Ja se que aixo que dire ara per a molts de vosaltres pot semblar una cursilada, o fins i tot ofensiu. Pero es que llegint i llegint, nomes trobo que coses ofensives d'un canto cap a l'altre, sigui aficio arlequinada sigui aficio egarenca.
Doncs bé, a mi el derbi m'agradaria veure'l d'una forma diferent pero sobretot exemplar. No hem d'oblidar que Terrassa es una ciutat important en l'ambit nacional com Catalunya, i no per aixo mereix ni el seu equip ni la seva ciutat un despreci.
Us imagineu que diumenge, posem per cas, les aficions estiguessin juntes i es fes un dinar comú, i després com Déu mana, anar tots al partit, i no un reducte d'egarencs alla escridassats i marginats. Ja no demano dinar de penyes sabadellenques i egarenques sino d'aficionats voluntaris. E
En fi suposo que molt de vosaltres podeu estar rajant ara i pensar, vaya petardo de tio. Pero no, aixo no es un colisseo els derbis s'han de viure sanament i sobretot agermanats. Som el Sabadell i hem de donar exemple de bon club i de bona aficio.
No estic per a res en desacord amb tu, ni em sembla una cursilada el q acabes d dir.
A veure, per a mi un dels alicients d un derbi és la rivalitats dels dos equips. Per a mi la rivalitat deixa d'existir quan es parla d'aficions o equips agermanats, llavors es perd el sentit de rivalitat.
Q vull dir amb això? Q a mi m'agrada l'ambient de derbi, m'agradarà veure les pancartes, confeti, fum, petards í animació q hi hagi al camp, tan per la nostra part com per la seva. M'agradarà passar pel costat de la NCA a les 16.50 h i ja sentir crits de dintre el camp dient TERRASSA TERRASSA Y P... SABADELL!!! Y P... SABADELL!!! tmb m'agradarà veure quan un cop comenci el partit aquests crits els farem callar animant al nostre equip amb SABADELL SABADELL i els hi dediquem uns P.. EGARA P... EGARA, per a mi va ser casi orgàsmic fer la onada a l'olímpic amb el 2-4 cantant P... EGARA són coses q mai s'obliden, al igual q anar pels carrers de Terrassa cridant SABADELL SABADELL!!!! . A mi tot això m'agrada, igual q m'agradarà com ens n'enfotrem al final del partit dels egarencs si aconseguim els 3 punts, i com sortirem nosaltres d contents dsp d doblegar a l'etern rival, tot això m'agrada,aquests derbis serveixen per a fer afició i per a q l'equip sàpiga el q és pel CE SABADELL el dervi vallesà.
Que no m'agrada del derbi? Doncs primerament, la manera q tenen alguns d'escalfar-lo i buscar merder amb les aficions, tan per aquest fòrum com pel fòrum del Terrassa on he llegit grans animalades e insults absurds, tampoc m'agradaria q es produís cap incident amb l'afició del Terrassa, espero q es sàpiguen comportar tan ells com nosaltres i q ningú prengui mal ( actualment és ben difícil q hi hagi baralles ja q tenim Mossos per tot arreu), tampoc m'agradaria q el dervi s'embrutés dins el camp i q fos un partit brut o amb pica baralles, prefereixo veure bon futbol i si pot ser q els 2 equips acabin amb els 11 jugadors.
En fi.. és això el q no m'agrada, el Terrassa és un equip de futbol veí, és el nostre rival sí, pero molta gent del Terrassa treballa a Sabadell i molta gent d Sabadell treballa i té amics a Terrassa i potser del Terrassa, osigui q no té cap sentit l'especie d'odi extrany q es creen alguns amb la ciutat veina, total d q serveix tan odi si el dilluns potser tens q estar xerrant, esmorzant o dinant amb un egarenc i potser aficionat i tot al Terrassa.... dit d'una altre manera, per a mi el derbi s'ha d viure de forma esportiva abans i dsp del partit i llavors la rivalitat té q ser només cosa de l'estona previa i durant el partit, tot lo demés sobra.