Ostres anava a obrir un post per a parlar d'això precisament.. molt bé MARIOKEY.
No volia parlar d'això sense haber jugat abans l'últim partit d lliga a casa abans del derbi. Ara ja crec q podem començar a parlar mica en mica d'aquest partit i possibles coses q es podrien fer per atraure gent ( tot i q tots sabem per on es passaran els nostres consells, com sempre).
A veure, corren rumors de q el partit serà televisat. Jo automàticament descartaria la jornada económica ja q ni en la situació q estem ni donant-lo per TV no crec q sigui el més adient.
Aquesta temporada en cap partit em tingut una entrada a destacar, en el passat derbi de l'any del descens vam ser unes 7500 persones al camp si malament no recordo, per aquest jo em marco l'objectiu d'arrivar als 5.000, provablement estiguem en descens aquell dia, vulguis o no encara estem en ple hivern i per postres potser el donen per TV, arrivar a 5000 realment seria un èxit.
Maneres per a arrivar als 5000 aficionats:
- Repartir entrades per les escoles
- Que cada soci pugui entrar a una persona
- En cas d q el donguin per TV, possar les entrades a 12 € i anticipades a 8-9 €.
- El mateix dilluns que ve possar cartells q puguin atraure a la gent per la ciutat, q no s'esperin al dimecres a penjar el cartellet del partit, com abans millor...
I bueno, poca cosa més, penso q tot això ja estaria bé, tampoc cal possar entrades a 5 € per un derbi, no deixa d ser un partit més d lliga. Total qui no vingui pel fred no vindria ni costant 20 euros ni costant 5.