Thank you very much, web masters !
Ingresso per primera vegada al Forum, encara que el segueixo des del seu inici. Sóc soci arlequinat des dels 10 anys i acabo de fer-ne 40. Estic immersament orgullós de ser arlequinat, i aspiro a que la ciutat senti el seu equip com el sento jo. Espero fer bé el meu debut a aquest forum (això de la informatica encara em supera). Us felicito a tots per la bona "salut" que respira aquest forum ( per aquest comentari potser ja sabeu qui sóc), encara que hi han alguns "malalts" - es broma, je,je-
Espero poder seguir en contacte sovint. Crec que experiències com la del dissabte passat amb "The Pirates" haurien de fer-se més sovint. Fins i tot podriem crear una LLiga de futbol de seguidors d'altres forums d'altres equips, i viatjar per tot el món ...
Sugerència: hi ha molta (bueno., alguns) seguidors arlequinats fora de la nostra ciutat i del nostre país. Estaria bé fer un registre voluntari d'aquesta gent, i facilitar un espai al forum per tal de poder-nos comunicar amb ells . Gracies. Honor al Sabadell !!!