Doncs jo espero que la empresa multinacional perdi.
Com a arlequinat sempre desitjaré que els equips grans s'apropin més a la terra i nosaltres puguem sortir alguna vegada del pou i atrapar-los algun dia.
Tornarem al Camp Nou i, per la meva part, no será pera que es riguin de mí.
HONOR
Perfectament explicat. Per molt que pugui no agradar a alguns, al Sabadell com a club no li interessa que el Barça obtingui massa títols. Més aviat ens interessa una situació com la del l´any passat.... Aquesta mentalitat de "gegantisme" del Barça fa mal als altres equips catalans, resta socis, afició i presència als mitjans de comunicació. Què es això del "gran repte"?; Crèixer desmesudarement 130.000-140.000-150.000....socis, a càrrec d´una disminució del pes d´altres equips?
Hi ha una data, que la tinc molt present a la memòria, que és el 18/05/93. Aquell dia, el C.E.Sabadell abandonava la Segona A (i ja sabeu el que costa tornar-hi).... Què passava mestrestant ?, Doncs la ciutat de Sabadell plena de sorolls de clàxons, ambient de festa al carrers, perquè? Perquè el Barça de Cruyff acabava de guanyar la seva segona lliga de rebot a l´ultima jornada i la nombrosa "legió de culés" de Sabadell ho estava celebrant sense pensar en res mes que tingués a veure amb el futbol. AIXO FA MAL I MOLT MAL. No sé com ho veureu?....
Per tant, com diu Grimber, a veure si els equips grans s´apropen una mica més a la terra, perquè els demés puguem créixer una mica tambe, O.K.?....