Autor Tema: SABADELL-GAVA  (Llegit 21838 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: SABADELL-GAVA
« Respondre #40 el: 29 de Novembre de 2007, 21:14:39 pm »
Y Finidi que? on para aquest jugador? :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #41 el: 29 de Novembre de 2007, 21:21:57 pm »

Jo al Finidi del poc que he vist m'ha agradat.
És un tio que juga en banda dreta i podria estar al mateix nivell de Carrillo.
Jo el convocaria algun dia i sens dubte li donaria alguna oportunitat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #42 el: 29 de Novembre de 2007, 22:26:29 pm »

Jo al Finidi del poc que he vist m'ha agradat.
És un tio que juga en banda dreta i podria estar al mateix nivell de Carrillo.
Jo el convocaria algun dia i sens dubte li donaria alguna oportunitat.

Es un buen jugador lo conozco bien, pronto será el nuevo Carrillo por la banda derecha e incluso tiene potencial para ser mejor si se le da la oportunidad sí claro. Para mi si se lesionase Carrillo no dudaría en poner a Finidi ahi lo tengo claro vaya a los jovenes hay k darle opciones k si no luego solo jugamos con viejos XD ;)
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 29 de Novembre de 2007, 23:02:38 pm »
El Gavà, un dels millors de la categoria, i amb un grandíssim entrenador (m'encanta com planteja els partits) i nosaltres sense Ollés... hem trepitjat m****!

La sort és que en Fran, ha anat agafant experiència al camp. Aquest partit ha de ser el seu i demostrar que pot ser un davanter amb futur a l'equip.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #44 el: 30 de Novembre de 2007, 01:23:06 am »
Pffff Ollés amb grip? lo que faltava !!  :paret :paret jo probaria a Montero de delanter centre, crec que te velocitat i capacitat de desmarque per aprofitar bones pasades, pero com que Moya no ho fara, confiem amb Fran, aviam si ens marca un golet.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

antcarcer

• Visitant
« Respondre #45 el: 30 de Novembre de 2007, 09:49:54 am »
Yo el problema no lo veo en el once titular, el problema viene luego cuando están cansados, y a quien sacas :beer2

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #46 el: 30 de Novembre de 2007, 13:38:02 pm »
***** que esta mañana leiendo el diario sabadell decia ke olles k.o por faringitis kreo recordar, como muxos decis ahora kien metera los goles? espero que Montero enxufe 2 de los que sabe hacer para ir mas trankilos, o Fran meta alguno que este xaval realmente a mi me gusta como juega y como pelea ANIMOS FRAN!! ;D de diego carrillo ya no digo nada pk despues de lo de la ultima semana en casa ke fallo solo, la verdad es mejor ke intente xutar a darle a la banderilla del corner y si entra ke entre de robote pk le da algun defensa :laugh:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Ferni

• Visitant
« Respondre #47 el: 30 de Novembre de 2007, 13:52:42 pm »
Se podria dar la oportunidad a Raul Pradas o Finidi, evidentemente no digo de titulares pero para salir en la segunda mitad..... especialmente insisto en Finidi q tiene q tener la suya y confio en q la aproveche.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #48 el: 30 de Novembre de 2007, 14:16:54 pm »
creo que seria hora de ver al finidi en accion  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #49 el: 30 de Novembre de 2007, 15:07:25 pm »
doncs si juga el Finidi, que algu porti un "sombrero andaluz"...per si de cas marca un gol...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #50 el: 30 de Novembre de 2007, 19:51:34 pm »
Put... lo de Ollés... bueno, confiemos en Fran, a ver si mete goles. Y en Montero, que está cogiendo buena forma y haciendo de las suyas...

Y lo que decís de los jóvenes, yo no he visto ningún entreno, pero claro que se les tiene que dar la oportunidad, por supuestísimo :D

!Salud!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #51 el: 30 de Novembre de 2007, 20:07:37 pm »

Jo provaria de jugar amb dos puntes d´una vegada. No ens oblidem que juguem a casa i necessitem guanyar.  En aquest cas hauriem de parlar d´un "inèdit" tàndem d´atac;  Fran Arévalo - Toni Mora,  A Montero el mantindria a la zona ampla, jugant per la banda que és una faceta que executa perfectament, A més, la presència de Pirri pot donar solidesa a aquesta zona del camp.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MICHAEL SCOFIELD

• Juvenil
  • Missatges: 588
« Respondre #52 el: 01 de Desembre de 2007, 11:41:38 am »
A ver si ganamos al Gava Olles i Montero titular :anims :anims :anims
EN 1ª SABADELL, EN 2ª SABADELL, EN 3ª SABADELL HASTA LA MUERTE SABADELL

¡VISCA EL SABADELL!

sempre Sabadell

• Visitant
« Respondre #53 el: 01 de Desembre de 2007, 11:52:11 am »
fran es un gran delatero pero necesita jugar y es lo que esta haciendo Moya, Moya tiene mucha experiencia y sabe lo que hace

Fran mañana sera tu dia!!!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #54 el: 01 de Desembre de 2007, 12:42:10 pm »
Una bona noticia i una altre de no tan bona.

La dolentilla es que el Gava te un porteras (Gonzalo), que per marcarli un gol el tens que treure de la porteria. La bona es que el Gava es molt fort a la Bóbila, però a fora de casa no guanya a ningu. Crec que encara no ha guanyat a fora de Gava. Per tant, esperem que no es trenquin les estadistiques.

Si mal no recordo, el any pasat el resultat va ser de 1-1, amb gol del Gava al 90 i el empat al 95. Confiem que no hagin tantes emocions, no es trenquin les estadistiques i es pugui guanyar per....mmmmmm diguem un 2-1. :cheer :bandera :visca
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #55 el: 01 de Desembre de 2007, 13:19:39 pm »
Ollés Lleonart començarà a la banqueta, per haver passat la grip aquesta setmana i per no recaure. Antúnez segurament també començarà assegut.

I una altre dubta que tinc... quin públic assistirà a la NCA? La setmana passada a L'Hospitalet, es va sentir a una afició arlekinada, entregada, cridanera, animosa, colorida... i jo sempre em pregunto... a la NCA només animem els 4 de sempre. On es fiquen/fiqueu els que tant animeu als desplaçaments?  És un fet digne d'estudi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #56 el: 01 de Desembre de 2007, 14:26:48 pm »
Ollés Lleonart començarà a la banqueta, per haver passat la grip aquesta setmana i per no recaure. Antúnez segurament també començarà assegut.

I una altre dubta que tinc... quin públic assistirà a la NCA? La setmana passada a L'Hospitalet, es va sentir a una afició arlekinada, entregada, cridanera, animosa, colorida... i jo sempre em pregunto... a la NCA només animem els 4 de sempre. On es fiquen/fiqueu els que tant animeu als desplaçaments?  És un fet digne d'estudi.

birrero com dius aixo? si tu ets un dels que sap molt be qui son las personas que van ald desplaçaments....  no es mes llogic pensar que el que pasa es que a casa el camp es mes gran i s´escolta menys a la gent i que som mes gent a la grada?
per possarte un exemple, yu sempre dius que animas molt i que no paras de cridar (segur que es veritat) pero jo estic al camp molt aprop teu i mai t´he sentit cridar, es un bon exemple del que tu dius  ;) :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Predathor

• Aleví
  • Missatges: 56
  • sabadell!
« Respondre #57 el: 01 de Desembre de 2007, 15:38:37 pm »
El partido contra el espanyol B de copa,habia un jugador que se llama Ezequiel,cuando salió ese chaval empezó el Sabadell a jugar bien y ya más tarde llego el gol de Pradas que le dio la victoria.No nos engañemos,porque si  no pone al Finidi,Javi Lara...no creo que tire de un jugador que juega en el Amateur...pero aun sigo creyendo que hay q tenerlo en cuenta aunque sea para el año que viene.
Honor al Sabadell

Desconnectat CESFC

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #58 el: 01 de Desembre de 2007, 18:38:36 pm »
Quin partidas demà!! em d'intentar que participin els homes de banda crek jo..

Per altre banda.. el Gavà no es que em faci por, pero es k te un ekipas.. Gonazalo, Unai, Socias, pons,piti,puigdollers,manga,quino,joel... BORDAS (increible akest nano), v.curto,matamala...

Espero k sigui un gran partit, es important dema k montero tingui un gran dia i k en Fran o l'Oscar estiguin inspirat.. pk krek k tindrem pokes ocasions, pero si les aprofitem sera nostre...

1-0 per dema..

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #59 el: 02 de Desembre de 2007, 10:46:55 am »
Avui si que hem de guanyar si o si ja que segons com anessin els resultats perdent o empatant nosaltres ens podem posar en zona de descens