Autor Tema: Situació actual CE Sabadell i entorn  (Llegit 14573 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: Situació actual CE Sabadell i entorn
« Respondre #20 el: 13 de Febrer de 2008, 21:21:43 pm »
La força hizo las lonas esas grandes en el corner de gol sur
Los hooligans valles tiraron botes de humo que dio muchisimo colorido
Resistencia arlequinada montemo 2 pancartas y tiremos 100 rollos de papel de wc.
Los mamados tambien tiraron muchisimos rollos de papel de wc
una penya de zona baja de general creo que las rosas arlequinadas tienen ese banderon que son muchas banderas cosidas una a la otra, que la verdad guapisima queda.

algo mas?
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #21 el: 13 de Febrer de 2008, 21:50:51 pm »
si mendo  me referia a la força perdon me confundi kedo muy chulo las lonas esas y por lo grandes que se veian seguro que dieron trabajo y los hooligans tmb le kedo wapo los botes de humo el banderon ese de muchas banderas cosidas tmb esta wapo pero yo me refiero a otras kosas repartir papeles tipo konfetis o banderas no se para ser un derbi no se veia mucho movimiento en la zona de general que es donde mas penyas y las penyas mas veteranas se juntan   :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #22 el: 13 de Febrer de 2008, 23:29:27 pm »
Realment brillant. Mai ningú havia anatlizat la situació del sabadell amb tant criteri i de forma tan imparcial. I encara te mes merit perque es un anàlisi desde la distància.
Com ho veus tot tan clar, jo et proposo per:
PRESIDENT, SECRETARI TECNIC, CAP DEL AREA DE MARKETING, CAP DEL AREA ECONOMICA, PORTAVEU I ORGANITZADOR DE PENYES, CAP DE PREMSA I CONTROLADOR DEL MEDIS DE COMUNICACIO Y, PER SUPOSAT, ENTRENADOR ELS DIUMENGES (sobre tot en els partits que jugem al Pais Valencià).
Aixi anem a Primera sense pasar per Segona A. Fantàstic. Ets un lumbreres, xiquet.
Visca el Sabadell!!!!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 13 de Febrer de 2008, 23:55:43 pm »
M'has deixat de pedra. La veritat és que estic al-lucinat amb tot l'anàlisi.

Acertat en gairebé tot (bé, per a mi, Montero, PAgés, Jaume, Antúnez, Sierra... també son de Segona 'b').

Per cert, cuida't que fa dies que no xerrem.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #24 el: 14 de Febrer de 2008, 12:16:15 pm »
en lo de las penyas estoy de acuerdo con todas las que son no son capaces de hacer nada de nada el dia del derbi no hicieron nada de nada quitando los que hicieron los de la escuadra arlekinada a titulo personal algunas penyas solo estan pendientes de ke se le den invitaciones para los desplazamientos y no kiero hablar mas que me lanzo y paso  :beer2 :beer2

No necessito defensar ni justificar la penya a cada comentari que surti, perquè més o menys tothom ja sap el que anem fent pel club i sobretot pels socis i afeccionats, en altres paraules: no crec que vagi per nosaltres, però ja que ha sortit el tema, diré que @rlekinats.com vam omplir la general de tants globus blaus i blancs com vam poder i també de confeti. La bandera gegant la porto cada diumenge -si no la veieu és perquè el Manelinho no ha pogut pujar a l'estadi- i el bombo és quasi propietat de Miguel 'El Bombero' (no assimilaria un partit a la NCA sense la família Arroyo).
Pel que fa a invitacions, encara és l'hora que des de la nostra penya hagi de demanar la primera i et diré més: em consta que quan s'ha fet un autocar -amb socis de penyes i no socis- i els han donat invitacions, aquestes s'han sortejat o repartit els costos de les entrades entre tots els qui anaven a l'autocar.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #25 el: 14 de Febrer de 2008, 16:34:33 pm »
en lo de las penyas estoy de acuerdo con todas las que son no son capaces de hacer nada de nada el dia del derbi no hicieron nada de nada quitando los que hicieron los de la escuadra arlekinada a titulo personal algunas penyas solo estan pendientes de ke se le den invitaciones para los desplazamientos y no kiero hablar mas que me lanzo y paso  :beer2 :beer2

No necessito defensar ni justificar la penya a cada comentari que surti, perquè més o menys tothom ja sap el que anem fent pel club i sobretot pels socis i afeccionats, en altres paraules: no crec que vagi per nosaltres, però ja que ha sortit el tema, diré que @rlekinats.com vam omplir la general de tants globus blaus i blancs com vam poder i també de confeti. La bandera gegant la porto cada diumenge -si no la veieu és perquè el Manelinho no ha pogut pujar a l'estadi- i el bombo és quasi propietat de Miguel 'El Bombero' (no assimilaria un partit a la NCA sense la família Arroyo).
Pel que fa a invitacions, encara és l'hora que des de la nostra penya hagi de demanar la primera i et diré més: em consta que quan s'ha fet un autocar -amb socis de penyes i no socis- i els han donat invitacions, aquestes s'han sortejat o repartit els costos de les entrades entre tots els qui anaven a l'autocar.

manelinho ni muchos menos iba por la penya arlekinats.com ya se que lleva el padre del adry el bonbo y por la zona que os poneis se ven al menos banderas y lo de los globos no savia ke era vuestro pero quedo bien yo al princio de fundarse la penya me iva a acer socio al final no me ice por la ubicacion en el kampo y tal pero no va por vosotros no va por otras penyas y en los desplazamientos eso de sortear las entradas yo nunca lo e visto tmb ace tiempo ke no voy a ninguno lo ke si se es ke si la porra no se la lleva nadie en los autocares de alguna penya se sorteaba el dinero entre todos los que habian participado en la porra mientras en otras penyas se quedaba para otro desplazamiento (en teoria ) y en un desplamiento a lleida como no le dieron invitaciones salien del campo insultando al que entonces era delegado del sabadell el eduard porque tuvieron que pagar y no quiero hablar mas ahora si que no dire nada mas que ya alguno dle foro seguro que intulle algo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #26 el: 14 de Febrer de 2008, 16:48:47 pm »
M'he llegit tot l'escrit i estic d'acord amb tot menys amb aixo, dius que tenim un equip de jugadors de tercera menys els 7 jugadors que comentes, als quals s'haurien d'afegir sense cap mena de dubte a Miki,Roca,Pagès,Cazorla,Jaume,Sierra,David Pirri i Antunez i pels pebrots que posa tambe afegiria a Montero tot i que no tingui una trajectoria important a segona B ha demostrat que es valid per aquesta categoria. per tant els 7 que has dit tu mes els 9  meus sumen 16 jugadors. els unics que son de tercera son els jovenets com Siso,Fran (amb un bon futur), Finidi.

A vore, jo em guio per els partits que he vist, només n'han sigut 8 i potser és la impressió que se'm quedà.

Aque comente jo, Manel, no va per a valtres. És més dirigit a algunes penyes que tenen entre els seus membres a directius.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #27 el: 14 de Febrer de 2008, 17:09:13 pm »
Secciobirra, moltes vegades la distancia i unes bones fonts dinformacio donen la prespectiva justa i necesaria per poder analitzar millor les coses.

Primer de tot et vull dir que estic dacord en un 99% amb el teu analisi de la situacio del club, començant per l’Area Esportiva i acabant per lAjuntament, passant per les Penyes (duna delles en soc soci).

Senyors ho hem hagut de fer refotudament malament amb reincidencia sistematica per convertir un Gallet de 2ªA en un equip que pateix per mantindres a la 2B i com seguim aixi en un Gallet de 3ª...

Per la part que em toca, penyista (pero parlo a titol personal), crec que estem adormits, passius, cansats i derrotats.

Lactivitat  de les Penyes a la grada es gairebe nula i en les activitats especifiques fora del camp, sota minims. El dia del Terrassa va ser trist, pero el del Badalona vaig anar a Tribuna i Preferent era mes fred que el Pabello del CSKA de Moscou del “Tachenko”.

El tema entrades i altres temes economics de les Penyes a camp contrari em sembla molt trist. Hi ha gent que es mou pel club i despres tira la imatge per terra per unes invitacions, 10-15 €? Que trist...

Amb 1’1% que no acabo destar dacord amb el teu análisis Secciobirra es que no has mencionat a laficio en general, tambe te coses a millorar, tambe. Torno a dir, per mi en aquest club no se nescapa ni lapuntador

Es hora que entre tots ens posem a treballar de veritat. Ningu, absolutament ningu ens vindra a endreçar casa. Tambe estic segur que quan comencem a fer les coses una mica be, les coses començaran a millorar rapidament.

AMUNT SABADELL ¡!!
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #28 el: 14 de Febrer de 2008, 18:48:43 pm »
El gran error de la directiva d'akest club ha estat el no saber generar cap mena d'il·lusió als aficionats, ni a principis de temporada ni ara al mercat d'hivern, ni portant jugadors necessaris (sense desmereixer l'unic fixatge que hem fet, però és que necessitavem tb altres coses que no han vingut) ni amb decisions encertades. Mireu l'il·lusió que han generat a la gent que està sent un fracàs la campanya de captació de socis. Això és un clar reflex del que està passant al sabadell. Akesta tarda ho parlava amb un bon forero tot això i hem arribat a la conclusió de que anem a veure el Sabadell per rutina, ens l'estimarem molt, però no anem pas al camp per passar-ho bé pq ja sabem el que hi ha...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #29 el: 14 de Febrer de 2008, 20:49:33 pm »
 Començar a estudiar una devolució de les accions de la Fundació als seus antics propietaris no hauria de ser un tema "tabú" ni descartable.  Tot i l´estabilitat social que això va garantizar al club en el seu moment, actualment "la dieta de cavall" que imposa la Fundació a nivell econòmic està lastrant excessivament al club, mantenint-lo en una situació de massa precarietat.

P.D.  I consti que les meves 5 accions no les vaig donar, no faltava més. El que vulgui comprar "que passi per caixa".
« Darrera modificació: 14 de Febrer de 2008, 21:17:55 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #30 el: 15 de Febrer de 2008, 00:09:53 am »
Si,la situació del club ha guanyat en estabilitat, etc..etc..etc..peró SENYORS DE LA FUNDACIO I DEL AJUNTAMENT,NO PODEM ARROSSEGAR-NOS UNA ALTRA VEGADA PER LA PUNYETERA 2ªB AMB UN PRESSUPOST DE P... PENA COM EL QUE TENIM.¿DE QUE SERVEIX QUE LA FUNDACIO TINGUI LA MAJORIA ACCIONARIAL DEL CLUB SI DESPRES NO INVERTEIX EN ELL?,¿PERQUE D´UNA P... VEGADA NO FEU UNA APOSTA PEL FUTBOL D´ELIT A SABADELL? ¿A QUI O A QUINS NO ELS INTERESSA QUE EL SABADELL ESTIGUI ON HAURIA D´ESTAR? ¿PER QUE NO TENIM MES RECOLZAMENT ECONOMIC? ¿PER QUE COLLONS SERVEIX LA FUNDACIO DEL ESPORT SABADELLENC? ¿PER QUE ? ¿PER QUE? ¿PER QUE?................... . :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret :paret
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #31 el: 15 de Febrer de 2008, 00:25:05 am »
ufff tantas preguntas sin respuesta.... :disappointed:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #32 el: 15 de Febrer de 2008, 00:26:21 am »
Bé, com veig que la gent es lia massa aquí en akest link he posat la REAL situació del CE Sabadell i el seu entorn: SITUACIÓ DEL CE SABADELL I ENTORN    :laugh:

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #33 el: 15 de Febrer de 2008, 00:28:02 am »
Bé, com veig que la gent es lia massa aquí en akest link he posat la REAL situació del CE Sabadell i el seu entorn: SITUACIÓ DEL CE SABADELL I ENTORN    :laugh:
dos calles mas abajo vivo yo, fiesta arlekinada para todooosss :cheer el soteras saldra de una tarta junto con el bushtos en tanga! :balla :balla

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #34 el: 15 de Febrer de 2008, 09:21:59 am »
Blanc i Blau,tu ets laltre que no va cedir les accions? Jo en tinc 6, i on millor estaran que a la meva butxaca.
Opino com tu, la Fundacio hauria de tornar les accions als seus propietaris. En el seu moment diguem que han pogut estavilitzar lentorn del club, pero tambe ens han enviat un cop a 3ª. Si no han de millorar la gestio de les Juntes anteriors, que sen vagin.

100%, ten clara una cosa, el dia que tengamos respuesta para todas estas preguntas y apliquemos la solucion, tendremos un premio llamado Castalia, Ipurua, Molinon...

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #35 el: 15 de Febrer de 2008, 10:00:26 am »
La solució no es tornar les accions, la solució es fotre MOLTA PASTA. Aixi de simple...

Segur ke els que estan ara al club ho farien la mar de be amb el triple de presupost....

Paso de ser el Miapuesta Sabadell l'any que ve.. i ser el Marina d'Or Polaris world d'aquí 2. I d'aqui tres jugar contra La Marina amb el nostre nou club, el Centre d'Sports Sabadell.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #36 el: 15 de Febrer de 2008, 10:50:19 am »
Bend, la Fundacio es com aquell Prior que deia "Aneu a treballar que despres anirem a menjar".La Fundacio diu "Poseu calers que us dire com els heu de gastar". Jo crec que el Prior, aixi com la Fundacio haurien de predicar amb lexemple.

Crec que aquesta situacio dimpas es trencara quan la Fundacio inverteixi un import similar del que ho fan les Administracions en els equips de 2ªB:
- Terrassa = 400.000 € (Ajuntament).
- Alcoyano = 300.000 € (Canals Nous, Diputacions, Ajuntaments).
- Lleida = 400.000 € (Paeria, injeccio a l'abril de 2007, no es la unica que havia fet).
- I no segeuixo amb Alicantes i Benidorms perque ens posariem a plorar.

Ho sento, no comparteixo gens la teva idea. Per trobar diners per un projecte, els inversors sempre hi voldran dir la seva, i al dir sempre vull dir sempre!

« Darrera modificació: 15 de Febrer de 2008, 13:52:42 pm per vimo »

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #37 el: 15 de Febrer de 2008, 11:11:11 am »
I aquí a Sabadell, quants calers i posen l'Ajuntafems i la fundació :icon_exclaim: :icon_question:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #38 el: 15 de Febrer de 2008, 11:40:03 am »
Ostres Roger, ets viu !!!

:visca

Quants en posen ? 76.000 €. Abans de Nadal, "Proposta Soriano" ho volien pujar a 150.000 €, pero noi...

Es el que deia abans, i despres com podem exigir que lempresariat posi diners ? Ahi donde fueres haz lo que vieres.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #39 el: 15 de Febrer de 2008, 12:04:18 pm »
pienso que no ponen ni un euro pero,se encargan de los gastos de luz,agua,gas
etc,etc,etc,y hasi no se ficha
aparte de todo eso deberian poner unos cuantos miles de euros.
  haver si espabilais fundasio.