Autor Tema: SABADELL-GAVA  (Llegit 21824 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Re: SABADELL-GAVA
« Respondre #140 el: 03 de Desembre de 2007, 16:17:54 pm »
Yo quisiera destacar la jugada en el minuto 3 de mora, segun a dicho luego en radio sabadell, se ha tirado a la piscina. Teniendo al portero superado no puedes tirarte al sentir el contacto por que corres el riesgo de que el arbitro no lo pite en cambio si hubiese seguido seguro que era gol. Muy mal por parte de mora. En cuanto a carrillo el pobre no da una a derechas. Tambien destacar esa serie de cagadas seguidas en defensa que a punto han estado de costarnos un disgusto.
Venga animo y a ponerse las pila para ganar en alicante.

yo creo que el "autopase" que hace Mora para superar al portero es demasiado largo, y como sabe que no hubiese llegado, dejo la pierna atras para chocar con el portero y pitara penalty, yo creo que no llegaba al balon.

Podria ser, yo estaba en esa banda y tambien me lo parecio.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
« Respondre #141 el: 03 de Desembre de 2007, 18:13:47 pm »

paciència a tots...

hem guanyat 3 partits, peró n'hem perdut 3 !!

dubto que acabem la lliga amb 23-24 empats, que son els que ens pertocaria de seguir amb la mitja. aquesta mitja ens portaria a un 7-24-7 o un 8-22-8, és a dir, amb 45-46 punts.

aixó ja de per si és normalment la permanència !!

crec que l'objectiu es complirà tranquilament. de moment, veig una victòria amb el dènia i una derrota a alacant. millor que dos empats, aixó si...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #142 el: 03 de Desembre de 2007, 18:47:32 pm »
Ya estamos con la zona de descenso pegada al ****... Y lo mejor de todo es que nadie se quiere dar cuenta de que estamos jugando con fuego para acabar quemándonos, como siempre. Si hubiéramos ganado los partidos contra el Gavà, el Orihuela, el Espanyol "B"... que nos empataron en el último minuto, estaríamos en zona de ascenso. Pero ninguno ve nada, jugamos genial y sin embargo estamos abajo. Pues para estar abajo, algo se debe estar haciendo mal, ¿no?

Si si.... tens raó.... i si haguéssim guanyat a Badalona i a Castelldefels i el dia del Girona no perdem ara seriem líders.
Aquí TOTHOM sap que no estem bé, i perfectament el que falla. Clar que hi ha preocupació però també et diré que estem a 3 punts del Terrassa que és 6è.

Des de principi de temporada la majoria sabiem que l'objectiu és no baixar i passar els menys problemes possibles. Qui pensés a principi de temporada o després del 2 a 4 que estariem lluitant per entrar a play-off doncs ja sap que de somnis n'hi ha poquets. Començant pel nostre estimat president que o es rasquen la butxaca una mica al desembre o es pot menjar TOTES les paraules que va anar dient abans de començar la lliga...... "Farem un equip que no diambuli per la 2a B" per exemple.......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #143 el: 03 de Desembre de 2007, 18:48:05 pm »
Ahir realment va ser un dia duret, la veritat sembla que algú ens hagi fotut mal d'ull perquè si no no ho entenc, de veritat. Els nostres rivals (el Gavà RES de l'altre món) sembla que amb la llei del mínim esforç en tinguin prou per fer-nos mal, mentre que nosaltres necessitem un món i part de l'altre per poder superar a l'equip contrari. Com bé ha dit algú, més que el que això comporta a nivell de classificació el realment fotut és que aquesta situació mina la moral de tothom i pot acabar creant una mena de psicosi en els nostres jugadors, una angoixa que ens bloquegi per complet i que fagi impossible que el nostre rendiment al camp sigui el més òptim.
La veritat és que tot plegat és força frustrant, et fa sentir impotència doncs a més, veus com equips que EN ABSOLUT han estat millors que tú sumen punts com si no els costés, mentre nosaltres els 18 que ara tenim ens han costat sang, suor i llàgrimes. En fi, que hi farem! Bé si, una coseta, i és que a poder ser hauríem d'evitar que jugant a casa mai més tornem a veure la imatge d'un Toni Mora SOL a dalt lluitant contra cinc tios estan el nostre jugador més adelantat després d'ell, gairebé al mig del camp... Ah! Per cert, de veritat, no seria possible donar la baixa a Diego Carrillo per baix rendiment? Lo seu comença a ser insultant, i més encara que el nostre entrenador ens el coloqui cada diumenge de titular induscutible... No seria moment, pregunto, d'apostar decididament pels joves??? Encara és hora que veguem jugar, almenys a casa, homes com Sissó Amigo, Lara i tot just el passat diumenge es va donar una oportunitat a Finidi que com bé dieu molts, nova desentonar en absolut. Ho sento, però entre Carrillo i Finidi, ara mateix per mi no hi ha color!
Bé, també seria bo que tinguessim en compte un aspecte concret i és que vam acabar jugant contra el Gavà SENSE David Pirri, Toni Mora, Oscar Ollès, Roberto Morales... En una plantilla com la nostra aquesta dada és demolidora... Veure jugar junts i en forma aquests jugadors pot ser segur, el millor Frenadol possible pel gripasso que portem a sobre. En fi, paciència i a resar aquest diumenge  a Alacant...

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!! I LA SEVA AFICIO!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #144 el: 03 de Desembre de 2007, 20:21:50 pm »
Ahir realment va ser un dia duret, la veritat sembla que algú ens hagi fotut mal d'ull perquè si no no ho entenc, de veritat. Els nostres rivals (el Gavà RES de l'altre món) sembla que amb la llei del mínim esforç en tinguin prou per fer-nos mal, mentre que nosaltres necessitem un món i part de l'altre per poder superar a l'equip contrari. Com bé ha dit algú, més que el que això comporta a nivell de classificació el realment fotut és que aquesta situació mina la moral de tothom i pot acabar creant una mena de psicosi en els nostres jugadors, una angoixa que ens bloquegi per complet i que fagi impossible que el nostre rendiment al camp sigui el més òptim.
La veritat és que tot plegat és força frustrant, et fa sentir impotència doncs a més, veus com equips que EN ABSOLUT han estat millors que tú sumen punts com si no els costés, mentre nosaltres els 18 que ara tenim ens han costat sang, suor i llàgrimes. En fi, que hi farem! Bé si, una coseta, i és que a poder ser hauríem d'evitar que jugant a casa mai més tornem a veure la imatge d'un Toni Mora SOL a dalt lluitant contra cinc tios estan el nostre jugador més adelantat després d'ell, gairebé al mig del camp... Ah! Per cert, de veritat, no seria possible donar la baixa a Diego Carrillo per baix rendiment? Lo seu comença a ser insultant, i més encara que el nostre entrenador ens el coloqui cada diumenge de titular induscutible... No seria moment, pregunto, d'apostar decididament pels joves??? Encara és hora que veguem jugar, almenys a casa, homes com Sissó Amigo, Lara i tot just el passat diumenge es va donar una oportunitat a Finidi que com bé dieu molts, nova desentonar en absolut. Ho sento, però entre Carrillo i Finidi, ara mateix per mi no hi ha color!
Bé, també seria bo que tinguessim en compte un aspecte concret i és que vam acabar jugant contra el Gavà SENSE David Pirri, Toni Mora, Oscar Ollès, Roberto Morales... En una plantilla com la nostra aquesta dada és demolidora... Veure jugar junts i en forma aquests jugadors pot ser segur, el millor Frenadol possible pel gripasso que portem a sobre. En fi, paciència i a resar aquest diumenge  a Alacant...

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!! I LA SEVA AFICIO!!!!!
M'agradat lo del Frenadol, no cura, però alivia i redueix els síntomes un pou.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

VALDERRAMA

• Visitant
« Respondre #145 el: 03 de Desembre de 2007, 20:33:04 pm »
Ayer tuve el placer de presenciar el encuentro en la Creu Alta y me enoje bastante con el empate final. Montero como dije en otra ocasión, no me acaba de convencer, el que si que me dejo impresionado fue el chico que juega en ataque. Me parece un futbolista total. Sabe jugar bien de espaldas a porteria, las lucha todas, y ayer anotó un fabuloso tanto. Para mi entender deberia de jugar de principio en cada encuentro.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #146 el: 03 de Desembre de 2007, 20:49:11 pm »
jo no vaig veure el partit d'ahir, pero he vist tots els restants a la NCA i alguns de fora.
dues preguntes nomès:

- perquè hi ha aquesta falta de concentració en els darrers minuts que permet que els rivals ens empatin? que ningú em digui que ahir va venir d'una jugada tonta, de que la pilota no havia sortit, que d'aquets gols entra 1 de cada 100, xq si s'hagues fet el marcatge ben fet i amb un nivell de concentració total, es molt possible que ara jo no estes escribint aquest post. I el mès preocupant: no es el primer cop que passa...

- perque ha variat l'actitud dels jugadors?, nomès que posessin la meitat dels co_llons del dia del Terrassa, la situació sería molt diferent...no em vull imaginar que el partit del derbi a casa es celebres ara... :no:
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #147 el: 03 de Desembre de 2007, 20:56:02 pm »
umbria, si em permets et contestaré.
la falta de concentracio existeix per que moralment el equip no esta be, en el subconscient saben que tenen els 3 punts i no els volen deixar perdre, començen a recular i acaben engantxats a l´area propia i aixo permet al altre equip fotre el maleit gol al ultim minut.
sobre el tema de l´actitut dels jugadors dons dir que no es veritat que haguin baixat la seva intensitat ni res per l´estil el que pasa es que estem a una dinamica dolenta i es dificil de sortir, pero actitud i esforç sempre en tenen, es mes si hi han jugadors dels que jo confii son els que tenim ara mateix al equip estic segur que aquests treuran el equip en devant (no com la colla de bretols del any del descens)  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #148 el: 03 de Desembre de 2007, 21:03:39 pm »
umbria, si em permets et contestaré.
la falta de concentracio existeix per que moralment el equip no esta be, en el subconscient saben que tenen els 3 punts i no els volen deixar perdre, començen a recular i acaben engantxats a l´area propia i aixo permet al altre equip fotre el maleit gol al ultim minut.
sobre el tema de l´actitut dels jugadors dons dir que no es veritat que haguin baixat la seva intensitat ni res per l´estil el que pasa es que estem a una dinamica dolenta i es dificil de sortir, pero actitud i esforç sempre en tenen, es mes si hi han jugadors dels que jo confii son els que tenim ara mateix al equip estic segur que aquests treuran el equip en devant (no com la colla de bretols del any del descens)  :xin-xin

es clar que et permeto que em contestis!!!!!!! :beer2

si tu (o jo...) en les nostres respectives feines, al final de cada jornada cometessim un error similiar que provoques perdues per l'empresa que treballem, que creus que ens passaria?, som professionals, no? i que consti que jo també treballo sota molta pressió.

el fet de que els jugadors corrin amunt i avall, demanin la pilota i es deixin la sola de les botes i els tormells no significa que tinguin actitud...significa que estan implicats...l'actitud es demostra quan un crida al camp, pren la pilota i no permet que li prenguin, protesta al arbrit (sense pasar-se), es col.loca en la seva possició, defensa al seu home i si cal li fot la bronca al seu company i no pert la concentració, i sobretot NO TE POR...jo aixo fa dies que no ho veig!

Ferni

• Visitant
« Respondre #149 el: 03 de Desembre de 2007, 21:04:12 pm »
Bueno, hi ha una cosa q no se si teniu clara molts dels que no vau presenciar ahir el partit.
A veure, el gol del Sabadell es produeix segons Radio Sbd al minut 80, és a dir a 10 minuts del final.
Deixo això clar perq avui al diari "A Sabadell" possava que el gol de Fran arriva al minut 68 i és totalment erroni i em sembla un error força greu.
Dic això perque no és el mateix mantenir un 1-0 quedant 10 minuts o menys pel final del partit que mantenir-lo quedant més de 20 minuts....

A veure, trobo totalment normal que ens tiréssim enrrere amb l'1-0 perq quedava molt poquet de partit. Jo sóc partidari de sentenciar partits però q si marques a partir del minut 80 el més coherent és ja mantenir el resultat q és el que vem "intentar fer" sense massa èxit, ja no es tracta de recular ni possar-nos nerviosos, simplement és el més normal en el món del futbol, mantenir el resultat quedant tant poquet.
Diferent seria q quedessin 20-30 minuts pel final,  llavors si q sóc partidari d'anar a pel segon gol i matar el partit.

En fi, que quedi clar que el gol de Fran es produeix al minut 80 ( tot hi q a mi em va semblar que era una miqueta més tard però bueno) si diuen 80 serà el 80.

Desconnectat lacachimba

• Aleví
  • Missatges: 56
« Respondre #150 el: 03 de Desembre de 2007, 21:07:45 pm »
 :banderaamb demostra bones sencacions finidi.el veig bon jugador i amb pronostics de pugui marcar algun gol, pero tems el temps com deia un amic meu a de demostrar el que fitxaxe a sigut bó no com carillo que segueix entrebancanse en els partits... :scut

espero que en alacant-Sabadell guanyem
sabadellense hasta la muerte

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #151 el: 03 de Desembre de 2007, 21:17:21 pm »
En fi, que quedi clar que el gol de Fran es produeix al minut 80 ( tot hi q a mi em va semblar que era una miqueta més tard però bueno) si diuen 80 serà el 80.

Concretament es produeix al minut 34 de la 2a part i molts segons. És a dir al minut 79 de partit. Quedaven 11 més els 4 d'afegit que va senyalar l'àrbitre.

I pel que diu la umbria entenc perfectament el que diu, però crec que no és comparable el món de l'esport amb el món laboral. Podria ser-ho però aquí juguen uns contra uns altres i estan d'acord amb ella en el fons, també entenc que cridar, robar la pilota o no perdre-la no només depen de l'actitud o d'estar implicat. Sinó també de la qualitat i sent honestos i repassant plantilles la del Gavà és superior a la nostra.
Jo el gol d'ahir no li puc donar culpa a ningú perque és una llet desde gairebé fora de l'àrea i tal com va entrar hauria pogut anar a fora.
El que és imperdonable és una jugada que hi ha al minut 87 on amb una passada elevada se supera a la nostra defensa amb relativa facilitat i un jugador del Gavà falla sol davant de De Navas que fa una gran aturada.

Estic d'acord en el que diu el Panso que la por de perdre un partit on ens hem avançat fa que reculem sense voler. El Moya dubto molt que els digui que es tirin enrrera.

També dir que em fan gràcia aquests comentaris que fan alguns d'anar a buscar el 2n gol del partit i matar-lo. Home, si fos tan fàcil MAI perdrien els equips que es posen per davant en el marcador...... cosa diferent és el dia de la Grama que t'avances i ells estan amb 10. Però jugant 11 contra 11 davant un bon equip i amb un Sabadell que està ansiós i temerós per no perdre un partit que estava guanyat puc arribar entendre que la por ens pugui més que les cames.

Això si, aquesta dinàmica s'hauria de començar a trencar ben aviat i al camp de l'Alacant és un bon lloc per a treure un bon resultat i que comencem a creure una mica més en nosaltres mateixos.

www.miequipo.es

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #152 el: 03 de Desembre de 2007, 21:26:34 pm »
Us puc dir que al 34:50 ja s'havia marcat el gol, ja que tinc una foto on es veu el marcador. Va ser feta uns 30 segons després del gol.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #153 el: 03 de Desembre de 2007, 21:48:53 pm »

També dir que em fan gràcia aquests comentaris que fan alguns d'anar a buscar el 2n gol del partit i matar-lo. Home, si fos tan fàcil MAI perdrien els equips que es posen per davant en el marcador...... cosa diferent és el dia de la Grama que t'avances i ells estan amb 10. Però jugant 11 contra 11 davant un bon equip i amb un Sabadell que està ansiós i temerós per no perdre un partit que estava guanyat puc arribar entendre que la por ens pugui més que les cames.

A tu et pot fer gràcia, però si l'ekip tingués akesta actitut valenta i no la cobarda que té, no passariem on estem, el dia de l'Eivissa s'haguès resolt per la via ràpida i amb un 3/3 tot seria diferent.Ningú et diu que sigui fàcil aconseguir un segon gol, el que es questiona és aquesta actitut de quedar-se a darrera a esperar i acollonits, però bé tot són opinions
La meva és que vam regalar els punts d'Eivissa, Espanyol i Grama per cobards, potser no haguessim aconseguit el 2n però el contrari tampoc li haguessim facilitat l'empat

antcarcer

• Visitant
« Respondre #154 el: 03 de Desembre de 2007, 23:15:12 pm »
Para mi Toni Mora lo he dicho muchas veces, es un jugador indiscutible en esta plantilla, pero despues de ver el Arlequinat estoy indignado con la jugada del penalti, si salta por encima del portero hubiera llegado de sobras al balon :paret :paret

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #155 el: 04 de Desembre de 2007, 10:12:46 am »

Concretament es produeix al minut 34 de la 2a part i molts segons. És a dir al minut 79 de partit. Quedaven 11 més els 4 d'afegit que va senyalar l'àrbitre.

I pel que diu la umbria entenc perfectament el que diu, però crec que no és comparable el món de l'esport amb el món laboral. Podria ser-ho però aquí juguen uns contra uns altres i estan d'acord amb ella en el fons, també entenc que cridar, robar la pilota o no perdre-la no només depen de l'actitud o d'estar implicat. Sinó també de la qualitat i sent honestos i repassant plantilles la del Gavà és superior a la nostra.
Jo el gol d'ahir no li puc donar culpa a ningú perque és una llet desde gairebé fora de l'àrea i tal com va entrar hauria pogut anar a fora.
El que és imperdonable és una jugada que hi ha al minut 87 on amb una passada elevada se supera a la nostra defensa amb relativa facilitat i un jugador del Gavà falla sol davant de De Navas que fa una gran aturada.

Estic d'acord en el que diu el Panso que la por de perdre un partit on ens hem avançat fa que reculem sense voler. El Moya dubto molt que els digui que es tirin enrrera.

Això si, aquesta dinàmica s'hauria de començar a trencar ben aviat i al camp de l'Alacant és un bon lloc per a treure un bon resultat i que comencem a creure una mica més en nosaltres mateixos.

be...vaig esperar a veure les imatges per la tele per cerciorar-me que el que m'havien explicat (us puc assegurar que la cronica del partit va ser molt acurada i molt ben feta),
 i que  les sensacions que em va donar eren les correctes.
en la jugada del gol del gava es produeix una monumental errada conjunta de marcatges...era el minut '91...una total falta de concentració, la majoria dels jugadors del gava no tenien a ningu que els cobris.
Jo soc una gran defensora dels jugadors del sabadell, em consta que corren i es deixen la pell...pero corren massa i sense ordre, dos jugadors van a la mateixa pilota, es fallen els marcatges i torno un cop i un altre al mateix...falta  concentracio.
Jo se que en aquest foro i ha gent que en sap un munt de futbol, t'agraeixo MUTIU tot el que m'expliques i les reflexions que em fas...pero no puc estar d'acord amb tu en determinats aspectes (millor, que si no es molt avorrit!)
be...ja no se que pronosticar en el partit d' Alacant...el meu cor diu que guanyaran... el meu cap...tambe!!! Visca el Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #156 el: 04 de Desembre de 2007, 18:52:18 pm »
t'agraeixo MUTIU tot el que m'expliques i les reflexions que em fas...pero no puc estar d'acord amb tu en determinats aspectes (millor, que si no es molt avorrit!)

Doncs si, per això és un forum i cadascú pensa d'una manera diferent. Així, sens dubte, té més emoció  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #157 el: 05 de Desembre de 2007, 14:57:58 pm »
 :scut Vaig veure el partit i cada cop estic més conveçut que tenim força mala sort. Vam plantar cara al segon classificat amb molta solvència. Jo soc dels que penso que Diego Carrillo no és jugador pel Sabadell, li falta quelcom. Finidi em va agradar força se li noten maneres, i Fran només pel golàs que va fer se li perdona tot.
Novament no vam tenier massa sort amb l'àrbitre. Esperem que el pròxim partit guanyem.
VISCA EL SABADELL