Autor Tema: Arrenca el nou imaje-sabadell-gapsa  (Llegit 10739 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Arrenca el nou imaje-sabadell-gapsa
« Respondre #20 el: 02 de Setembre de 2005, 16:52:26 pm »
Birrero tampoc em coneixes oi???? Doncs li pots preguntar al Cudi i que ell et digui qui es mes expert en basquet!!!! Ah i moltes gràcies també pel teu suport a l'Imaje Sabadell Gapsa!!! (ironicament) Jo tambe desitjo que guanyeu a Peralta

Jo ni papa de bàsquet.
No sé ni perquè carai et donen un 1+1 d'aquests en lloc de que et tornin la bola.
Però espero que les gràcies per el meu suport al bàsquet sabadellenc no sigui en conya, ja que jo vull que guanyin sempre els equips de Sabadell, encara que siguin de petanca.
Aquest any aniré a veure algun partit, espero que ens coneguem i m'expliqueu quatre bases d'aquest esport.

I dic que el MUTIO és una eminència per el que he sentit a dir d'ell i per on i amb qui ha jugat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #21 el: 02 de Setembre de 2005, 17:18:43 pm »
Haviam nois, crec que la cosa sa escalfat una miqueta i com sempre, a sigut un mal entes. Aqui te part de rao tothom, les primeres paraules del MUTIO san entes malament(i jo soc un d'ells) em pensat que el to amb que a diit que ens fotran de 20 era com de burla o despectiu (i espero que no sigui aixi >:() i logicament un bon seguidor del imaje com es el bsktbolero a saltat (yo e esperat perque coneixen al MUTIO mesperava de tot...) i apartir d'aquí tot sa fet mes gros, inclus a rebut el pobre birrero jajajajaja. Recomanu tornar a rellegir tot mes fredament i segur que ens adonarem dels nostres "errors"(yo mincloc) Mutio, et demano que si no segueixes a algun equip (en aket cas el basket, pero ya la vam tenir amb el femeni) donguis la teva humil opinio pero que no "infravaloris" pel simple fet de no agradarte o no seguirlo :) ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #22 el: 03 de Setembre de 2005, 11:42:22 am »
Al final, res de remontada històrica ni res, pero tampoc cap pallisa aplastant... a Hospitalet nord vam perdre ahir de 13(si mal no recordu). Doncs wenu, no pasa res si total, de copa catalunya ya en tenim una :laugh:

P.D: Si mal no recordu, algú a perdut una coca-cola... :D
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat basquetbolero

• Aleví
  • Missatges: 34
« Respondre #23 el: 03 de Setembre de 2005, 13:16:43 pm »
Cudi son 12 punts els que vem perdre 75 a 63!!!! Pero sense Quique Moraga eh?????
Aixo s'ha de tenir en compte jejeje que el Quique és molt important!!! Bueno d'acord pagare els meus deutes ;) jejejeje.

Mutio tot i perdre de 12 l'Hospitalet va tenir molts problemes per doblegar-nos 36 a 32 al descans. Veus com al final no ens van fotre de 20???? jejejeje
No em prenc gens mal el que mas dit abans
espero que tu tampoc et prenguis mal aixo

Apa nois avui es Festa Major i estic molt ocupat però si puc em tornare a connecatr al final del dia, espero que deixeu les vostres opinions.

Per cert el proper partit amistós dimecres contra el Sant Josep de Bdalona de lliga EBA a Sol i Padrís, contra dos ex, Jordi Masjoan i Sergio Galan, aquí s'haurà de començar a veure el potencial, ja que només quedaran 10 dies i el Sant Josep és una bona pedra de toc.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #24 el: 03 de Setembre de 2005, 14:33:10 pm »

I dic que el MUTIO és una eminència per el que he sentit a dir d'ell i per on i amb qui ha jugat.

::) Home birrero, no sóc cap eminencia, però si que hi entenc una miqueta, només un poc :icon_exclaim:
I no us enfadeu nois, que aquí qui més qui menys sent els mateixos colors.... ja sigui en diferents esports..... però sempre a quadres blancs i blaus :yes:

Per cert basquetbolero.... qui diu perdre de 20.... diu perdre de 12.... :tongue3: La veritat és que era MOLT dificil que poguessiu remontar l'eliminatoria, perque a més era el partit de presentació davant la seva afició. A mi l'hospi no em cau massa bé, ja que sempre han anat MOLT agrandats i l'any passat tenien a un jugador que trobo MOLT estupid com és l'Alex Formento i que si no m'equivoco ara esta a Valls. Per tan si haguéssiu passat potser hagués estat més content i tot.

Bé, un cop més que ningú s'enfadia amb ningú i que la U.B. tingui sort aquest any :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es