Autor Tema: SABADELL-GAVA  (Llegit 21830 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL-GAVA
« Respondre #120 el: 02 de Desembre de 2007, 23:32:34 pm »
Avui no hem empatat en una jugada desafortunada, si la defensa surt bé, no hi ha chut, si els jugadors es desmarquessin quan un company te la pilota pot ser fariem més gols, si...
Portem ja moltes setmanes dient que ens falta sort per aqui, ens sobra mala sort per alla... Nose eeee... A més, la bona sort s'ha de buscar, si no la tenim...  :mmmm
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #121 el: 02 de Desembre de 2007, 23:33:53 pm »
L'empat també ha sigut afortunat. Un xut com el que ha fotut el Bordas, igual l'envia 30 vegades per sobre del marcador, abans de tornar a clavar-la com ho ha fet.

Canvis? Home, potser el Moya hauria de canviar el 'xip' amb alguns jugadors.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #122 el: 02 de Desembre de 2007, 23:35:09 pm »
i pensar que si haguessim guanyat estariam 8éns  :paret :paret
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #123 el: 02 de Desembre de 2007, 23:37:03 pm »
Una cosa si que està clara, no ens podem capficar amb la posició que ocupem a la classificació. Està tot tant apretat, que ara mateix no importa anar 15 o 8. Importa sumar, la classificació deixem-la pel final  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #124 el: 02 de Desembre de 2007, 23:43:53 pm »
Crec que amb un golàs del Gavà al final, d'autèntica LLET, les coses com són, s'haurà vist un marcador final just.
Tenim 18 punts i com dieu alguns, la puntuació està massa apretada com per "preocupar-se" en excés.

Bon gol de Fran, que lluita tot el que pot i MOLT BÉ Finidi. Pocs minuts però igual o millor que Carrillo que continua sense trobar el seu joc.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #125 el: 02 de Desembre de 2007, 23:45:03 pm »
Avui no hem empatat en una jugada desafortunada, si la defensa surt bé, no hi ha chut, si els jugadors es desmarquessin quan un company te la pilota pot ser fariem més gols, si...
Portem ja moltes setmanes dient que ens falta sort per aqui, ens sobra mala sort per alla... Nose eeee... A més, la bona sort s'ha de buscar, si no la tenim...  :mmmm

Tampoc pots exigir a un equip que no faci ni un sol fallo en tot el partit, aviam, TOTES les defenses del mon foten fallos y aquest gol a estat autenticament de **** casualitat, aixo esta clarisim, d aqui a la xina es veu.

Yo l' unic que veig es que ens falta POLVORA A DALT, un tio que les enchufi, nomes aixo. Tenim un bon porter, un bon mitj del camp, una defensa que ultimament ho esta fent bé, y ens falta un tio que de 5 n' enchufi 4, y aquest tio no es el FRAN ara per ara.

Ara be es cert que es el que hi ha... pero tots aquets que es queixen de que no guanyem, recordarlis que en 15 partits només n' hem perdut 3, i tambè recordarlis que l' objectiu es la permanencia y que tot i ser aquest l objectiu yo encara no e vist un sol equip que hagi pasat per sobre del sabadell aquest any, ni un.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #126 el: 02 de Desembre de 2007, 23:50:28 pm »
yo encara no e vist un sol equip que hagi pasat per sobre del sabadell aquest any, ni un.

Estic d'acord en això que dius, i també veig que ens han empatat en els ultims minuts ja 3 partits.
Estem empatant molt, però també crec que estem més aprop de guanyar aquests partits que no pas de perdrel's i això dóna esperances.
Això si, al mercat d'hivern ens haurem de rascar la butxaca si no volem patir molt.

A Alacant és un bon partit per veure de que som capaços jugant al camp d'un dels millors de la categoria i veiam si donem aquesta solidesa que som un equipo complicat de batre. Allí un empat seria bo, just abans de rebre d'aquí 15 dies en un partit per mi CLAU al Denia.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #127 el: 02 de Desembre de 2007, 23:57:20 pm »

-ens foten 5 gols a casa i anem de xulos
-tothom va veure x TV la trista figura a Badalona i anem de sobrats
-no li fotem un p*** gol a l'H que es un ekiparret i vacilem   :paret

crec que amb més humilitat podriem millorar

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #128 el: 03 de Desembre de 2007, 08:38:29 am »
Em fet un partit per guanyar-lo de menys a mes, amb la entrada de Montero i Finidi em millorat, si es veritat que al final  ens em tancat una mica, pero hem tingut mala sort i em empatat,  (el gol no sho creia ni ell i venia precedit de un fora de banda inexistent)

Molt be el Fran, ha lluitat molt tot el partit.
I lo poc que he vist del Finidi m'ha agradat.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #129 el: 03 de Desembre de 2007, 08:47:41 am »
el problema de tants empats i alguns als ultims minuts es que aixo perjudica molt la moral dels jugadors, espero que aquest ultim empat a casa amb el gavá no els hi afecti per que estic seur que el vestuari ara mateix pasa molts nervis a la nova creu alta, som un equip que sembla que ens agradi mes jugar en contra del marcador que no pas a favor.
sobre el tema jugadors dons dir que, Fran cada dia esta millor (segur que l´any que be matxará a un altre equip, aqui apendrá i a un altre equip el disfrutaran) i finidi podria ser un dels revulsius a las segones parts, per cert cas a part es el rendiment del carrillo, la majoria de nosaltres no creiem convenient el seu fichatge pero es que esta per sota de tot el que pensabem, maoya el tindria que sentar  a la banqueta i buscar solucions per que amb el carrillo al camp jugem amb 10, montero en 1 minut a fet mes que ell en tot el partit i el pirri s´ha canviat de banda 1 vegada i ja ha fet mes centrades que el carrillo, inclus Finidi a sigut mes incisiu que ell, aixi no podem anar be.
coses positives:
aixo esta mes apretat que un cul a una polla aixi que si guanyessim 2 partits seguits estariam a dalt, pero per deu començem a guanyar per que sino pot ser arrivarem massa tard.

Connectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #130 el: 03 de Desembre de 2007, 10:13:09 am »
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #131 el: 03 de Desembre de 2007, 12:22:41 pm »
Avui amb l'ho del empat, em acabat tots molt emprenayts, però el que m'ha emprenyat més es que fins a la jornada 15 no em vist juga a Finidi, i crec s'el hi han vist vastant be al camp amb moltes ganes i intensions, espero que el mister li continui donant minutets!!

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #132 el: 03 de Desembre de 2007, 13:34:59 pm »
Kins qllons... sempre la mateixa història...! ¿Sabeu que part meva encara no he vist guanyar el Sabadell a casa des del dia del 4-0 al Caudal? El 3-2 contra l'Ontinyent no el vaig presenciar perke em vaig casar (doble alegria aquell dia  ;D!). A veure si estem més atents quan tinguem el marcador a favor h ò s t i a  **** a a a a a a!!! :paret :paret :paret :paret
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #133 el: 03 de Desembre de 2007, 14:00:52 pm »
BUENO HOY ESTOY UN POCO MAS TRANUILO Y ME GUSTARIA REFLEXIONAR SOBRE VARIAS COSAS.
de un tiempo hacia aqui me doy cuenta que nuestros jugadores no se quejan al arbitro igual que los contrarios, el rival cuando tiene una falta en contra o una jugada anulada o algo parecido se come al arbitro, los jugadores rivales intentan presionar al arbitro desde el primer minuto, nosotros no protestamos nada, acordaos del penalty pitado en contra de la grama en el ultimo minuto, su equipo entero se abalanzó contra el arbitro, a nosotros ayer no nos pitaron un penalty clarisimo y nadie se acercó al arbitro para discutirle la accion, incluso diré mas, el gol del gava viene predecido  de un fuera de banda inexistente que pita el linier y el balon no habia ni tocado la raya, nadie se quejó solo fran y montero, en la siguiente  jugada nos marcaron el empate.
otra cosa, los jugadores se ven muy presionados (sobre todo en casa) cuando ganamos por 1 a 0 los jugadores se ponen nerviosos y empiezan a recular para no recibir el penoso gol en contra en los ultimos minutos y eso hace que nosotros mismos cavemos nuestra tumba, eso tendrian que mirar de canviarlo i buscar soluciones.
y por ultimo no quiero poner nombres  por que no quiero señalar a ningun jugador en concreto pero los finales de partido aun hay jugadores que les cuesta demasiado fisicamente i en la jornada 15 ya tendriamos que estar mucho mejor de fisico.
espero que esto se lo tomen como criticas constructivas, y no se empieze a desvirtuar el mensaje, creo que lo mejor que tenemos es la entrega de nuestros jugadores en el campo y eso no podemos perderlo por que sino estaremos  de vuelta en el infierno

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #134 el: 03 de Desembre de 2007, 14:24:54 pm »
Veo algun jugador un poco indolente , osea pasivo .No digo k sea todo el ekipo , pero k hay k hacer algun fixage en diciembre eso seguro . Me gusto el ratito k jugo Finidi , le vi maneras y lucha , apreto en todo momento al lateral d su banda. Montero a sido nuevamente el revulsivo y poco mas. :geek

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #135 el: 03 de Desembre de 2007, 15:11:31 pm »
Jo crec que aquest equip s'ho deixa tot al camp, si no el més segur es que portessim més derrotes de les que portem..
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #136 el: 03 de Desembre de 2007, 15:57:33 pm »
el problema de tants empats i alguns als ultims minuts es que aixo perjudica molt la moral dels jugadors, espero que aquest ultim empat a casa amb el gavá no els hi afecti per que estic seur que el vestuari ara mateix pasa molts nervis a la Nova Creu Alta
aixo esta mes apretat que un cul a una polla aixi que si guanyessim 2 partits seguits estariam a dalt, pero per deu començem a guanyar per que sino pot ser arrivarem massa tard.

Això és el realment preocupant, no que tinguem 18 punts, sino la manera com s'hi ha arribat, sense guanyar i això casaca casca molt, al final resulta que quan van per davant del marcador ja estan pensant que rebran un gol en contre.
a veure quan sortim a jugar un partit que quan ens posem per davant anem per consolidar el resultat amb un altre gol, això donaria confiança i solidesa, sense això tots es veuen en cor de remuntar-nos.
No n'hi ha prou de deixar-ho tot al camp, s'ha de tenir una mentalitat més killer

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #137 el: 03 de Desembre de 2007, 16:05:28 pm »
Ya estamos con la zona de descenso pegada al ****... Y lo mejor de todo es que nadie se quiere dar cuenta de que estamos jugando con fuego para acabar quemándonos, como siempre. Si hubiéramos ganado los partidos contra el Gavà, el Orihuela, el Espanyol "B"... que nos empataron en el último minuto, estaríamos en zona de ascenso. Pero ninguno ve nada, jugamos genial y sin embargo estamos abajo. Pues para estar abajo, algo se debe estar haciendo mal, ¿no?

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #138 el: 03 de Desembre de 2007, 16:11:06 pm »
Yo quisiera destacar la jugada en el minuto 3 de mora, segun a dicho luego en radio sabadell, se ha tirado a la piscina. Teniendo al portero superado no puedes tirarte al sentir el contacto por que corres el riesgo de que el arbitro no lo pite en cambio si hubiese seguido seguro que era gol. Muy mal por parte de mora. En cuanto a carrillo el pobre no da una a derechas. Tambien destacar esa serie de cagadas seguidas en defensa que a punto han estado de costarnos un disgusto.
Venga animo y a ponerse las pila para ganar en alicante.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #139 el: 03 de Desembre de 2007, 16:16:02 pm »
Yo quisiera destacar la jugada en el minuto 3 de mora, segun a dicho luego en radio sabadell, se ha tirado a la piscina. Teniendo al portero superado no puedes tirarte al sentir el contacto por que corres el riesgo de que el arbitro no lo pite en cambio si hubiese seguido seguro que era gol. Muy mal por parte de mora. En cuanto a carrillo el pobre no da una a derechas. Tambien destacar esa serie de cagadas seguidas en defensa que a punto han estado de costarnos un disgusto.
Venga animo y a ponerse las pila para ganar en alicante.

yo creo que el "autopase" que hace Mora para superar al portero es demasiado largo, y como sabe que no hubiese llegado, dejo la pierna atras para chocar con el portero y pitara penalty, yo creo que no llegaba al balon.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa