxin  :xin-xin
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 19 de Octubre de 2007, 22:03:53 pm »
Ja ho sé que és complicat, i em sembla que haurem de resignar-nos i anar a una immobiliària, encara que ens ofeguin amb el preu  :(... Pel que fa als bucs de l'Estruch, ja hi hem anat a assajar, però el que passa és que si volem gravar alguna maketa, dins d'una habitació d'aquelles és un suïcidi fer-ho, no ho dic perkè no s'hi grabi bé, sinó pel sol fet que el nostre ekip de gravació no és mòbil sinó fixe, vull dir que, si amb el transport d'aquests aparells tan delicats s'hi fot un cop per accident, ja els pots llençar perkè reparar-los valen igual que nous  :P; si fossin transportables, per si sols ja durien alguna carcassa de protecció, suposo. En fi, de totes maneres, merci per respondre'm al nostre anunci!Ah, i...ENDAVANT SABADELL!!! :cheer

No t'equivoquis company, jo sóc professional del sector, i les immobiliàries no ofeguen en res. Els preus no els marquen les immobiliàries. Avui en dia, per aquests voltants un local per menys de 600€, per molt petit que sigui no el trobaràs. Això sí, un local comercial... que són els locals que et poden informar en una immobiliària.

Jo com a component també d'un grup musical, no t'aconsello un local per assejar i molt menys per grabar. I menys encara si és llogat, ja que l'haureu de reformar per tot arreu per aparells i sonoritat.
Jo buscaria algun sòtan en algun pis o un garatge abandonat (que n'hi han uns quants!) on tingueu també seguretat per guardar-hi els instruments i els aparells. No sé de quin nivell estem parlant i quin tipus d'aparells teniu, però per mínim que sigui l'equip, haureu de tenir-hi seguretat, ja que ja debeu saber el que valen!

Es un consell, no busqueu locals, busqueu garatges o sòtans.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #7 el: 20 de Octubre de 2007, 10:05:56 am »
Jordi, que se'n va fer del sòtan del Joan D.....  ??
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #8 el: 21 de Octubre de 2007, 22:34:00 pm »
hola,
al costat del camp de sant adria que hem estat avui he vist un lloc on semblava que llogan sales per grups de musica.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #9 el: 22 de Octubre de 2007, 13:26:56 pm »
Merci noi, però uf! anar cada cop a St adrià a assajar... un pal... i encara més si ho fem 2 cops per setmana de mitjana.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #10 el: 22 de Octubre de 2007, 13:34:05 pm »
Abans assajàvem a una bodega del cantant. Hi havia una humitat de collons però l'acústica era genial. Però en poc temps sa mare volia aprofitar-la per ficar-hi andròmines i ens va "cardar" al carrer  . I des d'aleshores que hem anat de "flor en flor", hahaha!
En fi, no sé què fotrem però és que molta pasta no ens la podem permetre... i això de garatges, és complicat perkè és precisament de les primeres opcions que hem buscat fins ara. Merci!!

PD: m'he fotut un embolic escrivint aquesta cita. El mateix text l'he fotut sense voler entremig de la teva cita  :laugh: !

Jordi, que se'n va fer del sòtan del Joan D.....  ??

Ara és un niu de m**** i àndròmines dels seus pares, jajajaja! tant de bo encara la tinguessim... :P.
« Darrera modificació: 22 de Octubre de 2007, 20:38:44 pm per X-Men Aigua »

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #11 el: 22 de Octubre de 2007, 14:22:24 pm »
Abans assajàvem a una bodega del cantant. Hi havia una humitat de collons però l'acústica era genial. Però en poc temps sa mare volia aprofitar-la per ficar-hi andròmines i ens va "cardar" al carrer  . I des d'aleshores que hem anat de "flor en flor", hahaha!
En fi, no sé què fotrem però és que molta pasta no ens la podem permetre... i això de garatges, és complicat perkè és precisament de les primeres opcions que hem buscat fins ara. Merci!!

PD: m'he fotut un embolic escrivint aquesta cita. El mateix text l'he fotut sense voler entremig de la teva cita  :laugh:!

No es tan dificil de trobar un localet en condicions, no t'aconsello la opcio immobiliaria perque allo son locals comercials... i el que interessa son sotans o coses aixi. Feu contactes, per la zona, parleu amb els dependents de les tendes de "barri", bars etc ... poseu anuncis o alguna cosa i en trobareu segur!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #12 el: 22 de Octubre de 2007, 20:02:03 pm »

PD: m'he fotut un embolic escrivint aquesta cita. El mateix text l'he fotut sense voler entremig de la teva cita  :laugh:!

No es tan dificil de trobar un localet en condicions, no t'aconsello la opcio immobiliaria perque allo son locals comercials... i el que interessa son sotans o coses aixi. Feu contactes, per la zona, parleu amb els dependents de les tendes de "barri", bars etc ... poseu anuncis o alguna cosa i en trobareu segur!
Home, en condicions se'n troben però et "claven"... Avui he penjat un parell d'anuncis per internet a veure si pica alguna cosa. De totes maneres, akesta tarda el guitarra del grup ens ha comunicat que n'hi ha un de ben parit per la Gran Via, no sé a kina altura, però tamany-preu no està gaire malament. Ja t'ho explicaré!
Ara bé, tampoc seria per nosaltres sols, sinó que el compartirem amb un colega que hi guarda trastos de la feina i, si pot ser, amb un altre grup que volgués sumar-se al lloguer per tal d'abaratir-ne les despeses individuals que pertocarien.