Autor Tema: EIVISSA - SABADELL  (Llegit 19282 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: EIVISSA - SABADELL
« Respondre #140 el: 03 de Febrer de 2008, 21:07:47 pm »
jo no ho veig tant negatiu,dels ultims 6 punt fora de casa,hem sumat 4,si guanyem a badalona,tots sortirem dient que el play-off esta a prop,ni farem play-off,ni baixarem a tercera,quedarem per la mitat de la taula!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #141 el: 03 de Febrer de 2008, 21:46:14 pm »
jo no ho veig tant negatiu,dels ultims 6 punt fora de casa,hem sumat 4,si guanyem a badalona,tots sortirem dient que el play-off esta a prop,ni farem play-off,ni baixarem a tercera,quedarem per la mitat de la taula!!

tens tota la rao del mon pero aquesta cantareta fa molt que la diem i no hi ha manera de guanyar 3 punts
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3612
  • You will never walk alone
« Respondre #142 el: 03 de Febrer de 2008, 21:52:36 pm »
nose matan los partidos. si cuando fueramos 0-1 apretamos i hacemos el segundo para ellos seria ya muy complicado.

esperemos hacer algo contra badalona
Visca el Sabadell!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #143 el: 03 de Febrer de 2008, 22:22:05 pm »
Analizando el partido en frio, es un partido calcado a muchos que hemos tenido esta temporada...
MALDITOS primeros 30 minutos de las segundas partes...
Porqué tal bajón en este compas del partido?
espero que agamos buenos estos dos últimos puntos ante el badalona ganando...aunque sinceramente veo un 1-1.
Lástima que un empate fuera de casa siempre sea bueno, si fueramos capaces de ganar algun partido en casa...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #144 el: 03 de Febrer de 2008, 22:49:44 pm »
Analizando el partido en frio, es un partido calcado a muchos que hemos tenido esta temporada...
MALDITOS primeros 30 minutos de las segundas partes...
Porqué tal bajón en este compas del partido?
espero que agamos buenos estos dos últimos puntos ante el badalona ganando...aunque sinceramente veo un 1-1.
Lástima que un empate fuera de casa siempre sea bueno, si fueramos capaces de ganar algun partido en casa...

Siempre se repite la misma historia y el mismo empate 1-1, no se cuantos empates llevamos pero diria k más de la mitad son de 1-1 al final tanto empatar se convierte en malo y eso k somos el 2º o 3º equipo k menos partidos pierde, como sigamos asi aun seremos el equipo k menos partidos pierde y aun bajamos por los dichosos empates ...  :****

El problema sinceramente lo veo en casa, a fuera se cumple con empates, alguna victoria y pocas derrotas. Solo con que en casa ganaramos la mitad de partidos k se juegan en la Nova Creu Alta ya estaríamos mirando arriba, en cambio solo se sabe ir de 1 en 1, en vez de sumar de 3 en 3. El dicho de la media inglesa es cierto, ganar en casa y empatar a fuera te da el ascenso, nosotros cumplimos el empate a fuera, solo falta ganar en casa y es ahi donde se deberían ganar más puntos y convertir un poko La Nova Creu Alta en un fortin, pq parece k todos los equipos vienen aki a llevarse algun punto  :yes:

Señores, dejemos de ver los empates como buenos (sobretodo los empates en casa pq esto solo lo k hará es llevarnos a 3ª). Hay k empezar a ganar ya pq si no el barco se hunde a 3ª :bigcry:

Estamos destinados a empatar, ya se empiece ganando o perdiendo se acaba empatando, alguien aki nos ha metido " La maldición del empate " ... esto es alucinante nunca vi un equipo k empatase todo, parece k lo hagan expresamente ...  lo k aun me veo a 3ª sin perder en toda la 2ª vuelta por todo empate  :ostres
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #145 el: 03 de Febrer de 2008, 22:58:29 pm »
como se siga jugando las segundas partes como la de terrassa y eivissa,bamos muy
mal , estos dos ultimos partidos, la primera parte muy buenas,llegadas a porteria
ocasiones de gol pero llega la segunda parte y nos dan un baño,hay que espabilar
pero mucho o lopasaremos muy mal.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #146 el: 03 de Febrer de 2008, 23:49:13 pm »
Doncs per mi és un BON empat. Aquest per mi està força bé. La llàstima és que molts dels que portem haurien d'haver acabat amb victòria. A més amb l'Ibiza l'average està empatat i ara mateix el genral seria millor el nostre.

Dir que no estem més avall a la classificació  perque els de baix punxen.... vaja em sembla que no té cap sentit. Evidentment però en una lliga tan igualada, CADA jornada hi ha enfrontaments directes i per tan rivals directes de la zona de baix deixen de sumar.

Que diriem si fóssim el Badalona que té un super equip i té 2 punts menys que nosaltres ? O l'Ibiza que també està en descens i té molt bon equip, o l'Alcoià..... aquesta temporada hi ha una igualtat abismal i no oblidem que NOMÉS portem 4 derrotes. Ja sé que molt empats han fet que deixéssim de sumar punts importants, però també tinc clar que no hi ha massa més. El mercat d'hivern era una bona oportunitat d'apuntalar.... però.... ja sabem tots com ha anat.

Ens hem de fer forts a casa i d'aquesta manera ja estariem salvats.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #147 el: 03 de Febrer de 2008, 23:54:11 pm »
Doncs per mi és un BON empat. Aquest per mi està força bé. La llàstima és que molts dels que portem haurien d'haver acabat amb victòria. A més amb l'Ibiza l'average està empatat i ara mateix el genral seria millor el nostre.

Dir que no estem més avall a la classificació  perque els de baix punxen.... vaja em sembla que no té cap sentit. Evidentment però en una lliga tan igualada, CADA jornada hi ha enfrontaments directes i per tan rivals directes de la zona de baix deixen de sumar.

Que diriem si fóssim el Badalona que té un super equip i té 2 punts menys que nosaltres ? O l'Ibiza que també està en descens i té molt bon equip, o l'Alcoià..... aquesta temporada hi ha una igualtat abismal i no oblidem que NOMÉS portem 4 derrotes. Ja sé que molt empats han fet que deixéssim de sumar punts importants, però també tinc clar que no hi ha massa més. El mercat d'hivern era una bona oportunitat d'apuntalar.... però.... ja sabem tots com ha anat.

Ens hem de fer forts a casa i d'aquesta manera ja estariem salvats.

ès que si no ens fem forts a casa som carn de TERCERA, i tot i el teu positivisme alerta que diumenge ja no assegurem una d'aquestes posicions, perquè  ..............   .......si el Badalona desperta  :paret :paret

nosaltres no crec de despertem mai, etem en un malson, si vols ja et puc transcriure el que dirà en Moya a la roda de premsa de diumenge, tot plegat patètic

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #148 el: 04 de Febrer de 2008, 00:05:28 am »
chemanez, perquè no ens fas una síntesis del partit tu que l'has vist, l'hem sentit per ràdio, però potser no ha estat com el comentaven, no per res, abans del partit Moya deia que era un camp gran i bla bla bla,  durant el partit els de la ràdio han dit un parell de vegades que el camp era estret, llavors aquí hi ha coses que no quadren

Ferni

• Visitant
« Respondre #149 el: 04 de Febrer de 2008, 00:11:24 am »
A veure, sempre i quan anem sumant uns 4-5 puntets de cada 4 partits q juguem doncs ja arrivarem als 45-46 puntets justets per a salvar-nos o com a molt fer promoció.
Ara en tenim 29 de punts, sumant 4 de cada 4 partits ja arrivaríem als 44-45 punts i en cas d sumar-ne uns 5 de cada 4 partits ja són 48-49 pts.

Teóricament desd q vam perdre a camp de l'Alacant aquests números ens estan sortint bé, portem 11 punts de 7 partits osigui q tenim pràcticament la meitat d punts possibles.

Si anem guanyant un partit al mes i  no perdem més d'un partit al mes doncs ja estarem sumant 5-6 punts de 12 possibles més o menys.

Ara per exemple els 4 partits q tenim: Badalona i Benidorm a casa i Alcoià i Oriola a fora, guanyant un partidet i empatant-ne un parell més ja tindríem 5 puntets més, i així mica en mica és anar sumant. A les males mirem d'empatar els 4, així ja seran 4 puntets tmb.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #150 el: 04 de Febrer de 2008, 00:31:48 am »
He arribat fa una estoneta d'Eivissa, la veritat es que hem de donar per bo aquest punt perque des del gol del empat de L'eivissa s'han crescut molt i podriem haver perdut perfectament .. la primera part ha estat bastant aburrida sense gaires ocasions de gol, pero marxar al descans amb 0-1 sense haver fet res de l'altre mon ens tenia que haver donat moral per aconseguir els 3 punts, llastima que nomes començar la segona part ha arribat la jugada desafortunada del gol (una falta que desvia la barrera a la red) i apartir d'aqui hem desaparescut del camp, no hem creat ni una sola ocasio de cert perill en tot el partit i ells han fallat lo infallable en la jugada del pal i alguna aproximacio mes que ha salvat De Navas .

En fi, hem passat un bon cap de setmana per Eivissa, llastima no haver concluit el finde amb una victoria , ara ja a pensar en el Badalona i a GUANYAR !!

pd - Confirmo que erem mes arlequinats a Eivissa que egarencs a la NCA xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #151 el: 04 de Febrer de 2008, 12:45:56 pm »
Per mi l'empat ha estat el resultat mes just.

La primera part ha estat força aburrida i nosaltres hem tret petroli d'una falta que en principi no semblava massa perillosa. En la segona part es cert que l'Eivissa s'ha crescut despres del gol i ha tingut un parell docasions, pero amb dos xuts de falta de Carrillo, l'ha estat a punt de clavarla (rotllo Ontinyent).

El problema de fons que tenim es que no creem ocasions de jugada i homes com Olles han destar en masses llocs, de referent en punta, d'enllaç i fins i tot defensant.

Be la setmana que be tornem a tenir una altra final contra el Badalona.

Per cert no us cregueu que el camp de l'Eivissa es un camp light, es una autentica ratera:
1.- A la mitja part nomes van regar el mig camp on atacarien ells.
2.- Durant el partit el sistema d'il-luminacio de lEstadi de Can Misses nomes anava a mitges, on era mes deficient era la torreta on estava la porteria del de Navas. Al acabar el partit van acabarse els problemes i ens van esnenyar la qualitat luminica que podia donar el seu sistema .
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #152 el: 04 de Febrer de 2008, 14:45:09 pm »
Estuve en Ibiza y vi una 1ªparte controlada por nuestro CES,pero que pasa en las 2ªpartes?
los chavales le pusieron ganas y entrega,pero falta algo
que c.o.ñ.o pasa que no hacemos ni un **** centro en condiciones a balon parado,en toda la liga?
es una categoria que deciden los pequeños detalles
eso si ESPECTACULAR JAUME BERLANGA BURRIEL!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #153 el: 04 de Febrer de 2008, 15:24:10 pm »
Para que luego digan que somos una aficion salvaje y no se que mas barbaridades, dedicado a los egarenses ... un aficionado del Eivissa :

"Enhorabuena a los seguidores del Sabadell que asistieron al partido de ayer en nuestro campo por la imagen tan ejemplar y deportiva que demostraron animando a su equipo .
Esperamos que la visita a nuestra isla os haya agradado y esperemos que el año que viene se pueda volver a producir.
Suerte para el resto de temporada
FORZA EIVISSA "
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #154 el: 04 de Febrer de 2008, 15:28:17 pm »
Per mi l'empat ha estat el resultat mes just.

La primera part ha estat força aburrida i nosaltres hem tret petroli d'una falta que en principi no semblava massa perillosa. En la segona part es cert que l'Eivissa s'ha crescut despres del gol i ha tingut un parell docasions, pero amb dos xuts de falta de Carrillo, l'ha estat a punt de clavarla (rotllo Ontinyent).

El problema de fons que tenim es que no creem ocasions de jugada i homes com Olles han destar en masses llocs, de referent en punta, d'enllaç i fins i tot defensant.

Be la setmana que be tornem a tenir una altra final contra el Badalona.

Per cert no us cregueu que el camp de l'Eivissa es un camp light, es una autentica ratera:
1.- A la mitja part nomes van regar el mig camp on atacarien ells.
2.- Durant el partit el sistema d'il-luminacio de lEstadi de Can Misses nomes anava a mitges, on era mes deficient era la torreta on estava la porteria del de Navas. Al acabar el partit van acabarse els problemes i ens van esnenyar la qualitat luminica que podia donar el seu sistema .

Estic amb tu, justament li vaig comentar a Murciano que faltava il.luminació..de totes maneres el camp era bastant maco, petit però està bastant bé.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #155 el: 04 de Febrer de 2008, 15:30:13 pm »
Para que luego digan que somos una aficion salvaje y no se que mas barbaridades, dedicado a los egarenses ... un aficionado del Eivissa :

"Enhorabuena a los seguidores del Sabadell que asistieron al partido de ayer en nuestro campo por la imagen tan ejemplar y deportiva que demostraron animando a su equipo .
Esperamos que la visita a nuestra isla os haya agradado y esperemos que el año que viene se pueda volver a producir.
Suerte para el resto de temporada
FORZA EIVISSA "
[/
quote]
Ellos tambien se mostraron muy respetuosos,incluso pudimos debatir tranquilamente el partido saliendo del campo

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #156 el: 04 de Febrer de 2008, 15:37:06 pm »
Jo no entenc com hi ha tant pesimisme entre l'aficio... no ho entenc  :-\

Estem 11ns o 12ns, hem perdut NOMES 4 partits, venim de TERCERA, em tingut lesionats a varis 'cracks' de l'equip... i estem nomes a 3 o 4 punts de play-off d'ascens... Qui carai no ho firmava aixo a principi de temporada? Pero que volieu fer aquest any? pujar? Home, aixo ens agradaria a tots pero si som una mica realistes sabiem que aixo no podria ser... aixi doncs? de que carai us queixeu?

Estem fent el que teniem de fer... ni mes ni menys ;)

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #157 el: 04 de Febrer de 2008, 15:45:50 pm »
Jo estic amb tu Sabadell Power!!!

Som un equip que ve de 3a, fiquem-nos-ho al cap d'una vegada. Amb un equip molt mes mediocre pel que fa a la qualitat, estem fent un paper infinitament millor que el ridicul de fa 2 temporades.
Nomes hem perdut 4 partits! Hem de saber patir senyors, perque no hi ha calers. Si haguessim fet 3 reforcos seriosos a principis de temporada, la cosa seria diferent i jo seria el primer a criticar l'equip, pero vistes les circumstancies, podem estar prou contents!

Visca el CES i sort nois!!! Ara mes que mai Honor al Sabadell!
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Ferni

• Visitant
« Respondre #158 el: 04 de Febrer de 2008, 16:06:14 pm »
Jo la veritat, ara mateix estic molt més tranquil q fa un mes.
Jo fa un mes em veia amb l'aigua al coll, amb dos 5-0 en contra molt recents, més aprop q mai del descens, amb equips com el Denia q resucitava siguent un teóric candidat al descens, no se o veia tot molt a sobre.

A dia d'avui no vec les coses tan tan complicades, fa 8 setmanes q no perdem, em guanyat 2 partits dels últims 7, tenim un petit marge d 2 punts en respecte al descens pero OJO Q TENIM entre el descens directe i nosaltres a 4 equips pel mig, és a dir sóm 12ª classificats, no anem pas 16ens...

No se... ja he dit més amunt q em d mirar d'anar sumant uns 5 puntets de cada 12, d'aquesta manera arrivaríem als 45 pts q crec q asseguren la permanencia.
Ara mateix i dsp d'analitzat la situació em dona la sensació q tenim a 2 equips morts en la categoria q baixaran sí o sí LLEVANT B I HOSPITALET, i tmb n'hi ha un ferit de bala q té molts números d'enfonsar-se aquesta segona volta, EL DENIA.
Osigui q ja no és allò de dir em d lluitar per esquivar les 4 places del descens, jo ara mateix penso q pràcticament només queda 1 plaça lliure de descens directe, q és la 17ª, i aquesta plaça la ocuparà el pitjor equip dels 6 equips o 7 si li sumo el Villarreal B q crec q patirà tmb.
Simplement em d mirar d ser millors i sumar més punts q un d'aquests 6 equips: Eivissa, Badalona, Miapuesta, Español B, Alcoià i Villarreal B. I tal com diueu, si guanyéssim al Badalona podríem enfonsar-lo una miqueta més i estar nosaltres més tranquils, i ojo q ja portaríem 5 punts al Badalona, això ja seria una distancia seria.

No se... mica en mica jo crec q ens en sortirem sempre i quan no entrem en una dinàmica de perdre 3-4 partits seguits q ens ficarien dins el pou. Si seguim amb la tònica d'aquest últim mes i mig jo crec q acabarem la lliga en una 13ª o 14ª posició i q anirem a jugar la última jornada a Lleida amb la feina resolta.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #159 el: 04 de Febrer de 2008, 17:19:13 pm »
Lo mejor k se puede hacer es ganar cuanto antes mejor para estar mas trankilos y kitarse presion de encima. Eso si sigo destacando k esta temporada muy pokos equipos nos ganaran ya vereis  :yes:

Moya sigue teniendo mi apoyo mientras siga en buena racha, ahora bien como se pierdan 3 o 4 seguidos y se este en zona de descenso diria k lo pueden echar ...
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.