ara es tot culpa nostra...es culpa dels que paguem els carnets...es culpa dels q patim el mal joc...es culpa dels que paguem les jornades economiques
mea culpa, mea culpa mea culpa....
xq soc educada sino us diria que en penso amb paraules barrueres d'aquesta "gentussa"
No ens hem d'enfadar ni molt menys crear enemistat amb l'equip.
Són xiquillades de la nostra directiva q aquesta temporada sembla q s'hagin vist la part de sota l'esquena i no n'encerten ni una.
Jo no em cansaré de dir, q jo sóc del CE SABADELL , no sóc PRO- MOYA ni PRO-SOTERAS ni pro res, jo només vull q les coses funcionin.
L'any passat amb aquesta gent capitanitzant la nau arlequinada vam aconseguir els objectius i vaig acabar molt satisfet, però aquesta temporada ( d moment) no m'han demostrat res de bo.. que vull dir amb això? Q el dia q tingui q demanar la destitució d'entrenador o de president o de Directiva en ple la demanaré sense cap problema, ells NO SÓN EL SABADELL, l'auténtic patrimoni del Sabadell sóm nosaltres, ells teóricament només hi possen els diners`, i ara resulta q no en tenen
..
En fi.. q no m'hi trencaré el cap, no em decepciona ni em preocupa el q pugui dir el sr. Llamas del nostre fòrum, ara mateix només em preocupa i m'interessa el poder aconseguir una victoria al camp de l'Ontinyent.
No ens oblidem q nosaltres sóm el Sabadell i q estem en dret de dir el q ens dongui la gna ( amb respecte) en aquest i en el fòrum q sigui, ja sigui donant consells, ja sigui dient a qui fitxaríem ja sigui el q sigui....