Autor Tema: Ara resulta que trobem a faltar el Rubi!!!!!!!! Ver para creer!!!!!!!  (Llegit 4149 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Home, sempre he intentat respectar tots els punts de vista, doncs jo sóc el primer en reclamar el mateix pels meus. Ara bé, després de llegir que el Rubi el van destituir quan millor estava l´equip...
Senzillament crec que la salvació ens ha fet perdre la memòria. Un cop assolida sembla que hem deixat de valorar el que va costar, i inclús dubtem de la destitució del PITJOR entrenador que ha tingut el CE Sabadell en els darrers anys. Fem memòria??? Arribem al Nadal amb 15 punts i essent l´equip més golejat de tota la Segona B, fet aquest consumat després d´encaixar cinc dianes a Villajoyosa. Tot seguit, el nostre entrenador es va treure les puces de sobre afirmant que aquell equip era una banda. No content amb això, després de perdre tres punts vitals amb l´infantil d´Osasuna B, li dóna a l´equip tres dies de vacances pagades...Al cap d´uns dies de per fi, haver estat destituït, jugadors com el Cañadas diuen haver-se sentit del tot desaprofitats. Igualment, jugadors com el Dot i el propi Genís no dubten en insinuar que el sistema Rubi era directament un suïcidi per jugar a Segona B. Primer juguem amb 20 tios a l´atac i després acabem aglutinant centrecampistes en defensa per aguantar l´1-0 al final de l´etapa Rubi. És cert que es va arribar a veure algún partit bo, tipus Badalona o Castelló, però en la balança els dolents guanyaven per golejada. Ni hi havia sistema, ni ordre ni concert.
A continuació arriba Pere Valentí Mora, un home que va abandonar el club en unes condicions vergonyoses, lamentables i inadmisibles, entre escupinades i insults i acompanyat de gent que va intentar que fos directament agredit. Aquest mateix home que ara es torna a posar en dubte, deixa la seva comodíssima condició de comentarista radiofònic i torna a allà d´on s´el va fer fora a patades, per salvar-li literalment la vida. Amb un equip que tots vem convindre com el més fluix dels últims 10 0 12 anys, enfonsat a la taula classificatòria i amb una moral del tot ensorrada. Podria haver dit que no, però malgrat tot va venir, i entre les seves paraules mai oblidaré unes en les que afirmava estimar el Sabadell, en les que senzillament declarava que per ell el Sabadell era un punt i a part en la seva carrera. Era casa seva i així ho sentia.
Va tindre els sants collons, i perdó per l´expressió, d´anar a parlar directament amb aquells que l´havien escupit, insultat i gairebé agredit per demanar-los que es dediquessin a animar al club, doncs allò era en aquells moments el més important. Va tornar sense rencúnies i posant pel davant de tot, la salvació del Sabadell. No ho oblidem, una salvació no només esportiva sinó també institucional. Agafa quatre canyes, el pitjor Sabadell de molt temps i el salva. Jugant millor o pitjor, més o menys defensivament, però quan es va acabar el partit amb el Peralta NINGÚ va trobar a faltar al Rubi, NINGÚ.
Què ha passat?? Doncs que abans d´arribar l´inici de la lliga, que ja té nassos la cosa, es fan tres o quatre mals partits de pretemporada, i l´entrenador ja sobra, és un cagat, cal destituïr-lo quant abans millor i convé portar un entrenador més valent... Pablo Sanz o Medina són només dos exemples més de la tasca del Mora a casa nostra, o és que algú pensa que han vingut aquí per art de màgia??? La persona que en temps de vancances pròpies, es va presentar a les oficines del Nàstic per obtenir la cessió del Medina pel Sabadell, no fou ningú més que ell. La persona que va portar aquí el Dot, el Tarrès o el Molist fou ell.
Segur que al llarg de la temporada també podré discutir algún dels seus plantejaments, segur que en ocasions estarem d´acord en criticar algunes de les seves decisions. Ara bé, a falta d´una setmana per que comenci la lliga em nego a fer fora ningú, i menys a la persona que m´ha guanyat una Copa Federació, ha fet l´únic play-off d´ascens que coneixem fins ara, i que ha salvat el pitjor Sabadell dels últims 10-12 anys quan senzillament es podria haver quedat treballant a la ràdio, sense haver de patir el dia dia de la darrera temporada. Jo, a Pere Valentí Mora el respecto com a persona, com a entrenador i sobretot, i així ho considero, com a algú que considera el Sabadell com quelcom seu, que el respecte, l´estima i pateix pel seu futur.
Donem temps al temps, tinguem paciència, i tranquils, per desgràcia i com sempre passa en el món del futbol, seran els resultats els qui ens treuran o donaran la raó. Crec que aquesta oportunitat el Mora la té més que guanyada. Ell no és *****, sap el que té entre mans, i l´únic que crec intenta fer amb la seva prudència és evitar-nos a tots plegats una morrada més al terra. Ell no és l´únic que ens ha vist pujant de categoria a l´estiu i jugar-nos la vida al final de temporada contra un equipet de poble, per no baixar a tercera.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
Re: Ara resulta que trobem a faltar el Rubi!!!!!!!! Ver para creer!!!!!!!
« Respondre #1 el: 21 de Agost de 2005, 20:25:59 pm »
ESTIC AMB TU VICENÇ,ALGUNS SEGUIDORS PERDEN ELS NERVIS DE SEGUIDA I JA DEMANEN EL CAP DEL MORA,AIXO ENCARA NO HA COMENÇAT I ESTIC DEL TOT SEGUR QUE AQUEST ANY PODEM FER GRANS COSES.X CERT VICENÇ QUIN "PEDAZO" DE COMENTARI ET MEREIXES UN 10 I EL MORA UN RESPECTE. ¡¡¡¡¡¡¡VISCA EL SABADELL!!!!!!!!
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 21 de Agost de 2005, 21:19:08 pm »
Sincerament, a mi no m'agrada el mora. Però la situació actual es que aquesta persona es la que du el timó del nostre equip I SE L'HA D'ANIMAR. Jo no he demanat mai que el facin fora ja, nomes que s'adoni de l'equip que te entre mans i que canvii el plantejament que com tu ben has dit utilitzà amb el pitjor sabadell de fa molts anys. A la pretemporada a més de probar jugadors en distintes posicions, també s'han de probar nous esquemes i nous estils de joc, i sembla que no ho ha fet.

En el que si que estem d'acord, ens ha salvat la categoria i ara ell es el que ens ha de portar a una temporada amb objectius molt ambiciosos, i que els resultats diran com s'ha fet el treball
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 21 de Agost de 2005, 22:17:44 pm »
Tiu, a les 5 linies ja me cansat de llegir  :laugh: 

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 21 de Agost de 2005, 22:20:07 pm »
Estic bastant d'acord amb el que dius pero nanu, escrius poc al forum pero quan escrius... que u fa Vicenç? tu guardes tot i quan no pots mes i reventes escrius? jajajajaaj
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Alfols

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #5 el: 21 de Agost de 2005, 23:09:07 pm »
Chapeau Vicenç.

Afegir a la teva gran reflexió que un altre punt a favor del Mora és que va ser ell personalment el qui va anar a buscar el gran ajudant que té al costat i que és en Josep Mª "motoret" Sala.........no l'oblidem perquè la seva tasca és vital pel vestuari i per l'ambient a l'interior del grup, a banda de suport tècnic.

Penso que Mora sap el que es feia amb el Sala i sap el que es fa. Un altra cosa és que la gent li sembli bé o no, o que per desgràcia no li funcioni bé.

SORT ALS DOS!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #6 el: 21 de Agost de 2005, 23:42:59 pm »
sento dir company vicenç que el futbol no viu del passat si no perque el mora salves l'equip la temporada passada que passa que a de ser sempre entrenador del sabadell de per vida?

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 21 de Agost de 2005, 23:48:53 pm »
Com sempre Vicenç, chapeau  :ok

Els meus darrers comentaris van tambe en la mateixa linea... completament d'acord.

:yes:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #8 el: 22 de Agost de 2005, 08:28:56 am »

Yo tambe estic d'acord Vicenç.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #9 el: 22 de Agost de 2005, 09:17:24 am »
Níngú podia haver fet un comentari més adient.  :ok

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #10 el: 22 de Agost de 2005, 10:19:14 am »
Totalment d'acord amb tu Vicenç RUBI NUNCA MAIS

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #11 el: 22 de Agost de 2005, 10:43:07 am »
Despres de lleguir la biblia  :laugh: :laugh: , estic d'acord amb tu vicenç, a mes l'any del play off tmb vem fer una mala pretemporada, hem d'esperar a l'inici de la lliga per poder valorar els partits del nostre Sabadell  :scut.

salu2. ;)

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #12 el: 22 de Agost de 2005, 10:45:35 am »
Jo tambe estic d'acord amb el Vicenç...s'ha de donar temps al temps i segur que les coses aniran be!!! Pero perque aixo passi hem de tirar tots del mateix carro que se sol dir, i no començar a criticar i desestabilitzar a primeres de canvi i sense començar ni tan sols la Lliga
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #13 el: 22 de Agost de 2005, 18:32:50 pm »

A part de l´exercici de lectura ( que falta fa), comentaris totalment encertats i amb bona visió.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #14 el: 22 de Agost de 2005, 19:32:44 pm »
Fer fora el Mora? Aquí hi ha gent que es creu Piterman...El problema no és l'entrenador, el problema és que pensem q el futbol a 2ª b és igual q a 1ª. L'únic equip que vaig veure q va fer un bon futbol l'any passat va ser el saragossa b, i no ha pujat. el que hem de fer per veure bon futbol és pujar de categoria, i per aconseguir-ho és indispensable la unió de tot el club. A la nostra categoria el futbol ofensiu no té futur, pr molt q ens pesi a tothom.

Diumenge comença la lliga!!! :smart:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #15 el: 22 de Agost de 2005, 19:35:11 pm »
el comentari és meu, no del meu germà "Pedinho". jejeje. sempre ens passa el mateix.. :tongue3:

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #16 el: 22 de Agost de 2005, 20:26:05 pm »
Vicenç, ( que jo també me'n dic ) després de llegir els teus missatges m'haig de posar unes gotes de colirio als ulls.
Avui jo també estic bastant d'acord amb el que escrius.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #17 el: 22 de Agost de 2005, 22:58:24 pm »
el comentari és meu, no del meu germà "Pedinho". jejeje. sempre ens passa el mateix.. :tongue3:

Tendrías que haber venido al partido del sabado pasado!!! Que nos lo pasamos genial tío  :yes:
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat cesbdll

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #18 el: 23 de Agost de 2005, 12:55:54 pm »
Per favor, el Rubí com més lluny millor! Pero això no vol dir que el Mora tb hagi d'estar força lluny d'aquí. Segundas partes nunca fueron buenas!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #19 el: 23 de Agost de 2005, 13:11:42 pm »
Tendrías que haber venido al partido del sabado pasado!!! Que nos lo pasamos genial tío  :yes:

Ya sabes q mi nivel no es galáctico como el tuyo.   Estoy un poco más para abajo. en el infierno.  :tongue3: Marcaste un gol, no?jeje. Para el próximo me apunto. ;)
Tengo el carné de socio nº 888. Querrá decir algo?  :laugh:

Nos vemos el doming, no?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!