Autor Tema: mercat d'hivern  (Llegit 54470 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: mercat d'hivern
« Respondre #360 el: 27 de Gener de 2008, 22:01:46 pm »
José del mateix Logroñés seria un bon jugador tot i que aquest és rollo Ollés.

Doncs com aquest necessitem a un.

LLAMAS, espavila!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #361 el: 27 de Gener de 2008, 22:31:32 pm »
crec que el Moro ens ha fet un gran favor anant-se'n a Grècia
i als de l'Heraclis els hi podrem cantar allò de "vaixell de grècia, vaixell que plores igual que plora el meu, infla les veles..."
que hi ha qui s'ha inflat la b...........  a costa teu

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #362 el: 27 de Gener de 2008, 23:08:40 pm »
Segueixo dient el mateix de la jornada 1, nomes necessitem un reforç, un davanter centre estil tanc com l'aire que respirem.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #363 el: 28 de Gener de 2008, 00:14:04 am »
No se si es fitxara pero m´agradaria saber a qui donarieu la baixa d´aquesta plantilla. Jo els veig a tots implicats. A qui?????

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #364 el: 28 de Gener de 2008, 00:21:50 am »

crec que per meréixer, ningú se la mereix.

un detall: el tercer és la 'grama'. aquest equip, que crec que ha afluixat, si li ve una mala ratxa se'n va a les places de descens.

entre places de promoció i de descens directe només hi han 6 punts. més ajustat que mai !

la igualtat és brutal: EXCEPTE GIRONA I ALACANT, QUALSEOL EQUIP POT BAIXAR A 3a, qualsevol.

crec que suen la samarreta, ara un bon rematador ens aniria be? oh, i tant. peró tenim els calerons? per qque ara van ben buscats...

crec que aquest any ens cal un cop de fortuna, igual que a tots els demés. pocs equips ens han demostrat res de l'altre món. encara crec que en miracle: quedar quarts !!

serà qüestió de sort.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #365 el: 28 de Gener de 2008, 09:09:18 am »
espero i dessitjo que en Llamas digui q NO vindrà ningú més pq el 'foro no encareixi el producte' i que en aquests 3 dies q  queden tinguem una bona noticia i una alegria.

Llamas Llamas ... més d'un mes per fitxar i res ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #366 el: 28 de Gener de 2008, 09:13:34 am »
espero i dessitjo que en Llamas digui q NO vindrà ningú més pq el 'foro no encareixi el producte' i que en aquests 3 dies q  queden tinguem una bona noticia i una alegria.

Llamas durant aquesta setmana va dir que si no venia Xavi Moro hi havia una altra opció. Imagino que això deu ser mentida quan ara diu que no hi ha res que millori.
Amb els calers que es pensava pagar al bo de Xavi Moro no es podrien utilitzar per portar algú més  :icon_question:
I si fran o Ollés es tornen a lesionar durant un període de temps llarg  :icon_question: Seguirem amb només 1 davanter......  :icon_question:
Evidentment falta molta planificació i tenir el mercat més controlat per si fallen les primeres opcions com ha passat ara.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #367 el: 28 de Gener de 2008, 09:29:55 am »

Llamas durant aquesta setmana va dir que si no venia Xavi Moro hi havia una altra opció. Imagino que això deu ser mentida quan ara diu que no hi ha res que millori.
Amb els calers que es pensava pagar al bo de Xavi Moro no es podrien utilitzar per portar algú més  :icon_question:
I si fran o Ollés es tornen a lesionar durant un període de temps llarg  :icon_question: Seguirem amb només 1 davanter......  :icon_question:
Evidentment falta molta planificació i tenir el mercat més controlat per si fallen les primeres opcions com ha passat ara.

si hi ha gent al forum, desinteresadament, que proposa noms, llegeix i s'informa de descartes o jugadors que no cobren i volen marxar ... PQ una persona q s'hi dedica no ho te controlat? En Llamas cobra per fer això,no? doncs q s'apliki.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #368 el: 28 de Gener de 2008, 10:22:43 am »
per que el llamas no te internet i no s´entera de las coses bones que es diuen per aqui, aixo si de las criticas si que s´enteran si  ::)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat miranda

• Infantil
  • Missatges: 131
« Respondre #369 el: 28 de Gener de 2008, 10:25:51 am »
Sr.PaCO GARCIA LLAMAS jo desinteresadament li ofereixo la meva colaboracio per aquest 3 dies que quedpq sembla esser que si necesitem algun fichatge , li recordo que j mateix vaig fitxar 70 jugadores en 3 mesos el any pasat , ja saps amigo PACO quan vulguis
P.D. - Per estalviar diners jo no cobraria comissions per fichatges  

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #370 el: 28 de Gener de 2008, 10:30:06 am »
yo sigo pensando que nos falta un buen delantero,y de cara a la proxima
temporada ese deveria ser el opgetibo prioritario.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #371 el: 28 de Gener de 2008, 14:57:44 pm »
Mutio secretari tecnic ja!!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #372 el: 28 de Gener de 2008, 19:32:14 pm »

De cara a a l´any que ve, jo proposaria recuperar a Xavi Montava. Un bon jugador, com es va posar de manifestar diumenge passat i que a més a més aprecia molt al nostre club, com es va posar de manifest no celebrant el gol que va marcar-nos a la NCA

Bé, doncs han estat ràpids els amics "wikipedics" canviant el nou club de Xavi Moro: http://es.wikipedia.org/wiki/Xavier_Moro_Le%C3%B3n  :laugh: :laugh:

Parlant d'un altre Xavi del que també es va dir alguna cosa per aquí, Xavi Montava... Ahir vaig estar a Santa Coloma veient el Grama 1-3 Ontinyent. Els 3 gols valencians van venir de les botes de Xavi Montava, tots tres a pilota aturada: dos donant l'assistència de gol i l'altre marcant-lo ell mateix de falta directa. Quan va acabar el partit vam estar xerrant una estoneta, mentre es cruspia una telepizza a la porta del bus, i em va dir que tenia 32 anys i tal... Li vaig dir mig en broma: home, un parell d'anys bons sí que et podrien quedar aquí, ehh?? I va contestar-me: "On, a Sabadell?? Que em truquin ja, que jo encantat!".

No sé ben bé què li donem als jugadors, però la immensa majoria surten encantats i amb ganes de tornar.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #373 el: 28 de Gener de 2008, 20:13:32 pm »

De cara a a l´any que ve, jo proposaria recuperar a Xavi Montava. Un bon jugador, com es va posar de manifestar diumenge passat i que a més a més aprecia molt al nostre club, com es va posar de manifest no celebrant el gol que va marcar-nos a la NCA

Bé, doncs han estat ràpids els amics "wikipedics" canviant el nou club de Xavi Moro: http://es.wikipedia.org/wiki/Xavier_Moro_Le%C3%B3n :laugh: :laugh:

Parlant d'un altre Xavi del que també es va dir alguna cosa per aquí, Xavi Montava... Ahir vaig estar a Santa Coloma veient el Grama 1-3 Ontinyent. Els 3 gols valencians van venir de les botes de Xavi Montava, tots tres a pilota aturada: dos donant l'assistència de gol i l'altre marcant-lo ell mateix de falta directa. Quan va acabar el partit vam estar xerrant una estoneta, mentre es cruspia una telepizza a la porta del bus, i em va dir que tenia 32 anys i tal... Li vaig dir mig en broma: home, un parell d'anys bons sí que et podrien quedar aquí, ehh?? I va contestar-me: "On, a Sabadell?? Que em truquin ja, que jo encantat!".

No sé ben bé què li donem als jugadors, però la immensa majoria surten encantats i amb ganes de tornar.

Doncs a veure si ho vas movent, Adry....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #374 el: 28 de Gener de 2008, 20:20:25 pm »

Bé, doncs han estat ràpids els amics "wikipedics" canviant el nou club de Xavi Moro: http://es.wikipedia.org/wiki/Xavier_Moro_Le%C3%B3n :laugh: :laugh:

Doncs a veure si ho vas movent, Adry....

Ja l' hem cagat, ara vindra el inter de milan y el fitxara a cop de talonari. Si es que la gent del forum som lo pitjor.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #375 el: 28 de Gener de 2008, 20:25:06 pm »
Tot plegat crec que té una possible explicació, i és que el CE Sabadell continua sent un club dirigit per un grup d'amics amb molt bones intencions, però això, un grups d'amics molt capaços per dirigir els seus negocis, però que això de posar-se al capdavant d'un equip de futbol, d'un club i moure's en aquesta selva els va un pelet gran (i que no se m'enfadi ningú, sisplau).
Som un club que continua sense tenir una estructura professionalitzada. Sóc conscient de que parlar en aquests termes a Segona B és una mica irrisori, doncs hi ha els recursos que hi ha. Ara bé, crec que en l'àrea sobretot de direcció esportiva tenim amics i coneguts, i així dificilment pots crear un grup de treball que tingui controlat el mercat. Sincerament, crec que ara per ara, el Mutio té un major coneixement del mercat futbolístic que no pas el nostre, compte a la dada, secretari tècnic...
Genís Garcia o Pep Molet, dos grandíssims arlequinats, però que treballen pel Sabadell ens els seu temps lliure, la qual cosa és molt d'agraïr, molt, però no ens enganyem, necessitem a gent que es dediqui en cos i ànima al club i més encara des de la secretaria tècnica.
Un exemple clar, Xavi Moro. Com que aquest jugador ens ha donat carbasses doncs ja està, s'ha acabat, plantilla tancada. Home! Sisplau! Que no hi ha cap opció interessant al mercat pel Sabadell???? El mateix president ha repetit per activa i per passiva que hi havia calers per fitxar un jugador més, bé això després de dir que vindrien fins a tres fitxatges...  De totes maneres, em sembla indignant que haguem baixat els braços d'aquesta manera, donant per fet de que ja res més podem fer. Insisteixo, una estructura esportiva una mica més professional MAI hagués fotut el papelón que ha fotut el Sabadell tan al mercat d'estiu com al d'hivern. Tot plegat sempre escudant-se en el mateix: els calers. Segur que tot són els calers??? No tindríem potser, una petita dosi de clara incompetència o senzillament, d'absolut desconeixement del mercat futbolístic? En fi, potser em falta molta raó en el que estic dient i realment la situació és com ens han dit, però crec que el club que de llarg, més afició porta a l'estadi al nostre grup, que paga si no el més car, dels carnets més cars de la categoria, i que té el número de socis que moltíssims clubs de Segona B voldrien, mereix alguna coseta més.
Si després del partit d'ahir no es busca como el comer un davanter, és perquè tots plegats ens ho fem mirar. En fi, esperem que al final se cumpla el milagro. L'esperança diuen que és lo últim que es perd...

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA SANTA I BENEIDA AFICIO!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #376 el: 28 de Gener de 2008, 21:36:38 pm »
 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #377 el: 29 de Gener de 2008, 03:09:19 am »
 :yes: :yes: :yes: :yes: :clap2 :clap2 si senyor
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Arlequinator

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #378 el: 29 de Gener de 2008, 03:24:52 am »
jo tinc un dubte existencial que no em deixa dormir i que necessito treureme'l de sobre ja!!!!
SI EL LLAMAS DIU QUE NO ES FARA CAP FITXATGE PK CAP JUGADOR QUE HI HA AL MERCAT MILLORA EL NIVELL DE LA PLANTILLA LLAVORS............ .............. TENIM EL MILLOR EQUIP DEL MON?¿?¿?¿?¿¿?¿?¿  OEOEOEOEOEOE  :hurra  :clap2  :botador

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #379 el: 29 de Gener de 2008, 08:33:44 am »
 :clap :clap :clap :clap    :anims
VISCA EL SABADELL