Autor Tema: Entrega Premis Fòrum 2007  (Llegit 4941 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Fum fum fum

• Visitant
Entrega Premis Fòrum 2007
« el: 18 de Febrer de 2008, 23:27:28 pm »
Estimats FOREROS!!!

Ha arribat el moment de conèixer els guanyadors en totes les categories dels Primers Premis Fòrum, corresponents a l'any 2007.
Al llarg d'aquesta setmana tindrem novetats i més precisió sobre el moment exacte, però aquest pròxim cap de setmana es desvetllaran els guanyadors de cada categoria.

Molta sort a tots els nominats!

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Entrega Premis Fòrum 2007
« Respondre #1 el: 19 de Febrer de 2008, 16:33:47 pm »
per curiositat, s'ha perdut un post?, s'ha esborrat?, on para l'opció trobada forera per l'entrega de premis?

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 19 de Febrer de 2008, 20:58:12 pm »
per curiositat, s'ha perdut un post?, s'ha esborrat?, on para l'opció trobada forera per l'entrega de premis?

No sé pas de què em parles xD

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #3 el: 19 de Febrer de 2008, 21:18:19 pm »
Millor Moderadora Forera Novell

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 19 de Febrer de 2008, 22:31:54 pm »

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #5 el: 19 de Febrer de 2008, 22:40:52 pm »
Veient el poc exit que va tenir la iniciativa del dinar/sopar, vaig decidir deixar-ho per mes endavant...

I tal i com comenta l'amiga Umbria, el missatge el vaig moure cap a PERSONALS.

Disculpeu l'enrenou.

:perdo
Visca el CE Sabadell!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 19 de Febrer de 2008, 22:49:10 pm »
Veient el poc exit que va tenir la iniciativa del dinar/sopar, vaig decidir deixar-ho per mes endavant...

Disculpeu l'enrenou.

:plora   :botador

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #7 el: 19 de Febrer de 2008, 22:58:13 pm »

Disculpeu l'enrenou.

CRASSO ERROR  !!!!!!!!!!   GRRRRRRRRRRRRRR

què vol dir poc éxit?
si el fum  quan va plantejar els premis hagués estat tant poc constant NO HAGUESSIM arribat enlloc.
Jo crec que després de veure per on anaven les coses era qûestió de de dir  "diventres tal a les ..... sopar otorgament premis forum" i a veure qui s'apuntava. No hagués estat una macro trobada SEGUR QUE NO, i perquè la volem? tot ho hem de fer a l'engròs, hauriem de ser més conscients, internet és una finestra a l'avast de tothom però gent implicada en qualsevol de les coses de la vida POQUIIIIIIIIIISSIMS, doncs si a la trobada ens haguessim reunit una dotzena de foreros ja hagués estat bé i la veritat segur que s'hauria doblat la xifra si s'hagués anat al gra.
Em sap molt greu per qui ha montat tot aquest joc i em sap greu perquè hem llençat l'oportunita de trobar-nos un dia i passar-ho d'allò més bé

EHHHHHHHHHH i que no és cap crítica és dir en veu alta el que penso

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #8 el: 21 de Febrer de 2008, 22:47:04 pm »

Disculpeu l'enrenou.

doncs jo crec que aquest esforç es mereix una mica de consideració per part de tots, no?
FUM proposa una data de sopar i que vingui qui vulgui, i si som 4 doncs ens ho passarem be i si som 400 tambe.
Millor Moderadora Forera Novell

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #9 el: 22 de Febrer de 2008, 00:20:15 am »

Disculpeu l'enrenou.

doncs jo crec que aquest esforç es mereix una mica de consideració per part de tots, no?
FUM proposa una data de sopar i que vingui qui vulgui, i si som 4 doncs ens ho passarem be i si som 400 tambe.

Home, realment, veient l'èxit que va tenir la crida... no se jo si es apropiat fer un sopar entre 4 per donar els premis... o si mes no, per anunciar-los.

Tot i que com a molt tard, hauria de ser el pròxim cap de setmana, si no ja ho estariem allargant molt.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 26 de Febrer de 2008, 13:39:16 pm »
Bé doncs, oficialment anuncio que el dissabte 1 de març a la nit s'anunciaran els guanyadors de totes les categories.

En principi haviem de coincidir amb els 'Oscar', pero els de Hollywood al veure que nosaltres donavem els 'Forum' van decidir adelantar-ho una setmana per no perdre audiència. Qui serà el Bardem del Fòrum?
« Darrera modificació: 26 de Febrer de 2008, 14:14:32 pm per Fum fum fum »