Doncs si... el forum arlequinat ha deixat de ser oficial i la web en breu tambe ho deixara de ser.
Ja fa algun temps, crec que devia ser el Juny, quan ens vem reunir amb representants de la directiva per parlar sobre la web i com es podia millorar. La reunio va ser molt cordial i rapidament ambdues parts vem mostrar les cartes: Jo els hi vaig comentar que despres de quasi 10 anys de web arlequinada havia acumulat un cert cansament psicologic i ells ens van comentar que creien que ja era hora que el Club tinguis realment una web oficial-oficial portada i gestionada directament per ells. Com podeu veure, la coincidencia d'idees va fer que rapidament ens possesim d'acord:
El Club faria, per fi, una web oficial-oficial amb domini propi (no en tinc confirmacio oficial que sigui el '.cat' tot i que diria que si) i jo continuare exactament igual que ara, nomes que ara em descarrego de les 'obligacions' que exigeix una web oficial: actualitzacions quasi en directe o maxim dilluns dels resultats, classificacions... La veritat es que despres d'aquests quasi 10 anys ja ho veia mes com a una 'cadena perpetua' que una obligacio.
Sabent que em quedava d'oficial menys del que dura un xupa-xups a la porta d'un cole, vaig decidir esperar per a fer-ho oficial i donar-lis aixi als responsables del nou projecte, el temps necessari per a poder-la estrenar. Vaig coneixer personalment al xicot que sembla ser portara la web i estic convençut que s'esforçara i fara el possible per fer una web arlequinada digna i complerta i de la qual enss en poguem sentir orgullosos. No en tinc cap dubte.
Pero, davant la situacio creada per un nombre indeterminat de forerus i el clima que estan intentant crear en el forum, vaig decidir avançar aquesta nova situacio de 'no oficial' per poder actuar amb les mans lliures i sense que les meves desicions afectessin a la Directiva ni al Club. No m'implico en cap de les parts i no mirare bandols alhora d'actuar.
Aquesta situacio, em recorda exactament la que ja vem patir tambe a la primera jornada de la temporada que vem baixar. En aquell moment, amb nomes 2 persones controlant el forum, no vem saber evitar una guerra bruta d'interessos i el forum es va acabar convertint en un aparador on alguns forerus s'hi van explaiar alhora de mostrar els seus instints mes baixos. Tinc molt clar que en aquell moment, el forum es va convertir en un factor mes que va ajudar i molt a la desastabilitzacio que va patir el Club i el seu posterior descens. Tot el contrari del que jo pretenia per al meu Club i vaig decidir tancar el forum. Vaig compendre mes tard que aquest acte deixava sense enllaços ni informacions a molts seguidors arlequinats que viuen i ens segueixen des de llocs molt llunyans a sabadell: el tancament del forum perjudicava als arlequinats i aixo no era el que jo tampoc pretenia. Davant aquestes circumstancies i intentant apredre dels error, vaig decidir rodejar-me dels 6 companys x-mens per a intentar que aquesta situacio no es tornes a produir.
Tot i l'ajuda dels companys (amics!) x-mens + Concor, l'obligacio d'un forum 'oficial' de tenir que deixar que tothom opini i no fer fora a segons qui per a que no et tatxin de fascista (com m'han dit mes d'un i mes de 10) ni a mi ni a la directiva, ens lligava les mans a l'hora d'actuar. Tal i com vaig dir en el moment dels descens, no permetre mai mes que el MEU forum (permeteu-me que li digui aixi) sigui un motiu de desastibilitzacio de l'equip, un factor negatiu cap el Club ni un camp de batalla on diferents faccions utilitzen tecniques vils i cobardes per 'camelar' i 'enganyar' a un major nombre d'usuaris per fer-los congregar amb els seus interessos. No ho permetre i ara, tant els x-men com jo mateix, ja tenim les mans lliures per actuar. Ara ja no podran dir que la directiva censura, es fascista i altres animalades. Si abans ja no hi havia motiu per aquests comentaris, ara menys. Els censuradors, ens cas de que s'ens obligui a actuar, serem nosaltres: Jo mateix i/o l' x-men que l'ha censurat. No hi han mes responsables i no busqueu fantasmes on no n'hi han.
L'exit total del forum, en visites, en nombre d'usuaris, en nombre de missatges i temes, ens va convertir en un dels primers assalts a guanyar en pasades carreres 'pel poder' i una plaça que calia guanyar a qualsevol preu... i el clima del forum, logicament, s'en va resentir. Intentarem evitar que aixo no torni a passar.
Podria explaiar-me mes pero no crec que sigui el moment.
Nomes em permetre un suggeriment a tots els forer@s i es que desconfieu, en moments de 'crisis' especialment, dels nicks que apareixen i desapareixen en moments determinats... fan 'pudoreta' a tenir-hi part en algun dels bandols i/o interessos... Dels veteranos, ja heu pogut veure de quin peu calça cada un i confiar-hi o no.
PD.: El NO en vermell i ben gros del banner esta aixi pq realment volia remarcar-ho... i veig que ho he aconseguit
Be, si cal ja seguire un altre dia... de moment crec que ja es una amplia i detallada informacio. per tenir-la de publicar aixi a corre-cuita.
Salutacions.
Ramon
WebTeam SBD