Autor Tema: mercat d'hivern  (Llegit 54563 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: mercat d'hivern
« Respondre #120 el: 15 de Desembre de 2007, 18:20:25 pm »
o sea que ahora ficharemos un central que juega en el mollet ???
SOM DE 2a A!!

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #121 el: 16 de Desembre de 2007, 00:38:29 am »
be ara tinc un dubte y no recordo si es al mollet o ripollet......dillu ns parlare a veure quin dels dos es :P

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #122 el: 16 de Desembre de 2007, 00:46:40 am »
be ara tinc un dubte y no recordo si es al mollet o ripollet......dillu ns parlare a veure quin dels dos es :P

No serà Ripollet? Avui he estat preguntant a un que 'toca' en el Mollet i no li sonava de res...  ;)
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat simon

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 15
mercado de fichajes
« Respondre #123 el: 17 de Desembre de 2007, 22:47:42 pm »
alguien sabe cuando se abre el mercado de fichajes?alguien me lo puede decir,gracias

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #124 el: 17 de Desembre de 2007, 23:06:35 pm »

juraria que el dia 15 es va obrir el mercadillo d'hivern.

sabeu fins quan dura (juraria fins el 31 de gener) ?

sabeu si hi ha algun moviment d'entrada al sabadell ?  i als altres equips del grup ?

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #125 el: 18 de Desembre de 2007, 00:17:45 am »

juraria que el dia 15 es va obrir el mercadillo d'hivern.

sabeu fins quan dura (juraria fins el 31 de gener) ?

sabeu si hi ha algun moviment d'entrada al sabadell ?  i als altres equips del grup ?

Si kita, hasta el 31 de enero se abre el mercado de invierno.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #126 el: 24 de Desembre de 2007, 15:31:12 pm »
Sembla ser que el primer jugador en arribar podria ser Xavi Moro, el Llorca vol donar-li la baixa i hi ha una més q possible opció de que torni a Sabadell.

M'agrada l'opció, acompanyar a Jose Mari o Miki al migcamp el dia q un dels dos no hi sigui.

Això si, te 32 anys ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #127 el: 25 de Desembre de 2007, 02:31:46 am »
Gran opción sería, si. Pero... no creeis que es mas o menos del mismo perfil de Jose Mari o Miki??    :mmmm   Es decir, que no es un pivote puramente destructivo, que creo que seria mas lo que necesitamos....   Bueno, hace ya años que pasó por aqui, quizás en estos años fuera, 2aA incluido, se ha curtido mas y la veterania ha hecho que sea ese perfil que necesitamos    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #128 el: 25 de Desembre de 2007, 08:55:38 am »
El Xavi Moro seria una gran incorporació, si es pogués jo el fitxava sensa cap dubte, l'any que va estar amb nosaltres em va agradar molt.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #129 el: 25 de Desembre de 2007, 10:56:57 am »
Algú sap què hi ha de cert en que el Sabadell s'ha interessat pel Postigo? Un conegut em va dir que havia escoltat per la ràdio que s'havien fixat en un davanter del Salamanca (no recorda si era ell o era un altre). És veritat aquest interès?
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #130 el: 25 de Desembre de 2007, 11:58:50 am »
el sergio postigo va estar a l´orbita del sabadell al agost pero al final va acabar fichant pel salamanca, el que sembla es que si no conta gaire al seu equip el mes posible es que acabes fichan pel sabadell al mercat d´hivern, el problema es que si que juga bastants minuts al salamanca aixi que es dificil contractar-lo  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #131 el: 25 de Desembre de 2007, 12:05:07 pm »
Abans d'acabar nosaltres el playoff ja havia pres la decisió de fitxar pel salamanca el postigo i això si no havia fitxat ja  :beer2

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #132 el: 25 de Desembre de 2007, 12:33:18 pm »
El Xavi Moro seria una gran incorporació, si es pogués jo el fitxava sensa cap dubte, l'any que va estar amb nosaltres em va agradar molt.

Sembla ser que només falta 'OK' del jugador.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #133 el: 25 de Desembre de 2007, 12:59:18 pm »
Xavi Moro seria un reforç de luxe. Quan l'Arroyos a  l'arlequinat va comentar que podria venir algun jugador d'algun club que tenia problemes economics vaig pensar en el Lorca. Vaig nombrar a Tarrés però el de Xavi Moro és un tio més que contrastat i que seria excel.lent per a tenir una tercera peça al mig del camp ara mateix molt mancat de gent amb només dos teorics titulars com son Miki i José Mari.

Això si, si com diu el Randel està jugant poquet aquest any, necessitarà un temps per anar agafant la forma física.

Si al final és Ok, un  :clap per la secretaria tècnica.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #134 el: 25 de Desembre de 2007, 14:01:04 pm »
Xavi Moro seria un reforç de luxe. Quan l'Arroyos a  l'arlequinat va comentar que podria venir algun jugador d'algun club que tenia problemes economics vaig pensar en el Lorca. Vaig nombrar a Tarrés però el de Xavi Moro és un tio més que contrastat i que seria excel.lent per a tenir una tercera peça al mig del camp ara mateix molt mancat de gent amb només dos teorics titulars com son Miki i José Mari.

Això si, si com diu el Randel està jugant poquet aquest any, necessitarà un temps per anar agafant la forma física.
Si al final és Ok, un  :clap per la secretaria tècnica.

Jose Mari l'any passat també va venir fora de forma i llavors va donar un gran rendiment i va ser un jugador clau per aconseguir l'ascens. Si el fitxem i dona el mateix rendiment que Jose Mari, jo el fitxava ja!!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #135 el: 25 de Desembre de 2007, 14:24:24 pm »
Es veritat que diuen q fitxaran a 3 jugadors?
Diuen que hi ha un punta lligat i un mig q esta al punt de caure i un defensa!!

Algu sap alguna cosa :icon_question: :icon_question:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #136 el: 25 de Desembre de 2007, 14:39:57 pm »
JORDI MESTRE,30 años,delantero de la románica,sería un buen refuerzo..MUTIO,MURCIANO,ROGER,BIRRI,RANDEL..pueden dar fé de ello.. ha jugado en tercera división,en primera catalana,y hay otros dos primeras catalanas detrás de el.que nadie piense que desentonaría.los que lo habeis visto jugar lo sabeis..FRAN AREVALO me encanta,y si el mio juega en 2ª regional es por que quiere jugar en LA ROMANICA..es un chaval serio,responsable,sano(no bebe ni fuma),un muy buen goleador,rápido mas que cualquier jugador del primer equipo,pero tiene un problema..es romano a tope y de ahí no hay quien lo mueva..que suerte tengo!!solo es una sugerencia...!!un abrazo y VISCA EL C.E.SABADELL....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #137 el: 25 de Desembre de 2007, 15:17:08 pm »
La verdad es q si no está en un club de categoría más alta es pq no kiere... pero bueno, la cobra mestre es romano romano y de ahí me parece q no lo mueve nadie  :Paletas:. Es un grandísimo jugador y corre como una gacela el tío, nadie lo pilla cuando está en carrera a no ser que lo hagan con falta  :oooooo: MESTRE

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #138 el: 25 de Desembre de 2007, 20:38:30 pm »

Xavi Moro podria resultar una opció força bona. No oblidem que era un jugador absolutament consolidat a la titularitat amb el Lorca a Segona Divisió A i fent-ho bé.
A més a més, a mí i crec que a la majoria d´afeccionats ens va donar bona impresió quan va jugar a la NCA.

El tema "defensa" entenc que ha agafat més urgència a conseqüència de l´allau de baixes que estem patint.  En quant a les línies d´atac, crec que hauriem de "cremar els cartutxos" en les opcions Postigo / Molist.  Qualsevol d´aquests dos jugadors imposaria una jerarquia als rivals, al marge de la seva important envergadura física....  actualment no tenim "tancs" i també són necessaris en
un equip.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #139 el: 25 de Desembre de 2007, 20:46:37 pm »
OJO!  Si hacemos esos dos o tres posibles fichajes .... Nos daria algo muy bueno que ahora no tenemos, y si juntamos al alta de Morales, la vuelta Olles, y si Carrillo se pone en forma.... Ojo! Repito, que "solo" estamos a 5 o 6 puntos de la zona de arriba.... Yo, desde luego, INVERTIRIA!!!      :yes:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma