Autor Tema: SABADELL - GIRONA  (Llegit 24829 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: SABADELL - GIRONA
« Respondre #40 el: 05 de Novembre de 2007, 11:42:31 am »
Viva el Sabadell!!!    :scut

Cuentan las lenguas antiguas
que un 20 de agosto nació una ilusión
su madre fue Sabadell y le presto su nombre
y para defenderlo le dio a una aficion.

Ejemplo de Sabadellanía
familia azul y blanca de la Nova Creu Alta
mi corazon que late gritando ¡ Sabadell !
llevandolo en volandas por siempre a ganar.

Y es por eso que hoy vengo a verte
arlequinado sere hasta la muerte
la Salud presume orgullosa
de ver al Sabadell en la Nova Creu Alta.

Y Sabadell, Sabadell, Sabadell
aqui estamos contigo Sabadell
compartiendo la gloria en tu escudo
orgullo del futbol de nuestra ciudad

Dicen que nunca se rinde
y el arte de su futbol no tiene rival
mas de cien años lleva mi equipo luchando
y abanderando el nombre de nuestra ciudad

Ejemplo de Sabadellanía,
familia azul y blanca de la Nova Creu Alta.
Un corazon que late gritando ! Sabadell ¡

La Salud presume orgullosa

Y  Sabadell, Sabadell, Sabadell
orgullo del futbol de nuestra ciudad.

Te van a acusar de plagio...  :ostres

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • Gènere: Masculí
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #41 el: 05 de Novembre de 2007, 12:04:25 pm »
SI plagio pero que bonito queda cambiando un poco la letra, la verdad es que hay que reconocer que el himno del centenario del sevilla es de lo s mas bonitos tanto el letra como en musica que he escuchado.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #42 el: 05 de Novembre de 2007, 16:03:51 pm »
ara toca tres victories seguides oi???

algu em pot dir fins a quin minut va jugar el montero i si va intervenir en alguna jugada de gol???

on jo estava no es pilla radio sbd...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #43 el: 05 de Novembre de 2007, 16:08:44 pm »
Montero va fer la jugada del segon gol i va ser substituit al minut 90 per perdre temps sino recordo malament per Siso Amigo.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #44 el: 05 de Novembre de 2007, 16:24:10 pm »

algu em pot dir fins a quin minut va jugar el montero i si va intervenir en alguna jugada de gol???

sense ràdio, però amb informació puntual :tongue3:
com et comenta el PIPO va jugar tot el partit, no el van substituir allò va ser una jugada més, perquè el minut 45 es va allargar 600 segons, era llarguissim, però la pilota no rodava

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #45 el: 05 de Novembre de 2007, 16:28:28 pm »
Viva el Sabadell!!!    :scut

Cuentan las lenguas antiguas
que un 20 de agosto nació una ilusión
su madre fue Sabadell y le presto su nombre
y para defenderlo le dio a una aficion.

Ejemplo de Sabadellanía
familia azul y blanca de la Nova Creu Alta
mi corazon que late gritando ¡ Sabadell !

la Salud presume orgullosa

Y Sabadell, Sabadell, Sabadell
orgullo del futbol de nuestra ciudad

Dicen que nunca se rinde
y el arte de su futbol no tiene rival
mas de cien años lleva mi equipo luchando
y abanderando el nombre de nuestra ciudad

Ejemplo de Sabadellanía,
familia azul y blanca de la Nova Creu Alta.
Un corazon que late gritando ! Sabadell ¡

La Salud presume orgullosa

Y  Sabadell, Sabadell, Sabadell
orgullo del futbol de nuestra ciudad.

Te van a acusar de plagio...  :ostres

Ese es el himno del Sevilla hecha por el Arrebato solo adaptandolo al Sabadell muy bueno si señor ahora solo falta grabarlo en un disco  :laugh:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #46 el: 05 de Novembre de 2007, 16:30:53 pm »

Via internet la pots escoltar a qualsevol lloc del món  :beer2

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #47 el: 05 de Novembre de 2007, 16:36:07 pm »

jo fa un parell de setmanes vaig fer aquesta proposta
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=12191.0
som molts/tes que pel motiu que sigui no tenim en aquell moment conexió i estaria B arribar el vespre o el dia següent i tenir informació de primera ma dels que ha vist el partit

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #48 el: 05 de Novembre de 2007, 16:40:19 pm »

som molts/tes que pel motiu que sigui no tenim en aquell moment conexió i estaria B arribar el vespre o el dia següent i tenir informació de primera ma dels que ha vist el partit

Si algun dia no he anat al camp i tinc molt de temps per escoltar el partit ho faré, normalment entre una cosa i altra és difícil en general per a una persona estar pendent al 100% del partit. Si estic a casa he de planxar, rentar els plats...  :laugh:

De tota manera com que ho escolto via internet, si tinc temps moltes vegades vaig posant "Goool" o descans, canvi, expulsió, final, però posar-ho ben explicat i parlant de tàctiques, detalls... seria una tasca laboriosa i com et dic suposo que no és viable que algú la faci de forma "fidel".  :beer2

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #49 el: 05 de Novembre de 2007, 17:22:43 pm »

Si algun dia no he anat al camp i tinc molt de temps per escoltar el partit ho faré, normalment entre una cosa i altra és difícil en general per a una persona estar pendent al 100% del partit. Si estic a casa he de planxar, rentar els plats...  :laugh:

De tota manera com que ho escolto via internet, si tinc temps moltes vegades vaig posant "Goool" o descans, canvi, expulsió, final, però posar-ho ben explicat i parlant de tàctiques, detalls... seria una tasca laboriosa i com et dic suposo que no és viable que algú la faci de forma "fidel".  :beer2

es q estava a disneyland resort foten cues quilometriques i no podia portar el ordinador  :bigcry: :bigcry: :bigcry:
sort en vaig tenir de 2 amics forerus!!!!!!!!!!!!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #50 el: 05 de Novembre de 2007, 17:23:32 pm »

sense ràdio, però amb informació puntual :tongue3:
com et comenta el PIPO va jugar tot el partit, no el van substituir allò va ser una jugada més, perquè el minut 45 es va allargar 600 segons, era llarguissim, però la pilota no rodava

aixo vol dir que una miqueta de rao tenim quan el reclamem desde la grada...o no?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #51 el: 05 de Novembre de 2007, 18:41:08 pm »
Bé, doncs pel que fa al partit contra el Girona ho tindrem complicat. Ells a pesar que siguin igual que nosaltres un recién ascendits tenen una plantilla completíssima i un 11 inicial per estar sens dubte entre els 4 primers. A més, tenen un entrenador molt correcte i que pot arribar lluny, el Raúl Agné que la temporada passada era al Palamós.

Això sí, a casa hem de guanyar el 2n partit de la temporada i jugant al màxim nivell tampoc tinc dubtes que tindrem les nostres opcions. A més, el Girona que fa 10 setmanes que no perd algun dia li haurà de tocar.

Crec que si sumem 4 dels propers 6 punts que juguem seguits a casa, just abans d'anar al camp de l'Hospi, penso que seria més que bo.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #52 el: 05 de Novembre de 2007, 19:01:30 pm »
Fa por l'entrada que i pot haver diumenge entre els preus , la tele i el fred que cada cop es més gran. Seria trist que amb tot lo ke pressumim d'afició , ara anessim i davant la tele fossim 2.000 persones pelades!!
He he dir , que seria un bon partit pk els arlekinats mostressim la nostra actitut davant el DVD de la Generalitat. Les cameres ho enfocarien constantment i quedaria demostrat que l'oposició al DVD no solsament es per part perica!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #53 el: 05 de Novembre de 2007, 19:04:23 pm »
Al final no es fa el partit per la tele. Es farà el gavà - espanyol b segons han dit a radio sabadell ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #54 el: 05 de Novembre de 2007, 19:06:33 pm »
molt bona noticia si acaba confirman-se  :visca :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #55 el: 05 de Novembre de 2007, 20:07:21 pm »
Des del primer fins a l'últim afeccionat a aquest club s'ha de posar les piles per aquest partit. Els xiulets a poder ser s'haurien de guardar a caseta i ser conscients de que aquest diumenge ens visita el líder... M'encanta! És el típic partit a la Nova Creu Alta en que es crea una química especial entre l'afició i l'equip, i en el que els jugadors donen un rendiment sovint, superior a l'esperat.
Estic totalment convençut de que el Girona no ens guanyarà, i és que crec que si aquesta química s'acaba donant i tots plegats estem ficats en el partit des del primer minut, serà difícil que acabem per no sumar cap punt. Crec que Terrassa és un exemple claríssim de com un equip es pot sobreposar a les seves pròpies limitacions donant a més, una imatge boníssima. És de calaix que es tracta de dos partits molt diferents, però recordo que en aquell moment el Terrassa també anava com un tiro...
Crec que pel propi caràcter del nostre entrenador i jugadors aquest és un equip que no es rendeix mai i que mor amb les botes posades, passi el que passi.
Potser m'equivoco, però tinc bones sensacions i del que no hi ha dubte és que aquestes dues jornades seguides a casa poden ser un trampolí espectacular pel nostre objectiu per aquesta temporada.
Se que és molt aviat, que tot just portem onze jornades de lliga, però crec que seria bo que la directiva mogués una mica el cotarro per aquest partit. Ja no dic de posar entrades més barates, doncs el 99,99% d'aquest fòrum se'm menjarà de viu en viu. Ara bé, crec seria bo intentar crear el màxim caliu a les grades, ja fos deixant que el soci pugui portar un acompanyant gratuïtament o convidant a col.legis a l'estadi, o repartint-hi entrades, etc. Per cert, no es pot fer la presentació de cap altra equip base de qualsevol club de la ciutat? Je, je! El dia del Villarreal B el camp feia goig! La veritat és que seria molt bo, crec jo, que l'estadi presentés una bona imatge i més ara, que sembla que no hi haurà televisió. Fa fred i la gent mandreja a casa un diumenge a la tarda, i cal que precisament fem sortir a aquesta gent de casa seva per veure aquest partit que sigui dit, per mi, és el de la jornada pel que fa al futbol català.
Ànims a tothom! I TOTS a l'estadi aquest diumenge!

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #56 el: 05 de Novembre de 2007, 20:17:17 pm »
Pues si, finalmente parece que no nos dan por la tele.. Se ve que por motivos de horarios dan el Gavà-Español B que es por la mañana.. Otro mas del filial perico y van..........  Para los que se quejaban de cuando daban tanto al filial blaugrana (yo me incluia)     :mmmm

En cuanto al Girona... yo creo que ganaremos. Veo al equipo con ganas, implicado, y en casa no se pueden escapar tantos puntos. Aunque firmo empatar si al siguiente ganamos a la Grama, como aqui ya se ha dicho..
Y bueno, el Girona es un equipo que le tengo ciertas ganas.. Y a Girona en si, algunos ya sabeis porque.. Y bueno, tampoco entiendo como pueden tener siempre tanta pasta para fichar, tanto apoyo social, cuando al campo de la pulmonia 2, osease Montilivi van siempre cuatro gatos.... Es mas, y mira que he estado tiempo ·purulando por Girona y me encanta como ciudad, pero haces una encuesta de como viste el Girona, por ejemplo, en su propia ciudad.... y os aseguro yo que no tiene ni idea un 90% de la población, por lo menos...    :consol

Además todo unido a los dos partidos del año pasado, el de copa catalunya, etc.... A POR ELLOS!!!     :anims
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #57 el: 05 de Novembre de 2007, 21:23:41 pm »
Este año han dado bastantes partidos nuestros, aunque alguno haya sido en diferido... No nos podemos quejar, de momento  :beer2

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #58 el: 05 de Novembre de 2007, 21:39:55 pm »
tenemos un partido que para nosotros afición y jugadores es importante ya que este giro na nos ha fastidiado mucho la temporada pasada y pretemporada ya toca que le demos una lección creo yo y ala grama no nos olvidemos de cuando vajamos a tercera con lo cual no valen empates sino venganza deportiva todos tenemos que poner nuestro granito de arena . :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

señores directivos bajen precios ya que cobran de la te-le  :anims :anims :anims :anims :anims :anims

antcarcer

• Visitant
« Respondre #59 el: 05 de Novembre de 2007, 21:59:27 pm »
tenemos un partido que para nosotros afición y jugadores es importante ya que este giro na nos ha fastidiado mucho la temporada pasada y pretemporada ya toca que le demos una lección creo yo y ala grama no nos olvidemos de cuando vajamos a tercera con lo cual no valen empates sino venganza deportiva todos tenemos que poner nuestro granito de arena . :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :cheer :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2

señores directivos bajen precios ya que cobran de la te-le   :anims :anims :anims :anims :anims :anims

Al final no lo televisan, dan al español :beer2