Autor Tema: SABADELL - MIAPUESTA CASTELLDEFELS  (Llegit 14065 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: SABADELL - MIAPUESTA CASTELLDEFELS
« Respondre #80 el: 13 de Gener de 2008, 19:29:07 pm »
mal partit en general, patetic el comportament d'aquest equipucho de m**** del meapesta ... tota la santa tarda perdent temps i donant pals i encarant-se amb tot deu, ojala baixin a tercera.
I nosaltres doncs hem tingut 3-4 ocasions força bones per intentar fer el golet de la victoria, pero esta clar que crean tan poc perill i sense tenir cap killer es bastant complicat marcar un gol. aviam que ens depara Ontinyent, en el fons només estem a 4 pts del cinquè classificat, tampoc es per posar-nos dramatics.

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #81 el: 13 de Gener de 2008, 19:33:03 pm »
Me **** en la p*** vaya m***** d partido hoy en la NCA , vaya pena d dinero este año hemos dado .Entre un ekipo visitante k no a jugado a nada y el nuestro k no sabe mas....parece k tenemos miedo a marcar un gol . Nos viciamos demasiado en el medio campo moviendo el balon total para nada si al final la jugada acava con un pase atras y un pelotazo largo k siempre termina en poder d la defensa contraria. :****
« Darrera modificació: 13 de Gener de 2008, 20:00:42 pm per RRACO »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #82 el: 13 de Gener de 2008, 19:38:39 pm »
Me **** en la p*** vaya m***** d partido hoy en la NCA , vaya pena d dinero este año hemos dado .Entre un ekipo visitante k no a jugado a nada y el nuestro k no sabe mas....parece k tenemos miedo a marcar un gol . Nos viciamos demasiado en el medio campo moviendo el balon total para nada si al fianl la jugada acava con un pase atras y un pelotazo largo k siemprea termina en poder d la defensa contraria. :****

Tranquilo ya sabemos que si marcamos, el equipo contrario empatará antes de finalizar el encuentro, esto no es preocupante es de locos, decir que estos jugadores levantaran el vuelo en la clasificación es decir que nos salvaremos al final de temporada pero no lo veo claro.
                                                         :mmmm
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #83 el: 13 de Gener de 2008, 19:43:00 pm »
por el bien de todos, al menos esperemos que no nos pase como 3 campañas atrás, en el ultimo partido y en los ultimos minutos tener que marcar el gol de la salvación..
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #84 el: 13 de Gener de 2008, 19:49:48 pm »
Una pregunta, algú sap quants empats té l'equip que porti el record? Em penso que el podem millorar però de llarg  :ostres
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #85 el: 13 de Gener de 2008, 19:52:38 pm »
Una pregunta, algú sap quants empats té l'equip que porti el record? Em penso que el podem millorar però de llarg  :ostres

Espero que no logremos este record, significaría que nos iríamos de cabeza a la 3ª división, la Directiva tiene que poner los medios para que esto cambie y el redimiento de los jugadores ayude para recuperar puestos en la clasificiación, para esto solo nos vale ganar y ganar, otra canción que se repite mucho esta temporada.
                                                              :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #86 el: 13 de Gener de 2008, 19:58:58 pm »
Somos muy malos hay que enseñar ha estos jugadores ha pasar la pelota,centrar,rematar etc,etc......Total para ese tienpo ya habra acabado la liga. :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bandera :bandera :scut :bandera :scut

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #87 el: 13 de Gener de 2008, 20:01:54 pm »
a centrar la verdad que si, todas las faltas laterales de la temporada se quedan cortas, TODAS  :paret
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #88 el: 13 de Gener de 2008, 20:05:00 pm »
Hemos fixado a un jugador en Diciembre y hoy ya no juega...esos eran los refuerzos en Diciembre. Despues kerran k se hagan nuevos socios ....jejeje todo sea k no se borre alguno , devemos fixar algun delantero d garantias aunke cueste un poco mas , luego sera tarde y el descenso es muy duro economicamente y animicamente :la aficion kiere soluciones ya.

Ferni

• Visitant
« Respondre #89 el: 13 de Gener de 2008, 20:06:53 pm »
A mi no em preocupa els empats que poguem portar, el q em preocupa és la imatge que dona l'equip setmana rere setmana.
Alguns deien q ja sortirien els resultats, estem a la jornada 20 i crec q tot segueix igual, bueno pitjor perq estem en zona de promoció de descens ( encara gràcies de q l'Alcoià no a guanyat a Benidorm si no passaríem la setmana en descens).
És molt lamentable que no donguem cap sensació de poder guanyar el partit davant un rival tan mediocre com el Miapuesta.... hi ha algun equip que jugui pitjor q el Miapuesta a la categoria? el Llevant B i ja està.
Quantes ocasions clares em tingut avui? quantes vegades em xutat entre els 3 pals?
Per contra recordar la pilota q a tret De Navas q li a botat malament i no a entrat de miracle. Si jugant d'aquesta manera el sr. Moya es pensa q salvarem la categoria ja pot anar somiant truites.
Jo no dic q acabem baixant, el q tinc clar és q sino millorem moltíssim baixarem,q ningú es pensi  q guanyarem partits de miracle, els miracles a la 2ª B no existeixen. Els resultats no sortiran si no millorem, això q li quedi clar a tothom.

El partit a estat travat, el rival a vingut a fer el seu partit i l'àrbitre haurà sigut com haurà sigut, però q 14 punts de 33 possibles a casa no és casualitat ni culpa de l'àrbitre, no ens enganyem.
HO MILLOREM O BAIXEM!!! tingueu-ho clar tots....
I això d q el grup és igualat q sapigueu q encara ens perjudica més ja que en altres circumstàncies a la jornada 20 ja hi hauria 2-3 equips fixes pel descens, només hauríem d lluitar per a evitar la 17ª plaça, però q aquesta igualtat la única cosa q comporta és que només hi hagi un fixe pel descens, el Llevant B.
Ara mateix hi ha 3 places de descens per a disputar-se i nosaltres tenim molts números per a ocupar-ne una de les 3 de places.... :ko :ko

Ho sento però avui estic més negatiu q mai... dsp de 20 jornades tenir q veure el partit q hem vist avui és realment per a preocupar-se....

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #90 el: 13 de Gener de 2008, 20:12:25 pm »
Quedem en una situació molt delicada.  :-\

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #91 el: 13 de Gener de 2008, 20:27:09 pm »
A mi no em preocupa els empats que poguem portar, el q em preocupa és la imatge que dona l'equip setmana rere setmana.
Alguns deien q ja sortirien els resultats, estem a la jornada 20 i crec q tot segueix igual, bueno pitjor perq estem en zona de promoció de descens ( encara gràcies de q l'Alcoià no a guanyat a Benidorm si no passaríem la setmana en descens).
És molt lamentable que no donguem cap sensació de poder guanyar el partit davant un rival tan mediocre com el Miapuesta.... hi ha algun equip que jugui pitjor q el Miapuesta a la categoria? el Llevant B i ja està.
Quantes ocasions clares em tingut avui? quantes vegades em xutat entre els 3 pals?
Per contra recordar la pilota q a tret De Navas q li a botat malament i no a entrat de miracle. Si jugant d'aquesta manera el sr. Moya es pensa q salvarem la categoria ja pot anar somiant truites.
Jo no dic q acabem baixant, el q tinc clar és q sino millorem moltíssim baixarem,q ningú es pensi  q guanyarem partits de miracle, els miracles a la 2ª B no existeixen. Els resultats no sortiran si no millorem, això q li quedi clar a tothom.

El partit a estat travat, el rival a vingut a fer el seu partit i l'àrbitre haurà sigut com haurà sigut, però q 14 punts de 33 possibles a casa no és casualitat ni culpa de l'àrbitre, no ens enganyem.
I això d q el grup és igualat q sapigueu q encara ens perjudica més ja que en altres circumstàncies a la jornada 20 ja hi hauria 2-3 equips fixes pel descens, només hauríem d lluitar per a evitar la 17ª plaça, però q aquesta igualtat la única cosa q comporta és que només hi hagi un fixe pel descens, el Llevant B.
Ara mateix hi ha 3 places de descens per a disputar-se i nosaltres tenim molts números per a ocupar-ne una de les 3 de places.... :ko :ko

Ho sento però avui estic més negatiu q mai... dsp de 20 jornades tenir q veure el partit q hem vist avui és realment per a preocupar-se....

Tantos empates es verdad k nos pueden hacer bajar a 3ª, incluso sin apenas conocer las derrotas, pero si tampoko se gana no nos sirve de mucho el hecho de no perder.

4 victorias y 4 derrotas, el resto que son 12 todo empates es alucinante k tengamos más empates k victorias y derrotas juntas  :yes:

Ahora cada partido va a ser una final, o ganar o ganar, todo lo k no sea ganar a partir de ahora va a ser considerado como malo, salvo algun empate en campos complicados o contra rivales de arriba, en ese caso sí serían buenos empates, pero lo k no podemos ahora es empatar con los últimos, ade+ hay k ganar los goal-average particular con los últimos, no vaya a ser k se baje por éste motivo, no me imagino bajando con 45 puntos con 2 equipos más empatados a los mismos puntos, pues asi bajó el año pasado el Sant Andreu si tengo entendido fue por éste motivo.

Vamos a ganar ya o nos hundimos a 3ª con lo k cuesta, se padece y se sufre luego para subir c***  :****

Miramos la clasificación:

CLASIFICACIÓN
Pos. Equipo PJ PG PE PP GF GC Pts.
1 Girona 20 12 6 2 36 12 42
2 Gramenet 20 8 9 3 27 21 33
3 Alicante 20 8 8 4 27 13 32
4 Gavá 20 7 10 3 20 16 31
5 Terrassa 20 7 7 6 25 21 28
6 Lleida 20 7 7 6 17 20 28
7 Orihuela 20 6 9 5 23 15 27
8 Benidorm 20 6 8 6 20 20 26
9 Eivissa 20 5 11 4 19 23 26
10 Villajoyosa 20 6 7 7 16 17 25
11 Badalona 20 6 7 7 18 20 25
12 Ontinyent 20 7 4 9 22 28 25
13 Villarreal B 20 6 6 8 18 20 24
14 Denia 20 5 9 6 14 16 24
15 Espanyol B 20 5 9 6 24 29 24
16 Sabadell 20 4 12 4 19 27 24
17 Alcoyano 20 4 11 5 17 15 23
18 Castelldefels 20 5 6 9 23 32 21
19 Hospitalet 20 4 7 9 13 24 19
20 Levante B 20 3 5 12 20 29 14

Lo que es tremendo es k hasta el Alicante k está ahi arriba ha perdido 4 partidos los mismos que el Sabadell por lo k en ese sentido está bien, lo k hay k cambiar son los empates por algunas victorias pero ya k solo van 4 victorias de 20 partidos, para salvarse hay que llegar a 10 diria o 12 y el resto muchos empates ...

Es que hay que luchar por evitar el descenso y si se puede evitar el playoff ese de permanencia mucho mejor, recordad que eso ahora es a 1 eliminatoria no a 2 como antes era y si se pierde esa eliminatoria ya se bajaría.
« Darrera modificació: 13 de Gener de 2008, 20:39:17 pm per pajarillo »
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #92 el: 13 de Gener de 2008, 20:33:15 pm »
Tranquils home, farem una segona volta de Champions, farem el play-off, o en tot cas quedarem entre els vuit primers, tindrem molta millo sort que a la primera volta, i bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla...

La realitat és que portem quatre victòries en vint jornades de lliga, tenim 24 punts i ara per ara disputariem l'eliminatòria de permanència. Per molt que ens dolgui i per molt que els nostres directius visquin a "Alicia en el país de las maravillas, donde todo es alegría e ilusión", aquesta és la nostra actual situació.
Tinc gairebé la certesa de que aquest equip cada cop juga menys a futbol i més a res de res, amb determinats jugadors, léase Miki, en una baixa forma alarmant. Realment, no vull centrar-me en un sol jugador, no és per res la meva intenció, doncs el problema és col.lectiu i de banqueta, però si ens haguessim detingut a comptabilitzar els córners i faltes que el sr.Miki ens ha llançat entre els partits del Lleida i del Miapuesta, del 100%, un 80, per no dir un 90%, han estat mal executats, a banda del munt de pilotes absurdes que ens ha fet perdre al mig del camp. Però insisteixo, és ell, els seus companys i... Ho sento, però Ramón Moya comença a deure'ns una sèrie d'explicacions, doncs el desbarajuste tàctic d'avui i veure el nostre equip fotut en la seva totalitat dintre de l'area propia en cada corner i falta que ens picaven en contra fot mol mal d'ulls. Fran Arévalo no arriba a la majoria de pilotes que es centren a l'àrea perquè senzillament esta tornant encara de defensar la jugada d'atac de torn del nostre rival. Tenint en compte a més, que és l'unic punta amb el que juguem a casa i que tampoc seria Carl Lewis, és molt difícil que aquest nano pugui ampliar la seva rauxa golejadora.
Senyors, ja fa massa jornades que no juguem a res. Veure jugar a aquest equip a futbol suposa: frustració, fastigueig, i una son eterna. Però lo dit, en breu ens apareixeran els palmeros mayores del reino desde tots els mitjans de comunicació d'aquesta ciutat a dir-nos que no passa res, que la segona volta serà escandalosament bona i que cal ser optimistes... Doncs bé, molt bé! Continuem tots plegats en l'autocomplaença, en l'autoconvenciment de que això marxa com mai i que tot és qüestió de paciència i que animem tots, això sobretot.
Ara per ara, veig poquíssims arguments per ser optimista, aquest equip és la pura imatge de la impotència i jugadors que fot mesos que no la rasquen tenen plaça assegurada. I si a més, jugant a  casa continuem defensant els corners amb els 11 tios a dins de l'àrea i jugant amb un sol tio en punta que acaba reventat baixant i pujant a defensar i que arriba gairebé sempre tard a les jugades d'atac... Malament anem!
Déu nostre senyor i la Verge de la Salut dóni la raó als optimistes, però m'agradaria saber si amb un altre míster i president hi hauria l'ensabonada mediàtica i la paciència que s'està tenint amb un equip que no guanya un partit ni de quasualitat. Ah! Per cert! Som el club amb el número de socis més elevat al nostre grup, amb el carnet de soci més car i aquí fitxa i reforça l'equip fins el més *****, mentre nosaltres hem fitxat un jugador i perquè el Pedro De Felipe va fer d'intermediari i gairebé ens han cedit a Cazorla en plan favor...
En fi, estic molt emprenyat, fart, frustrat i fins els nassos de que em venguin la moto. Senyor Arroyos, li tinc un respecte enorme i en molt bona consideració, però molta. Sisplau, per aquesta mateixa raó, vosté i el senor Soteras respectin a aquesta santa afició i deixin de dir animalades tals com que farem el play-off! Amb partits com els d'avui, jo no aniria a dormir tranquil fins que com a mínim pogués incorporar un tio que foti la piloteta entre els tres pals.  Siguem seriosos i deixem tots plegats de fotre sabó i vaselina en una situació que en temps passats i en aquest mateix club ja hagués omplert alguna pàgina de diari que altra.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Ferni

• Visitant
« Respondre #93 el: 13 de Gener de 2008, 20:45:43 pm »
Tranquils home, farem una segona volta de Champions, farem el play-off, o en tot cas quedarem entre els vuit primers, tindrem molta millo sort que a la primera volta, i bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla...

La realitat és que portem quatre victòries en vint jornades de lliga, tenim 24 punts i ara per ara disputariem l'eliminatòria de permanència. Per molt que ens dolgui i per molt que els nostres directius visquin a "Alicia en el país de las maravillas, donde todo es alegría e ilusión", aquesta és la nostra actual situació.
Tinc gairebé la certesa de que aquest equip cada cop juga menys a futbol i més a res de res, amb determinats jugadors, léase Miki, en una baixa forma alarmant. Realment, no vull centrar-me en un sol jugador, no és per res la meva intenció, doncs el problema és col.lectiu i de banqueta, però si ens haguessim detingut a comptabilitzar els córners i faltes que el sr.Miki ens ha llançat entre els partits del Lleida i del Miapuesta, del 100%, un 80, per no dir un 90%, han estat mal executats, a banda del munt de pilotes absurdes que ens ha fet perdre al mig del camp. Però insisteixo, és ell, els seus companys i... Ho sento, però Ramón Moya comença a deure'ns una sèrie d'explicacions, doncs el desbarajuste tàctic d'avui i veure el nostre equip fotut en la seva totalitat dintre de l'area propia en cada corner i falta que ens picaven en contra fot mol mal d'ulls. Fran Arévalo no arriba a la majoria de pilotes que es centren a l'àrea perquè senzillament esta tornant encara de defensar la jugada d'atac de torn del nostre rival. Tenint en compte a més, que és l'unic punta amb el que juguem a casa i que tampoc seria Carl Lewis, és molt difícil que aquest nano pugui ampliar la seva rauxa golejadora.
Senyors, ja fa massa jornades que no juguem a res. Veure jugar a aquest equip a futbol suposa: frustració, fastigueig, i una son eterna. Però lo dit, en breu ens apareixeran els palmeros mayores del reino desde tots els mitjans de comunicació d'aquesta ciutat a dir-nos que no passa res, que la segona volta serà escandalosament bona i que cal ser optimistes... Doncs bé, molt bé! Continuem tots plegats en l'autocomplaença, en l'autoconvenciment de que això marxa com mai i que tot és qüestió de paciència i que animem tots, això sobretot.
Ara per ara, veig poquíssims arguments per ser optimista, aquest equip és la pura imatge de la impotència i jugadors que fot mesos que no la rasquen tenen plaça assegurada. I si a més, jugant a  casa continuem defensant els corners amb els 11 tios a dins de l'àrea i jugant amb un sol tio en punta que acaba reventat baixant i pujant a defensar i que arriba gairebé sempre tard a les jugades d'atac... Malament anem!
Déu nostre senyor i la Verge de la Salut dóni la raó als optimistes, però m'agradaria saber si amb un altre míster i president hi hauria l'ensabonada mediàtica i la paciència que s'està tenint amb un equip que no guanya un partit ni de quasualitat. Ah! Per cert! Som el club amb el número de socis més elevat al nostre grup, amb el carnet de soci més car i aquí fitxa i reforça l'equip fins el més *****, mentre nosaltres hem fitxat un jugador i perquè el Pedro De Felipe va fer d'intermediari i gairebé ens han cedit a Cazorla en plan favor...
En fi, estic molt emprenyat, fart, frustrat i fins els nassos de que em venguin la moto. Senyor Arroyos, li tinc un respecte enorme i en molt bona consideració, però molta. Sisplau, per aquesta mateixa raó, vosté i el senor Soteras respectin a aquesta santa afició i deixin de dir animalades tals com que farem el play-off! Amb partits com els d'avui, jo no aniria a dormir tranquil fins que com a mínim pogués incorporar un tio que foti la piloteta entre els tres pals.  Siguem seriosos i deixem tots plegats de fotre sabó i vaselina en una situació que en temps passats i en aquest mateix club ja hagués omplert alguna pàgina de diari que altra.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!

No es pot dir més clar..... poca cosa més a afegir...
Ja no és que la cosa segueixi igual, és el fet q la cosa desdel meu punt d vista cada cop va pitjor.
Molt trist q el sr. Moya no se n'adongui de com està jugant de malament ens els últims partits Miki. I bueno sobre el tema Fran crec q el vam supravalorar molt ràpidament per 2 gols q va fer i ara per ara penso q no és un davanter per a substituir Ollés ni de bon troç.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #94 el: 13 de Gener de 2008, 20:58:21 pm »
Jo no dic q acabem baixant, el q tinc clar és q sino millorem moltíssim baixarem,q ningú es pensi  q guanyarem partits de miracle, els miracles a la 2ª B no existeixen. Els resultats no sortiran si no millorem, això q li quedi clar a tothom.

Poc més a afegir al que comenta Ferni....

El que és inexplicable és que l´equip necessiti que el rival es quedi en inferioritat numèrica (minut 81), per començar a apretar i tancar el rival a la seva àrea, com era OBLIGAT de fer en aquest partit des del principi.

En condicions normals, aquest partit havia de quedar tancat a la 1ª part amb 2 gols, sinó s´entra a la seva teranyina de joc dur, lesions fingides i pèrdues de temps descarades (començant per l´impresentable del porter), - Felicitats Sr. Vinyals, per aquesta BANDA DE P*******S que entrena - ),  i això unit a la nostra falta habitual d´encert davant de la porteria, produeix el resultat que produeix, i que ha sigut tristíssim. desmoralitzador i que deixa l´autoestima per terra.

S´ha de fitxar amb urgència al mercat d´hivern.  I no val tornar-ho a frenar tot amb la clàssica apelació al pressupost i a la precarietat econòmica. Tots els equips es reforcen....  estem parlant en molts cassos de poblacions molt més petits.  Hem d´ésser sempre els últims....?. I una cosa l´hem de tenir molt clara. Si com a club no arrisquem una mica i estic parlant d´una mica en el tema econòmic, serà molt i molt difícil recuperar el nostre prestigi històric.

El que ha passat avui no s´hauria de repetir....
« Darrera modificació: 13 de Gener de 2008, 21:02:10 pm per X-Men Aigua »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #95 el: 13 de Gener de 2008, 21:04:19 pm »
xq collons es fitxa a un tio que no juga!!!!!!!!!!!!?????????????

teoricament si fitxes es xq jugui i cobreixi unes mancances que ja estan clares...encara q n'hi han tantes que....ves a saber

vaja emprenyamenta!!!!!!!!!!!

fa dies que dic que la imatge de l'equip es penosa, ara afegire mes: fot fastig!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #96 el: 13 de Gener de 2008, 21:14:56 pm »
todavía no se han dado cuenta ustedes, que tenemos la plantilla que tenemos? no hay más c******! han jugado los que habían...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #97 el: 13 de Gener de 2008, 21:16:17 pm »
M-A-L-A imatge!
no hi ha mes, no podem cedir punts a casa i menys contra els tios akets, ke mes ke jugadors semblaven uns *******:)

enfi o guanyem o cap abaix

pd; començare a pensar en moya i el seu futur.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #98 el: 13 de Gener de 2008, 21:18:51 pm »
Avui he vist el pitjor partit de futbol a la NCA, amb diferencia. Semblava una competició per veure quin equip era pitjor! A més, analitzem els canvis fets avui. Hem tret a Carrillo, que per mi estava fent un partit força correcte i bastant participatiu, per mi ha estat la banda mes incisiva avui i el treiem... Després, toni mora no ha aportat RES en comparació amb el treball que estava donant en Siso... I finalment fiquem a CERVIAN!! On hem fet una de les cagades que ni un nen de 8 anys fa...

Avui el partit ha donat PENA, i no es que estigui calent ni fred, ha estat PENOS. Amb lo dels corners amb tot l'equip a darrera demostrem que no sortim a guanyar, sortim a NO PERDRE, i així anirem a 3ª de cap  :paret
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #99 el: 13 de Gener de 2008, 21:21:25 pm »
Jo espero que el proper partit akí casa contra els cagarencs no fem un mal paper, sigui per orgull propi pel que fa al derbi, o com perquè sigui una victòria que necessitem d'urgència, però s'ha de guanyar per PEBROTS!!!! Tan de bo fessim el mateix partit de l'anada!! Però a la realitat ja veurem... perquè si juguem com avui, amb prou feines empatarem. I abans dels cagarencs anem a patir altra vegada a Ontinyent... Verge nostra de la Salut, sigueu piadosa i doneu forces i esperit als nostres jugadors que ja la necessiten de fa temps!!  :beer2 :xin-xin
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!