Autor Tema: RIJKAARD A INSULTADO A CARRION?  (Llegit 1233 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

arlequinat_1990

• Visitant
RIJKAARD A INSULTADO A CARRION?
« el: 14 de Novembre de 2007, 01:57:11 am »
SEGUN RIJKAARD DICE QUE NO HA INSULTADO A NADIE JO ME LO CREO PORKE EL SOLO HA DICHO QUE CASI MATA A MIS JUGADORES

OPINAR

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: RIJKAARD A INSULTADO A CARRION?
« Respondre #1 el: 14 de Novembre de 2007, 10:11:01 am »
yo estaba oyendo la transmision del partido y oi perfectamente que alguien decia hijo de ****...quien, no lo se
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 14 de Novembre de 2007, 10:33:59 am »
Yo lo estaba oyendo por Radio Marca y oí las declaraciones de Carrión después de ser expulsado:

"Rijkaard me ha dicho Hijo de ****, menudo profesional es, ehh??"

Después, en rueda de prensa, se le veía un poco dubitativo, y le preguntaron hasta tres veces y en las tres dijo lo mismo: "Yo solo le dije que me alegraba que estuviera fuera por mi equipo, normal, casi mata a dos jujadoges mios".

La verdad, me cuesta creer que un tio se invente que le han llamado hijo de **** porque sí, y que lo diga con la indignación que lo dijo, y me cuesta creer que el entrenador rival, una vez lo expulsa, le diga "me alegro por mi equipo". Supongo que algo diria, y luego lo querría tapar un poco.

Pero bueno, son cosas del fútbol. Dentro de un terreno de juego se dicen muchísimos tacos. Y también se dan muchos palos, cosa a la que los niños del Barça quizá no esten acostumbrados. Bojan se pensaría que eso era el Coliseum Alfonso Pérez pero no, era El Collao. Y te puedes ir dos veces de tu marcador, a la tercera te da un viaje que te envía a la grada (teniendo en cuenta las reducidas dimensiones del recinto...).

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #3 el: 14 de Novembre de 2007, 15:40:14 pm »
Y por cierto, Rijkaard puede ser acusado de "plagio" por utilizar en una rueda de prensa el estribillo de la canción de Antonio Carmona y Alejandro Sanz "Para que tú no llores"...  :ostres Como se nota que el tío se prepara las conferencias a conciencia...  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #4 el: 14 de Novembre de 2007, 17:35:32 pm »
pues en cuatro al mediodia se ve que le dice h.p. hay hay hay frank que te llamaremos el pinocho je je es broma
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #5 el: 15 de Novembre de 2007, 08:07:30 am »
si q l'ha insultat, s'ha vist clarament.

pero ... li dono la raó a Rijkaard !!! Ki no sap jugar a futbol dona patades i passen akestes coses.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #6 el: 15 de Novembre de 2007, 10:48:13 am »

pero ... li dono la raó a Rijkaard !!! Ki no sap jugar a futbol dona patades i passen akestes coses.

Entonces Zambrotta no tiene ni puñetera idea de futbol, no? Porque el viaje criminal que le arreó el sábado a uno del Getafe...  :ostres

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 15 de Novembre de 2007, 11:46:37 am »

Randel, aquí no estic d'acord amb tu. Cadascú fa la seva feina, i juga a futbol com pot/vol. I després per això hi ha un àrbitre, per si algun es passa del permès sancionar-lo.

Que li dóna una patada? Ok, perfecte, que l'assenyali l'àrbitre i llestos. Qui és Rijkaard per dir-li fill de **** a Carrión? I sobretot, em sorprèn perquè és de poc intel·ligent, d'entrenador que està neguitós. Jo si sóc Frank Rijkaard i vaig al camp d'un Segona B, guanyant 0-3, i expulsant al jugador... No sé realment a sant de què ve dir-li això. I molt menys després negar-ho a la roda de premsa.

En fi, aquest cop Rijkaard crec que no te la raó.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #8 el: 15 de Novembre de 2007, 12:05:22 pm »

Randel, aquí no estic d'acord amb tu. Cadascú fa la seva feina, i juga a futbol com pot/vol. I després per això hi ha un àrbitre, per si algun es passa del permès sancionar-lo.

Que li dóna una patada? Ok, perfecte, que l'assenyali l'àrbitre i llestos. Qui és Rijkaard per dir-li fill de p*** a Carrión? I sobretot, em sorprèn perquè és de poc intel·ligent, d'entrenador que està neguitós. Jo si sóc Frank Rijkaard i vaig al camp d'un Segona B, guanyant 0-3, i expulsant al jugador... No sé realment a sant de què ve dir-li això. I molt menys després negar-ho a la roda de premsa.

En fi, aquest cop Rijkaard crec que no te la raó.

Totalmente de acuerdo contigo compañero, tienes toda la razón. Muchos han criticado al Rey por mandar callar a Chávez, imagínate la que hubieran armado si le llega a decir ésto... (que, la verdad, se lo tenía que haber dicho). Si Schuster insulta, fatal. En cambio, si es Rijkaard el que insulta, ya está bien.  :ko

antcarcer

• Visitant
« Respondre #9 el: 15 de Novembre de 2007, 12:14:33 pm »
La cuestión es que Rijkaard ha perdido los papeles y el control del vestuario.

Cuando Javier Azcargorta era entrenador del Español, le pasó lo mismo llegó un momento que perdió el control del vestuario, y lo primero que hizo fue hablar con el presidente y presentar la dimisión :beer2

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #10 el: 15 de Novembre de 2007, 12:29:27 pm »
potser l'insult 'fill de put@' sobrava ... pero el q va fer b Rijkaard era recriminarli al jugador les dues entrades criminals cap als seus jugadors.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 15 de Novembre de 2007, 12:34:34 pm »
Jo crec que al Carrión l'haurien d'haver expulsat en una de les moltes entrades criminals que va fer. Al-lucinant la que li va fer al Bojan. Ens haguessim estalviat polèmiques absurdes. Rijkaard va perdre la compostura, i hauria de ser multat si és cert l'insult, però en un terreny de joc... és una cosa habitual.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...