Autor Tema: Jornada ECONÓMICA... contra el Benidorm???????  (Llegit 11141 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Jornada ECONÓMICA... contra el Benidorm???????
« Respondre #40 el: 12 de Febrer de 2008, 18:55:06 pm »
Només una pregunta, algú em pot dir contra qui es va disputar el nostre partit de presentació? Realment, o jo m'estic fent gran i perdo la memòria o realment vam fer la típica presentació de mitja horeta i tots cap a casa? Us agraïria la vostra ajuda.

Gràcies.

PD: Si (Deu no ho vulgui) fem un mal resultat a Alcoi, i es continua decretant jornada econòmica davant del Benidorm, és perquè el sr.Soteras ens ho expliqui molt, però que molt detalladament o marxi per on va arribar.

Vicenç estigues tranquil, de moment no estas perdent memoria..xD Es va fer una presentació de tots els jugadors, van parlar l'entrenador, capità i president i llavors van fer un partidet entre els mateixos jugadors. El que es propiament un partit de presentació no hi va haver.
« Darrera modificació: 12 de Febrer de 2008, 18:58:23 pm per X-Men Aigua »
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #41 el: 12 de Febrer de 2008, 22:48:00 pm »
Vicenç !!!!!!!!!
mira que perdre la memòria, això és pitjor que perdre els tres punts i a més crec que ja no es pot recuperar.
Et poso en situació, el partit de presentació el vam fer contra el Bayern München, gran partit i força ambient, tot i que per RS van dir que erem 2.000 espectadors, jo crec que els que els tocava l'ombra no els van contar.
El resultat no cal que te'l digui va ser  un EMPAT  :laugh: :laugh: :laugh:
em sembla que les directives van arribar a un acord perquè el CES anés a jugar un partit a l'Aliance Arena, s'especula si serà per la festa de la cervesa i així els foreros ens animem a fer una escapadeta. També està previst que el marcador electrónic aquell que quan marca el Bayern llampega TOR comenci d'inici amb un 0-5 i així poguem acabar el partit de nou amb EMPAT 5-5

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #42 el: 12 de Febrer de 2008, 23:07:32 pm »
Molt bona Vic  :laugh: :laugh:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #43 el: 12 de Febrer de 2008, 23:20:49 pm »
La veritat és que m'agradaria veure quantes jornades economiques han fet els equips que han jugat contra el Benidorm jugant a 2a B..... deu ser ......... vaja sense comentaris:

Sr Soteras: Recorda que va dir a principi de temporada ??  "Farem un equip que no deambularà per la 2a B

Sens dubte que no. Ens estan portant a 3a de cap i més amb aquestes decisions que NO ajuden gens.

Si no hi ha calers busquint-los. Nosaltres només volem animar al nostre equip i estem cansats d'ajudar. Amb aquesta mesura cada cop hi anirà menys gent  :ko

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #44 el: 12 de Febrer de 2008, 23:35:27 pm »
Parece ser que los actuales miembros de la Junta Directiva han tomado la decisión, de suspender el curso 07/08, al tiempo que se empeñan en nombrar mejor Junta a los antecesores y eso que parecía muy pero que muy difícil, por no decir imposible, porque aunque se salve la categoría a final de temporada, lo hecho y logrado durante la temporada se lo tenían que hacer mirar.
                                                          :plora
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #45 el: 12 de Febrer de 2008, 23:51:04 pm »
nosotros nos creemos todas las tonterias que salen por la boca los directivos? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #46 el: 12 de Febrer de 2008, 23:55:16 pm »
Em sembla que dintre la directiva hi ha crisis interna, però ho tapan tot pq es doni una  imatge d'unitat, jo no em crec que tots els directius estiguin a favor de la p... jornada econimica dels c*****s, i tot be per els grans fitxatges que em fet d'hivern!!

La meva pregunta és, on són els 5 o 6 millons que li donaveu al amic Moro? On son?

L'únic  que saben fer be les diferents directives modernes al llarg de la historia del Sabadell és fer empranyar al soci, això si que ho saben fer de p. m.!!
« Darrera modificació: 13 de Febrer de 2008, 00:07:08 am per X-Men Aigua »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #47 el: 13 de Febrer de 2008, 00:27:59 am »
Curios...els dos gols encaixats en els dos últims partits i que ens han fet perdre 5 punts han sigut marcats per dos jugadors fitxats al mercat d'hivern per Eivissa i Badalona...

Aquests equips que s'han reforçat amb aquests jugadors que de moment els hi són rendibles tenen previst fer jornada econòmica amb immediatesa?. Amb qualsevol rival?...Perquè en tot cas ells ho podríen justificar d'alguna manera....

LA JORNADA ECONOMICA PREVISTA PEL DIA DEL BENIDORM, ÉS UN INSULT AL SOCI...QUE A MÉS VA CONTRA ELS PROPIS INTERESSOS DE L'ENTITAT.!!!!!!!!.

A més si es dóna la imatge dels últims partits...i ja no cal dir el resultat l'afició es pot tirar contRa el propi equip...en lloc d'animar-lo, perquè per veure els partits que es veuen a la NCA, s'ha d'estimar molt i molt al Sabadell.

NO ESTIC EN CONTRA DE LES JORNADES ECONÒMIQUES, PERÒ LA PREVISTA ESTÀ DIVIDINT I L'UNIC PERJUDICAT D'AQUESTA DECISIÓ ÉS EL NOSTRE ESTIMAT CENTRE D'ESPORTS.

SENYORS MANDATARIS....SENY

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #48 el: 13 de Febrer de 2008, 00:57:03 am »
Curios...els dos gols encaixats en els dos últims partits i que ens han fet perdre 5 punts han sigut marcats per dos jugadors fitxats al mercat d'hivern per Eivissa i Badalona...

Aquests equips que s'han reforçat amb aquests jugadors que de moment els hi són rendibles tenen previst fer jornada econòmica amb immediatesa?. Amb qualsevol rival?...Perquè en tot cas ells ho podríen justificar d'alguna manera....

LA JORNADA ECONOMICA PREVISTA PEL DIA DEL BENIDORM, ÉS UN INSULT AL SOCI...QUE A MÉS VA CONTRA ELS PROPIS INTERESSOS DE L'ENTITAT.!!!!!!!!.

A més si es dóna la imatge dels últims partits...i ja no cal dir el resultat l'afició es pot tirar contRa el propi equip...en lloc d'animar-lo, perquè per veure els partits que es veuen a la NCA, s'ha d'estimar molt i molt al Sabadell.

NO ESTIC EN CONTRA DE LES JORNADES ECONÒMIQUES, PERÒ LA PREVISTA ESTÀ DIVIDINT I L'UNIC PERJUDICAT D'AQUESTA DECISIÓ ÉS EL NOSTRE ESTIMAT CENTRE D'ESPORTS.

SENYORS MANDATARIS....SENY

:clap :clap :clap :clap  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

antcarcer

• Visitant
« Respondre #49 el: 13 de Febrer de 2008, 09:52:41 am »
Em sembla que dintre la directiva hi ha crisis interna, però ho tapan tot pq es doni una  imatge d'unitat, jo no em crec que tots els directius estiguin a favor de la p... jornada econimica dels c*****s, i tot be per els grans fitxatges que em fet d'hivern!!

La meva pregunta és, on són els 5 o 6 millons que li donaveu al amic Moro? On son?

L'únic  que saben fer be les diferents directives modernes al llarg de la historia del Sabadell és fer empranyar al soci, això si que ho saben fer de p. m.!!

En el mismo sitio que los 180.000 euros que mandó la fundació y nadie sabe donde están.
Aqui en vez de cantar donde está la llave matarile-rile-rile, hay que cantar donde están los Euros matarile rile-rón, chin-pón.

Aqui como no hay mar, estarán en la bassa? o en la bossa :mmmm

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #50 el: 13 de Febrer de 2008, 11:56:07 am »
Jornà econòmica contra el Benidorm?

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:Lo que ha de fer el club és entrada de franc a tot lo que porte tickets de consumició a les discoteques i l'adjunte amb una foto amb algun jugador de la Marina Baixa.

Tindria un cost, per que estos estan acostumats a fer barra, però la victòria seria assegurada.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #51 el: 13 de Febrer de 2008, 17:58:19 pm »
Gràcies per refrescar-me la memòria a tots plegats, i per ajudar-me a ratificar la meva impressió inicial: aquest consell d'administració de cara al soci, per no oferir-li, no li va proporcionar ni un trist partit de presentació de pre-temporada. Si no arriba a ser per la Copa Catalunya el soci i seguidor del Sabadell no veu al seu equip a casa fins que no s'hagués iniciat la lliga...
De vegades em pregunto molt seriosament, com s'ho hagués montat aquest consell d'administració si hagués tingut la massa social d'un Figueres en el seu moment, d'un Gavà o de fet, de gairebé el 70% dels clubs amb els que competim... Tinc la sensació de que les entrades no baixarien cada diumenge de 50 euros! Tot així insisteixo, paguem el carnet dels  més cars del grup, per no dir el més car, a banda de tenir entrades a general a 15 euros... I en aquest mercat d'hivern no hem fitxat per exemple, cap davanter perquè el nostre estimat secretari tècnic ens diu que en tota la Península no n'hi havia cap que millorès els que ja tenim... Lo dit, ens han vist la cara i això no ve d'ara, sinó que ja ve de molt lluny i un ja comença a tenir-ne els ... plens! Com molt bé dieu alguns de vosaltres que se n'ha fet dels diners que es tenien per dur a terme el fitxatge del Xavi Moro? Si sense fitxar a gairebé ningú, estem posant jornades econòmiques amb el Benidorm, si ens haguessin gastat aquests diners que hagués passat???
En fi, no negaré que segur que en aquest consell hi ha gent molt vàlida i que està deixant's-hi moltes hores al club, però darrerament està donant pals de cec i prenen decisions que esperem, no haguem de lamentar a final de temporada.  

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA:

SANTA, PATIDORA, FIDEL, MARAVELLOSA, EXEMPLAR I UNICA AFICIO!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #52 el: 13 de Febrer de 2008, 23:33:21 pm »
Entenc que el club hagués programat 2 Jornades Econòmiques pero quand els resultats no acompanyan (ara es el cas) no es normal fer pagar al soci contra el benidorm o qualsevol altre equip. A segona b l´unic dia de jornada economica es contra el terrassa i no va ser posible per la tele pero tambe es debia fer una bona taquilla aquell dia. Que esperin al Alacant (si la permanencia esta mes propera) i pensin amb la propera temporada.
A més, sense fitxatges encara s´enten menys aquest afany recaudatori. Si no hi ha diners que els posi el maxim accionista del club, com passa a altres clubs tipu Lleida. Visca el Sabadell!!!!

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #53 el: 13 de Febrer de 2008, 23:36:28 pm »
lo que no entiendo es pk c****** cada año dos jornadas economicas? suben los precios de la quota de socio y encima dos partidos hay que pagar un plus mas? pasando cuentas no cuesta 160 ser socio del sabadell cuesta 170!!!!  :****
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #54 el: 13 de Febrer de 2008, 23:51:30 pm »
Jornada ecoque?

Proposta, quan l'àrbitre piti el principi del partit, proposo que tots sortim del camp, i entrem 3 minuts més tard.

Protesta i al mateix temps ànims als jugadors.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #55 el: 14 de Febrer de 2008, 00:16:25 am »
Jornada ecoque?

Proposta, quan l'àrbitre piti el principi del partit, proposo que tots sortim del camp, i entrem 3 minuts més tard.

Protesta i al mateix temps ànims als jugadors.
es buena idea pk hasta ke no se aga algo asi en "massa" nos seguiran toreando con tantas tonterias que creen que van a conseguir haciendo jornada economica? sacar 5 euros de mas? si, pero vendran 500 personas menos de las habituales! :paret

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #56 el: 14 de Febrer de 2008, 00:47:34 am »
Hi ha algun turonet prop de la NCA????? :mmmm

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #57 el: 14 de Febrer de 2008, 01:29:07 am »
Aquest és el correo de la Web oficial del nostre Club info@cesabadell.cat

Seriosament,penso, que abans de parlar d'accions de protesta s'hauria de demostrar el malestar del soci per la jornada econòmica programada, a fi de que els directius recapacitin i tinguin en compte el nostre parer....

Seguirem parlant... I d'una vegada per totes s'hauria de demostrar el poder i el sentiment generalitzat del soci arlequinat...alguns fins i tot ex-accionistes que vàrem deixar un xec en blanc per la gestió del nostre estimat SABADELL :bandera

Després de moltes negociacions i al no arribar a cap acord, demà hi ha vaga de mestres...en contra d'uns governans elegits democràticament.

Negociem...parlem.. .demanem...les penyes podrien, si volen, ésser interlocutores en aquesta negociació....

Si es fa bé i la veu del soci no és escoltada s'hauria de prendre alguna mesura de protesta....

Repeteixo una vegada més, sota el meu punt de vista, la jornada econòmica prevista pel partit contra el Benidorm va en contra dels interessos del nostre Centre d'Esports, a no seer que algú del Club em pugui convencer, justificant el motiu d'aquesta decisió.

Si algú pensa que les nostres opinions es fan per desastabilitzar, està molt equivocat...(El que està creant mal rotllo i dividint, és precisament la decisió presa..)

ELS SOCIS TENIM DRET A OPINAR...SUPOSEM QUE ELS NOSTRES DIRIGENTS CREUEN AMB LA LLIBERTAT D'EXPRESIÓ I QUE LES NOSTRES OPINIONS SÓN INQUESTIONABLEMENT PEL BÉ DEL SABADELL. d'AQUEST SABADELL DE TOTS... :bandera

VISCA EL SABADELL
« Darrera modificació: 14 de Febrer de 2008, 01:44:51 am per jo »

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #58 el: 14 de Febrer de 2008, 08:58:23 am »
Aquest diuemenge que perdrem 3-0, ja veuras que lo de la jornada economica s'haura acabat :icon_exclaim:

No vull ser pesimista pero es q estic molt emprenyat :icon_exclaim:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #59 el: 14 de Febrer de 2008, 09:18:04 am »
Aquest diuemenge que perdrem 3-0, ja veuras que lo de la jornada economica s'haura acabat :icon_exclaim:

No vull ser pesimista pero es q estic molt emprenyat :icon_exclaim:

Imaginat que perdem el mes segur és que ens posem en posicions de descens directe, partit clau contra el beindorm i la directiva se li ocurreix fer jornada economica  :oooooo: :oooooo:

:**** :****