Ahir per primer cop en aquesta temporada he vist un Sabadell superior al seu rival, almenys a la primera part. Sincerament el Sabadell els primers quaranta-cinc minuts m'ha agradat molt i inclús crec que hem fet un futbol maco... Ara, el sempre, no li fotem un gol ni a l'arc de Sant Martí. A vora de l'àrea tirem per terra tota la feinta ben feta que s'havia fet fins arriba allà, tot i reconèixer el molt bon partit que ha fet el seu porter. Falta contundència en atac, més mala llet i ambició, és a dir, arribar a l'àrea rival amb més efectius.
Un anàlisi a part em sembla que mereix la condició física d'aquest equip. Crec que a la segona part hem fotut un baixón dels que fan afició i homes com Jose Mari no s'aguantaven ja els pets a mitjans de la segona part, tot i que com sempre, ho ha donat tot sobre el camp. L'Hospi ha arribat MOLT més sencer al final del partit que nosaltres, que sembla que estavem demanant el final del partit... i una bombona d'oxígen. Així com l'any passat l'equip va donar mostres d'una fortalesa física al.lucinants, aquest any no ho estec veient per enlloc, i inisisteixo, ahir a la segona part va haver-hi jugadors que no podien amb les botes. Tinc la esperança però, de que a la segona volta la feina que des d'aquest punt de vista s'estigui fent, comenci a donar els seus fruits. Paciència, que hi farem!
De totes maneres lo dit, ahir el Sabadell em va agradar força i estic d'acord amb vosaltres, Ollès encara que sigui amb una pròtesi de genoll ha de jugar SI o SI en aquest equip. Indiscutible.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!