Ferni si despres de tot el que ha dit aqui el personatge aquest i tot el que s´ha descobert que escriu a altres foros encara penses que el tiu te una minima part d´arlequinat es que ets un enganyat noi i la veritat crec que ets una mica intel.ligent com per seguir pensant que el que diu es veritat.
per un altre banda dirt-he que jo no vull ni parlar amb ell en persona ni pel msn ni res per l´estil no vull saber res amb gentussa que escriu coses intentant riures de la gent arlequinada i del meu club ho sento molt pero jo no faig amistats amb tanta facilitat com tu, jo soc una mica mes sel.lectiu
PANSO, et repeteixo q més igual q no sigui del Sabadell, aquí ni ha més d'un de forero q no és del Sabadell i q jo sàpiga no s'el fot fora.
No es tracta de ser o no ser intel·ligent, ja et dic q m'és igual q sigui del Sabadell o q ens foti a parir porai, per suposat q jo no aniré per altres fòrums buscant q diu de cert o d fals aquest home.
Jo la única cosa q dic és q si per aquí opina del Sabadell amb respecte, encara q pugui ser un fals o degenerat, no ens toca més remei q aguantar-lo.
A mi particularment hi ha algunes parrafades seves q les trobo força acertades apessar de no venir mai al camp, suposo q es deu informar bé, per contra tmb trobo missatges q es cola força i diu coses q no comparteixo per a res com allò q va dir per exemple d fer un únic equip al Vallès, això ho trobo una animalada, però bueno, vaig passar del missatge, no m'el vaig ni acabar d llegir i vaig possar-me a mirar el següent missatge, no cal insultar a ningú, mare meva si per cada animalada q digui la gent tinguéssim tots q possar-nos a insultar això semblaria la Guerra del Vietnam.
Ja et dic PANSO, q el q agafa mals humors o pateix ets tu, i crec q no val la pena agafar malshumors per això....
I sobre les teves dues últimes línies no opinaré perq em sembla un comentari molt absurd i fora de lloc, a mi ningú m'ha d dir a qui tinc o qui no tinc q tenir al meu MSN.
Si tu al teu Msn només hi tens íntims amics doncs jo hi tinc desd gent de pàrvuls, passant per ex companys de classe i acabant per gent d'altres equips. D tan en tan ja faig la neteja convenient i tothom content.