Enquesta

ACABARA O NO LA TEMPORADA??

SI
24 (70.6%)
NO
9 (26.5%)
NO HO SE FINS PASSAT UN TEMPS(PER COBARDS)
1 (2.9%)

Total de vots: 32

Autor Tema: PERE VALENTI MORA ACABARA????  (Llegit 11488 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
Re: PERE VALENTI MORA ACABARA????
« Respondre #40 el: 03 de Octubre de 2005, 17:36:34 pm »
Amic, Mutio, sembla que no m'expreso be , o no m'en tens
hi ha un post "por ahi" meu que dic en quan al Mora, que els contractes son per complirlos i esperaba que acabes el contracte amb el CE Sabadell.......ara, nomes vull recordar als foreros lo que deien i que el Futbol,es ....ummmm fútbol i que l'enquesta no era Mora si o Mora no, era Mora acab o no, per en certa manera es divertit veure lo que la gent diu un dia i lo que diu un'altra dia.....ojalá Mora acabes, bona senyal...en quan a que soc d'un equip vermell, no et referirás a la IMPERIAL SELECCION ESPAÑOLA ??? (broma jejejejej)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 03 de Octubre de 2005, 18:21:15 pm »
I a mi pq m'hi poses pel mig?  :-\  Jo dic lo de sempre. He estat coherent amb el q he dit i el que he fet: vaig dir q donaria un temps prudencial per veure com anava el mora i ho he complert, ara ja puc opinar i amb raons sobre el tema, així q no es q un dia opini d'una manera i un altre dia d'una altra. El que sembla que fa això ets tu, q més d'una vegada ens hem emportat alguna sorpresa amb les teves "sortides" ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #42 el: 03 de Octubre de 2005, 18:46:02 pm »
Pere no t'entenc de res que vols dir amb mi?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 03 de Octubre de 2005, 18:47:57 pm »
El futbol que es practica a Segona 'b', no és pas ofensiu, per això pensava que el Mora aconseguiria portar-nos amunt de la taula.

Ara, no el veig capacitat.

Si tens algun problema amb mi, ho parlem cara a cara.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #44 el: 03 de Octubre de 2005, 19:21:00 pm »
Amic, Mutio, sembla que no m'expreso be , o no m'en tens
hi ha un post "por ahi" meu que dic en quan al Mora, que els contractes son per complirlos i esperaba que acabes el contracte amb el CE Sabadell.......ara, nomes vull recordar als foreros lo que deien i que el Futbol,es ....ummmm fútbol i que l'enquesta no era Mora si o Mora no, era Mora acab o no, per en certa manera es divertit veure lo que la gent diu un dia i lo que diu un'altra dia.....ojalá Mora acabes, bona senyal...en quan a que soc d'un equip vermell, no et referirás a la IMPERIAL SELECCION ESPAÑOLA ??? (broma jejejejej)

ja et trovava a faltar a tu...no et fa vergonya presentarte altre cop despres dl k va pasar i no vas ser capaç ni d rebaixar les teves idees i donar consol al MORA? si si tu...no rekordo kap misatge teu al forum desde fa molt d temps i u e mirat i no va ser capaz ni de dir res, nomes vens a per merder altres persones k no estaven am el mora doncs kom bons arlekinats (kom totom els mora i anti-mora) doncs va estar al costat del seu entrenadors i tu? k nomes vens per critikar...

ara ja estaras konetent no? kuan el facin fora...jo partikularment doncs krek k si em de canviar pk no anem en llok (ara a la jornada 6 no al 1er partit de pretemporada)...
avim kuan et dura el 2on entrenador...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #45 el: 03 de Octubre de 2005, 22:30:37 pm »
Va, valents!!!!!
dirigit a : ...Sabadell Power...

en mayuscules, PERQUE NO REPASSEU ELS  MISSATGES QURE M'HE POSAT!!!!!!!!!  JAJAJAJAJAJAJAJAJAJ AJA!
i en aquestes hores es entrenador de CE Sabadell!!!!!

Jorrr macho... que ens apuntes en una llista "negre"? quina obsesio i quina pesadilla de paio... que vols saber ara?

Ho sento pero no soc un giratruites com altres i et dire que JO AGUANTARIA AL MORA FINS AL DESEMBRE, a esperar resultats i els que posaria FIRMES seria la panda d'impresentables que hem fitxat...

Si la gent del futbol tingues moltes vegades 2 dits de front, no tindrien de permetre que una banda de mercenaris fessin el llit a l'entrenador... com aqui esta pasant i tindrien de pendre messures contra els 20ipico que fessin falta... i no que sempre el mateix pagui l'"anec".

M'has entes col.lega? Doncs a partir d'ara, si us plau, no em nombris si abans no ho faig jo.

Salut per als arlequinats de bona fe.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #46 el: 03 de Octubre de 2005, 22:47:27 pm »
Be, crec que a hores d'ara, aquesta enquesta ja es pot tancar, ja no té sentit.