Doncs jo fa dos o tres dissabtes, en una jornades matinals del Futbol-Base a l´Olimpia, casualment vaig veure vindre la grua, parar, ENGANXAR UN SOL COTXE dels que estaven aparcats sobre la vorera propera, (el que els hi va semblar a ells), emportar-se´l i no tornar a aparèixer més. Després m´en vaig fixar que tots els demés estaven al mateix lloc i sense ni tant sols sanció.
Què us sembla això?.... A més a més de poc ètic, discriminatori....
No cal ni dir que aquest vehicle portava l´enganxina del Sabadell, amb la qual cosa estava molt clar el que havia anat a fer i el motiu d´haver aparcat allà.
No són estranys aquest tipus de comportament, tenint en compte l´existència de personatges com el "tros d´ase" que vigilava a la Plaça Sant Roc durant les celebracions de l´ascens, i que va deixar anar allò amb to tant despectiu de; "¿os pensáis que sois el Madrid o qué....?.... No, és clar, quan un dels dos anomenats grans guanya la Lliga, es pot "zarandejar vehicles", "banyar-se a les fonts públiques" o "tallar la Rambla o l´Eix Macià" (que tot aixo es fa),, i aquest tipus de personatge ho troben fins i tot divertit.