Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: Manelinho en 07 de Juny de 2006, 17:29:25 pmCita de: adrySBD en 07 de Juny de 2006, 16:54:18 pmCita de: Randel en 07 de Juny de 2006, 16:42:42 pmara que no ens escolta en manel ... tens aspiracións de ser el president dels arlekinats.com ?? Jajaja, ho faré Jajajajajajajajajaj a BoníssimaDoncs la veritat és que no, i és així per dos motius:1- Prou feina tinc per poder portar endavant tot el que faig, i ésser president, si es fan les coses bé, comporta molta feina2- Que no soni a , però el presi que tenim ara ja fa la feina més que bé, a més és fundador de la penya... Reuneix tots els requisits, i és molt millor que jo en aqust sentit: té més experiència (no t'estic dient vell, eh manelet? ), té més mà (o enxufe, com volguem dir-li) etc. etc. etc.Jo també us estimo als dos Vigila de nit Adry.. que el manel es molt perillòs
Cita de: adrySBD en 07 de Juny de 2006, 16:54:18 pmCita de: Randel en 07 de Juny de 2006, 16:42:42 pmara que no ens escolta en manel ... tens aspiracións de ser el president dels arlekinats.com ?? Jajaja, ho faré Jajajajajajajajajaj a BoníssimaDoncs la veritat és que no, i és així per dos motius:1- Prou feina tinc per poder portar endavant tot el que faig, i ésser president, si es fan les coses bé, comporta molta feina2- Que no soni a , però el presi que tenim ara ja fa la feina més que bé, a més és fundador de la penya... Reuneix tots els requisits, i és molt millor que jo en aqust sentit: té més experiència (no t'estic dient vell, eh manelet? ), té més mà (o enxufe, com volguem dir-li) etc. etc. etc.Jo també us estimo als dos
Cita de: Randel en 07 de Juny de 2006, 16:42:42 pmara que no ens escolta en manel ... tens aspiracións de ser el president dels arlekinats.com ?? Jajaja, ho faré Jajajajajajajajajaj a BoníssimaDoncs la veritat és que no, i és així per dos motius:1- Prou feina tinc per poder portar endavant tot el que faig, i ésser president, si es fan les coses bé, comporta molta feina2- Que no soni a , però el presi que tenim ara ja fa la feina més que bé, a més és fundador de la penya... Reuneix tots els requisits, i és molt millor que jo en aqust sentit: té més experiència (no t'estic dient vell, eh manelet? ), té més mà (o enxufe, com volguem dir-li) etc. etc. etc.
ara que no ens escolta en manel ... tens aspiracións de ser el president dels arlekinats.com ??
Cita de: mariokey en 02 de Juny de 2006, 18:10:58 pmEl mundial lo ganara ....... y yo quiero que lo gane.El mundial lo ganará... ITALIAY yo quiero que lo gane.... ITALIA (porque he apostado por ellos en las casas de apuestas por Internet ). Ahora en serio, me siento igual de español que de catalán, no tendria ningun problema en que Catalunya jugara mundiales, igual que lo hace Escocia o Gales, pero tampoco voy en contra de España. Me gustaria que lo ganara España, aunque suena un poco a utópico... Algun dia daremos la sorpresa
El mundial lo ganara ....... y yo quiero que lo gane.
EL SABADELL ES EL MILLOR PERQUE...
Qui es Qui es? És en Marcos? no se com l'any passat li va tocar al Diego Carrillo un ex-arlequinat...
***** fijo que es Pirri
Pista?? No és futbolista... O si, però no d'èlit precissament...