Estant ell aquí no vaig tenir gaire relació amb ell. Però he de dir que després he coincidit diversos cops amb ell (un parell de cops jugant al Novelda i sobretot estant a l'Orihuela, en algun entrenament allà, concentracions i post partits de per aquí) i pel que he tractat amb ell m'ha semblat molt bona persona. Molt correcte, molt amable i molt simpàtic, sempre es para a xerrar amb qui toqui, i a més em consta que té un gran record del seu pas pel Centre d'Esports, i que malgrat ser nadiu d'Orihuela, estaria encantat de tornar a viure en aquesta ciutat.
En l'àmbit esportiu, l'any passat va disputar-se la titularitat amb l'ara porter de l'Ontinyent CARLOS BURGUERA, i aquest any tot semblava indicar que seria carn de banqueta, amb l'arribada de l'exblaugrana FELIP. Així va ser a principi de temporada, fins que un bon dia el van expulsar (diria que contra el Gavà), i Roca va aturar un penalt decisiu en el darrer minut. Des de llavors està jugant ell, i amb bones actuacions i algun que altre penalt de més aturat.
Me n'alegro per ell pel que deia abans, que em sembla que és una molt bona persona.