Autor Tema: SABADELL-TERRASSA  (Llegit 64238 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3688
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re: SABADELL-TERRASSA
« Respondre #240 el: 27 de Gener de 2008, 20:28:13 pm »
em perdonat moolt, si aguesim markat aket dos gols estariem mes trankils a la segona part, al final 1 punt just.

a pensar en eivisa:)
Visca el Sabadell!!

Ferni

• Visitant
« Respondre #241 el: 27 de Gener de 2008, 20:31:12 pm »
Jo crec q l'empat a 1 és justíssim.
Em tingut nosaltres el domini clar de la primera meitat, mentre q ells a la segona part la veritat és q a sigut per a ells i nosaltres pràcticament no em arrivat a porta.
Sobre el gol anulat no en vull parlar fins q no ho vegi per Tv repetit. A casa m'han dit q és gol legal pero bueno s'ha d veure, i total per un dia q no ens donguin pel sac els àrbits tmp passa res....

Molt pero q molt bon ambient avui al camp, no es pot demanar més a l'afició en un derbi televisat i tenint la temporada q tenim, jo calculo q arrivaríem a ser uns 7000-7500 aficionats, molt millor entrada d la q esperava la veritat, clar q un motiu important és la bona temperatura q feia.
Sobre la seva afició doncs una vegada més diré q m'ha decepcionat molt, tanta boqueta tanta história i s'han acostat un centenar de persones tirant a llarg, realment patètic... això sí, força escandalosos i alguns q altres força maleducats tmb en el minut d silenci  :no: :no:

En fi... he tornat a casa content per l'empat, doncs sembla q haguem sumat 1 punt i ells n'hagin perdut 2 tenint en compte els minuts dels gols, pero bueno q avui a estat una clara demostració d q tenim un equip força justet i no pas per a quedar per sobre d la 8ª plaça. I bueno sobre el Terrassa,  sta clar el q penso si dsp de la péssima segona part q hem fet no han sapigut guanyar, jo els he vist un equip força fluixet tmb els egarencs i molt lluny d'aspirar a PLAY OFF com es pensen... ja s'en poden oblidar perq ara per ara no crec q siguin millors  q nosaltres.

Bueno, dsp de l'ultimàtum q vaig donar a Moya em sumat 4 punts de 6, la cosa està força bé, ara a veure q fem la setmana q ve a Eivissa, queda molta feina a fer aquesta segna volta.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8283
  • un camp de primera
« Respondre #242 el: 27 de Gener de 2008, 20:32:10 pm »
 Al partit d´avui se l´hi pot aplicar aquella màxima d´un entrenador que havia tingut el Sabadell, que era Vicenç Dauder  ("si no pots guanyar un partit, l´has de saber empatar").  A partir del moment que hem fallat tantes oportunitats, és a dir que hem perdonat, el desfondrament físic havia d´arribar a la segona part. A partir d´aquí només entrava dintre de lo factible amarrar l´empat.  En suma, una part per cada equip i resultat bàsicament just. Tot i que si haguéssim tingut ben estudiada "l´assignatura del gol", hauriem pogut guanyar, fins i tot amb una certa comoditat.   S´ha de pensar que a la primera part hem entrat amb molta facilitat.  Ells també a la segona, tot s´ha de dir, però potser en més comptades ocasions.

La sensació d´empatar un partit al Terrassa a l´últim minut, quan ells ja assaboreixen la victòria és indescriptible. Té un valor sicològic i emocional important. Quasi, quasi, ens hem emportat una sensació de victòria.   Es important també continuar mantenint el nostre "xip" d´equip difícil de derrotar. Dona solidesa i credibilitat davant els rivals.

Hagués pogut ésser millor, hem estat aprop d´empotar-nos els 3 punts, però també molt pitjor, una derrota hagués fet mal i això s´ha evitat.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #243 el: 27 de Gener de 2008, 20:35:57 pm »
Jo crec q l'empat a 1 és justíssim.
Em tingut nosaltres el domini clar de la primera meitat, mentre q ells a la segona part la veritat és q a sigut per a ells i nosaltres pràcticament no em arrivat a porta.
Sobre el gol anulat no en vull parlar fins q no ho vegi per Tv repetit. A casa m'han dit q és gol legal pero bueno s'ha d veure, i total per un dia q no ens donguin pel sac els àrbits tmp passa res....

Molt pero q molt bon ambient avui al camp, no es pot demanar més a l'afició en un derbi televisat i tenint la temporada q tenim, jo calculo q arrivaríem a ser uns 7000-7500 aficionats, molt millor entrada d la q esperava la veritat, clar q un motiu important és la bona temperatura q feia.
Sobre la seva afició doncs una vegada més diré q m'ha decepcionat molt, tanta boqueta tanta história i s'han acostat un centenar de persones tirant a llarg, realment patètic... això sí, força escandalosos i alguns q altres força maleducats tmb en el minut d silenci  :no: :no:

En fi... he tornat a casa content per l'empat, doncs sembla q haguem sumat 1 punt i ells n'hagin perdut 2 tenint en compte els minuts dels gols, pero bueno q avui a estat una clara demostració d q tenim un equip força justet i no pas per a quedar per sobre d la 8ª plaça. I bueno sobre el Terrassa,  sta clar el q penso si dsp de la péssima segona part q hem fet no han sapigut guanyar, jo els he vist un equip força fluixet tmb els egarencs i molt lluny d'aspirar a PLAY OFF com es pensen... ja s'en poden oblidar perq ara per ara no crec q siguin millors  q nosaltres.

Bueno, dsp de l'ultimàtum q vaig donar a Moya em sumat 4 punts de 6, la cosa està força bé, ara a veure q fem la setmana q ve a Eivissa, queda molta feina a fer aquesta segna volta.

Tants érem avui? vols dir? doncs si és cert el que dius, que n'aprenguin el reste d'equips de 2ª B! :xin-xin
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #244 el: 27 de Gener de 2008, 20:36:26 pm »
Jo crec que és enga´nyós dir que el resultat és just perque ha sigut un temps per a cada equip. Si el primer temps, que ha sigut nostre, haguessim fet els 3 gols claríssims que hem tingut, la segona part no hauria sigut d'ells, o encara que hagues sigut d'ells, com que haurien d'haver anat a l'atac, no vol dir que empatessin, ja que nosaltres també podriem haver fotut algun altre gol al contraatac.

Vull dir que tenim un equip justet, sí, que no son cracs, no, pero collons, aquestes oportunitats tan clares, d'un tio entrant sol en carrera amb el porter venut, no les fallen ni la meva avia ni la meitat de gent que estava avui al camp.

Aquestes oportunitats s'han de fotre a dins i s'acabaria amb moltes histories que ens guanyem nosaltres mateixos.

He dicho !!!!   :anims

Forero Més Catxondo

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #245 el: 27 de Gener de 2008, 20:36:53 pm »
Bueno empate bastante justo, ya k en la segunda parte han apretado bastante... Y el gol anulado, nose nose... Pero weno si la han pifiado los arbitros... todavia les kedan muxas mas jugadas para igualar todo lo k nos han kitado esta temporada   :****
Y xcierto, muxa gente del Sabadell... si, pero se escuxaba el doble a los 50 aficionados del Terrassa, k a los 6000 del Sabadel...  :-X

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #246 el: 27 de Gener de 2008, 20:38:04 pm »
No puede ser que un equipo como el nuestro, le cuesta tanto marcar un gol y desperdicie tres buenas ocasiones en la primera parte, porque como se suele decir el que acaba perdonando termina sufriendo y al final hasta perdiendo.

Gracias y adiós, menos mal que hemos empatado en los últimos instantes, no me ha gustado nada la segunda parte, los jugadores no sabían donde estaban y el balón siempre que lo recuperaban lo devolvían al contrario, creo que así llevamos muchos encuentros y aunque se consiguió el empate, ya van trece que en una competición de tres puntos es poca cosa, ahora hay que ir a Ibiza a por los puntos, pregunto ¿de verdad que esta plantilla está preparada y capacitada para ganar tres o cuatro partidos seguidos? es lo que nos hace falta, para conseguir la zona tranquila hasta el final,   seguiremos sufriendo.
                                                             :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2032
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #247 el: 27 de Gener de 2008, 20:38:52 pm »
Lo important és que tenim el gol average a favor jejejejejejejejeje.
Por si acaso.

El gol anul.lat jo l'he vist molt clar ( 2 metres) i el que si he vist ha estat un penal a la nostra area. El que no se que ha passat és enla celebració del gol del Sabadell.

Visca el Sabadell.
P*** EG****
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #248 el: 27 de Gener de 2008, 20:41:01 pm »
Lo important és que tenim el gol average a favor jejejejejejejejeje.
Por si acaso.

El gol anul.lat jo l'he vist molt clar ( 2 metres) i el que si he vist ha estat un penal a la nostra area. El que no se que ha passat és enla celebració del gol del Sabadell.

Visca el Sabadell.
P*** EG****

El penal en nuestra área como dices compañero, se ve por televisión que el jugador de los rojos lo busca y va al pie de nuestro jugador, el ábitro no pico.
                                                        :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #249 el: 27 de Gener de 2008, 20:41:23 pm »
Bueno empate bastante justo, ya k en la segunda parte han apretado bastante... Y el gol anulado, nose nose... Pero weno si la han pifiado los arbitros... todavia les kedan muxas mas jugadas para igualar todo lo k nos han kitado esta temporada   :****
Y xcierto, muxa gente del Sabadell... si, pero se escuxaba el doble a los 50 aficionados del Terrassa, k a los 6000 del Sabadel...   :-X

Però aviat els feiem callar, home. A mes, quan vam anar al seu futbolin de camp, els càntics nostres feien tremolar mig egara! :xin-xin

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #250 el: 27 de Gener de 2008, 20:48:20 pm »

tenemos que estar contentos porque el gol en el último minuto nos ha sabido a victoria, el partido creo que lo hemos juegado bastante bien ¿pero que le ha pasado al equipo en la segunda parte?, ese bajón físico no es normal, su gol ha nacido de un ataque nuestro cerca del corner suyo, me preocupa el estado físico, más cuando Moya dijo que sus equipos eran de segundas vueltas, sin el bajón físico creo que podíamos haber ganado porque la primera parte ha sido totalmente nuestra, no se ¿que opinais? porque ese bajon?

Ferni

• Visitant
« Respondre #251 el: 27 de Gener de 2008, 20:53:08 pm »
A mi el q no m'ha agradat és ja d per sí el partit, força travat, i crec q amb poca ambició i poca intensitat d joc per la nostre part.
Penso q al partit de l'Olímpic si  q l'equip es va deixar les pilotes pero avui s'ha enfocat el partit com un partit més, no he vist una intensitat d partit especial la veritat, ni quan anavem amb el 0-0 ni anant amb el 0-1. A sigut el típic partit nostre de casa, si q a la primera part em tingut ocasions clares pero q en efecte d'intensitat no he vist tampoc allò q t'hi va la vida.

Sobre el gol sí q m'he fixat q De Navas a l´1 contra 1 hauria pogut fer molt més del q a fet,  si hagués sortit a tapar una miqueta potser hauria possat les coses més difícils, s'ha quedat allà enganxat a la porteria totalment vengut i per postres quan s'el regateixen va i mig cau.

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #252 el: 27 de Gener de 2008, 20:53:34 pm »

tenemos que estar contentos porque el gol en el último minuto nos ha sabido a victoria, el partido creo que lo hemos juegado bastante bien ¿pero que le ha pasado al equipo en la segunda parte?, ese bajón físico no es normal, su gol ha nacido de un ataque nuestro cerca del corner suyo, me preocupa el estado físico, más cuando Moya dijo que sus equipos eran de segundas vueltas, sin el bajón físico creo que podíamos haber ganado porque la primera parte ha sido totalmente nuestra, no se ¿que opinais? porque ese bajon?

Ni jo mateix ho entenc  ???, tu! Com bé dius, no és normal que afluixem la marxa en les segones parts, perquè guaita la setmana passada contra l'Ontinyent, que amb dos contraatacs (la sort ens va acompanyar i de kina manera, tot s'ha de dir) vam sentenciar el partit. I en canvi avui, no només hem empatat a l'últim sospir, sinó que ens han marcat primer i per sort els hi n'han anulat un! No ho sé, però crec que en Moya tindrà feina per aconseguir un ekip per mantenir-se...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #253 el: 27 de Gener de 2008, 20:55:48 pm »
A mi el q no m'ha agradat és ja d per sí el partit, força travat, i crec q amb poca ambició i poca intensitat d joc per la nostre part.
Penso q al partit de l'Olímpic si  q l'equip es va deixar les pilotes pero avui s'ha enfocat el partit com un partit més, no he vist una intensitat d partit especial la veritat, ni quan anavem amb el 0-0 ni anant amb el 0-1. A sigut el típic partit nostre de casa, si q a la primera part em tingut ocasions clares pero q en efecte d'intensitat no he vist tampoc allò q t'hi va la vida.

Sobre el gol sí q m'he fixat q De Navas a l´1 contra 1 hauria pogut fer molt més del q a fet,  si hagués sortit a tapar una miqueta potser hauria possat les coses més difícils, s'ha quedat allà enganxat a la porteria totalment vengut i per postres quan s'el regateixen va i mig cau.

jo crec que el gol es culpa d'Antunez que intenta deixar en fora de joc al jugador egarenc pero esta lent, molt lent,fa ja uns quants partits que no m'agrada com esta jugannt, jo li donaria descans als proxims partits i jugaria amb Jaume de central.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #254 el: 27 de Gener de 2008, 20:57:19 pm »
M'agradaria destacar com a salvat la bola MONTERO en l'acció del gol arlekinat ... quan tothom la donava per perduda ell s'ha tirat i l'ha salvat desde terra i deixant-li a Fran i ell assistint a José MAri
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Mimika

• Visitant
« Respondre #255 el: 27 de Gener de 2008, 21:01:46 pm »
Sinceramente me ha parecido pesima la aficion del sabadell....que en un campo de futbol no podamos salir por culpa de cuatro matados me parece muy triste, el juego se termina dentro del campo no fuera...pero maleducados hay en todas partes, haber si aprendeis una cosa de los Egarenses la educación y el saber estar!!
**** EGARA!!!!!! :hurra :cheer
« Darrera modificació: 27 de Gener de 2008, 22:03:53 pm per X-Men Aigua »

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #256 el: 27 de Gener de 2008, 21:03:39 pm »

Gens d'acord amb tu company edu! El partit ha sigut molt entretingut, aixo si molt trevat, pero molt vistos (tot i que sembla una contradiccio), un gran duel tàctic, moltes ocasions, molt intens.

I el gol, De Navas poc mes pot fer... el davanter del Terrassa resol genial.

I en el nostre gol, que voleu que us digui, unes jugades abans amb Carrillo al terra nosaltres tampoc hem llançat la pilota fora... a més, el jugador del Terrassa només buscava perdre temps, no ha sigut cap entrada forta ni cap cop fort per haver de parar el joc.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #257 el: 27 de Gener de 2008, 21:03:57 pm »
la educacion que habeis tenido en el minuto de silencio? o la de insultar todo el partido?  :-*
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #258 el: 27 de Gener de 2008, 21:04:08 pm »
Llàstima de les 3 ocasions a la primera part, sobretot el pal d'Ollès, però bueno al final, ens hem emportat un altre empat, un puntet i seguim en mitja taula, ara a pensar en el Eivissa, i a seguir sumant!

VISCA EL SABADELL!

HONOR, HONOR, HONOR AL SABADELL! :balla
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Mimika

• Visitant
« Respondre #259 el: 27 de Gener de 2008, 21:06:41 pm »
la educacion que habeis tenido en el minuto de silencio? o la de insultar todo el partido?  :-*

La misma educación que habeis tenido vosotros, que si no llega a ser por los mosus en el empate a 1 ubieran saltado a por nosotros...triste actuacion de los cuatro pelaetes sinceramente pk cuando vosotros vinisteis aki no paso ni la mitad d lo k a pasado hoy, k nos hemos tenido k esperar una hora en el campo para salir y aun asi nos estaban esperando fuera....vergonzoso sigo diciendo