Ara es la meva
Si durant el partit estigues permes dir qualsevol cosa per megafonia, en quin partit haguesis dit una gran bestiesa a qui anava referida
P.D: es pot repetir
Jajaja, doncs no ho sé, aquesta és una gran pregunta. Com va dir Gallo a l'Empipem: la pitjor pel·lícula que he vist a la meva vida? Més d'un partit del Sabadell d'aquest any...
Hem tingut tants partits dolents i tants mals arbitratges en els últims anys, que m'és impossible dir un partit en concret on hagués obert el micro i hagués dit qualsevol bajanada...
Per exemple, el dia de l'Alfaro, amb el gol de Cañadas en l'últim sospir, o del Benidorm, amb els dos gols clavats per l'esquadra, hagués dit qualsevol cosa del tipus: Urruti t'estimo, però en versió Harry Potter
Un altre exemple, el dia de l'Hospi, com qualsevol aficionat cremat, hagués dit alguna cosa als jugadors... però per megafonia suposo que m'hagués tallat una miqueta més.
El dia del Reus, un altre dia en el que si hagués pogut, hagués escridassat de valent a l'arbitre amb la expulsió de Xavi Muñoz...
I ja per últim, hagués cridat molt el dia del Terrassa, amb la èpica victòria... Ja se sap, vulguis o no, tots sentim força la rivalitat, i guanyar un partit de la manera que es va fer...
Per contra, un partit en el que no hagués dit res: Sabadell 0-3 Llevant B. Estava massa tocat com per escridassar a ningú. Ja havia escoltat possibles rumors de compres des de València, i m'ho olorava... quan vaig veure el gol anulat, per exemple, vaig dir: Adeu, 2ª B, adeu
I pel que dius que si pots repetir... les vegades que volgueu, vull que m'empipeu més!!