Autor Tema: L'arlequinat! El programa de CanalCatalà TV  (Llegit 132879 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Torna L'Arlequinat.
« Respondre #120 el: 28 de Agost de 2007, 15:38:51 pm »
Sincerament, i sense ganes de liar la troca, tampoc va ser res de l'altre món... El vaig veure normalet, com sempre  ;)

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #121 el: 28 de Agost de 2007, 15:40:48 pm »
Bon Programa el d'ahir!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 905
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #122 el: 28 de Agost de 2007, 21:59:05 pm »
 :scut :bandera Felicidades por el programa de ayer, y por hacer que los lunes no sean tan duros por el curro, enhorabuena y que tengais (tengamos) una excelente temporada  :bandera :scut
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #123 el: 28 de Agost de 2007, 23:48:31 pm »
per cert molt interesant lo del viatge!!jo trucare cada semana!!jeje.
SOM DE 2a A!!

joseph

• Visitant
« Respondre #124 el: 01 de Setembre de 2007, 18:02:48 pm »
Jo demano si a part del dilluns, es pot repetir al dimarts o dimecres a l`hora de dinar.

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #125 el: 04 de Octubre de 2007, 15:44:15 pm »
yo opino igual no esta mal pero no mata hay que poner un poco mas de chispa de garra de polemica de personajes que se mojen porque parece una novela de color de rosaa :xin-xin

antcarcer

• Visitant
« Respondre #126 el: 04 de Octubre de 2007, 16:02:14 pm »
yo opino igual no esta mal pero no mata hay que poner un poco mas de chispa de garra de polemica de personajes que se mojen porque parece una novela de color de rosaa :xin-xin

??? ??? Que es un programa deportivo hombre, que quieres al lequio y a la belen esteban? :bigcry: :bigcry: :bigcry:

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #127 el: 05 de Octubre de 2007, 13:50:32 pm »
pot ser pepelu podríes anar tu al programa,  ¿ets electicista? si falta chispa ja pots demanar una sol.licitud, lo que diu el meu gran amic antcarcer, no es un salsa rosa, si no un porgrama de sport on parlen de la actualitat del primer equip sabadellenc, a vegades els teus comentaris no els entenc, ets una persona molt extranya pepeluis, normalment els teus comentaris son bons, cómics com diría el meu oncle Blas, pero a vegades fots la pota, de totes maneres penso que el programa pot ser estaría bè que donguessin algo de futbol base una vegada al ès. no estaria pas tan malament.  :balla

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #128 el: 07 de Octubre de 2007, 12:19:53 pm »
El Pepelu este no hace más que poner mensajes sin sentido en todas las secciones del foro...  :snore:
« Darrera modificació: 12 de Octubre de 2007, 11:44:03 am per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #129 el: 07 de Octubre de 2007, 21:37:49 pm »
El Pepelu este no hace ma´s que poner mensajes sin sentido en todas las secciones del foro...  :snore:

Estoy de acuerdo, pero que quieres si en dos dias como quien dice lleva casi 200 mensajes :Hecho_polvo:
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat kiko19

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #130 el: 08 de Octubre de 2007, 14:29:37 pm »
victor tens raò, escriu tot i de tots els missatjes nomè se aprofitan dos o tres, i a sobre criticant, suposo que serà un noi jove de aquets que ni va al cole ni fa rès.

pepelu_1

• Visitant
« Respondre #131 el: 08 de Octubre de 2007, 16:02:19 pm »
ya estamos otra vez no soy ni un joven ni un viejo tengo treinta y algo pero si soy un cachondo y no me gusta molestar ni ofender creo que aqui mejor estar callado poor lo que veo ya borre una vez la cuenta y mejor porque osofendeis pore nada no os entiendo o sois directivos o inmaduros y no sabeis leer el fondo del comentario eso de futbol se mas que vosotros seguro seguro seguro pues por vuestros comentarios no le dais una patada a un bote yo e comido de esto vosotros seguro que no :xin-xin

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
Re: L'arlequinat! El programa de CanalCatalà TV
« Respondre #132 el: 23 de Setembre de 2008, 20:03:29 pm »
Me gustaria saber si alguien me puede horientar sobre un tema. Anoche en el programa se sorteo un balon k me toco , pero hasta hoy tarde nadie se a puesto en comunicacion conmigo, aver si alguien me podria decir k devo hacer para recoger mi regalo  :xin-xin

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #133 el: 24 de Setembre de 2008, 00:53:13 am »
Me gustaria saber si alguien me puede horientar sobre un tema. Anoche en el programa se sorteo un balon k me toco , pero hasta hoy tarde nadie se a puesto en comunicacion conmigo, aver si alguien me podria decir k devo hacer para recoger mi regalo  :xin-xin

supongo que no tardaran en decirte algo rracco, pero si quieres puedes ir a los estudios igual te dicen algo mas pero no creo lo mas seguro que te digan que ya te llamaran  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
« Respondre #134 el: 26 de Setembre de 2008, 22:07:20 pm »
Hoy sigo sin saber nada de la pelota hace casi una semana del sorteo y no me han llamado  :malament

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #135 el: 27 de Setembre de 2008, 02:32:42 am »
Yo creo que si vas a la tele con el DNI y le dices que has ganado la pelota en el arlequinat te la daran fijo, yo cuando he ido a recoger algun premio, estaba el producto con el nombre de la persona ganadora  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #136 el: 28 de Setembre de 2008, 10:55:35 am »
Home, a mi em van trucar el dia següent de tocar-me un premi, però tants dies, m'estranya. Prova el que diu el PIPO, ja que a recepció tenien una llista amb els premiats, o si no, demà durant el programa els truques. Potser no van apuntar bé el teu telèfon.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
« Respondre #137 el: 28 de Setembre de 2008, 13:22:52 pm »
Moltes gracies , dema trucare durant el programa :beer2 :bandera

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
« Respondre #138 el: 29 de Setembre de 2008, 20:02:30 pm »
Ja tinc la pilota es muy xula , gracies al programa :bandera :bandera :bandera :beer2

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #139 el: 11 de Novembre de 2008, 14:13:55 pm »
part de totes aquestes trucades i de l'audiencia fa que el programa tiri endavant!! :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!