Autor Tema: Dimecres compreu el Diari Sabadell...  (Llegit 2085 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • Gènere: Masculí
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Dimecres compreu el Diari Sabadell...
« el: 23 de Agost de 2005, 22:01:48 pm »
Segons m'ha comentat en Mario del DiariSabadell, dema dimecres sortira publicat un article sobre la trobada d'arlequinats de Bristol City i de Sabadell.

Es molt que probable que hi hagi publicada alguna de les fotos que ens veu enviar ;)

:scut
WT SBD
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: Dimecres compreu el Diari Sabadell...
« Respondre #1 el: 23 de Agost de 2005, 22:28:28 pm »
Gràcies per la informació  :yes: :yes:  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #2 el: 23 de Agost de 2005, 23:15:45 pm »
Thank you very much, web masters !
Ingresso per primera vegada al Forum, encara que el segueixo des del seu inici. Sóc soci arlequinat des dels 10 anys i acabo de fer-ne 40. Estic immersament orgullós de ser arlequinat, i aspiro a que la ciutat senti el seu equip com el sento jo.  Espero fer bé el meu debut a aquest forum (això de la informatica encara em supera).  Us felicito a tots per la bona "salut" que respira aquest forum ( per aquest comentari potser ja sabeu qui sóc), encara que hi han alguns "malalts" - es broma, je,je-
Espero poder seguir en contacte sovint.  Crec que experiències com la del dissabte passat amb "The Pirates" haurien de fer-se més sovint. Fins i tot podriem crear una LLiga de futbol de seguidors d'altres forums d'altres equips, i viatjar per tot el món ... 
Sugerència:  hi ha molta (bueno., alguns) seguidors arlequinats fora de la nostra ciutat i del nostre país. Estaria bé fer un registre voluntari d'aquesta gent, i facilitar un espai al forum per tal de poder-nos comunicar amb ells . Gracies.  Honor al Sabadell !!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Salimos en el Diario!!!
« Respondre #3 el: 24 de Agost de 2005, 16:16:50 pm »
Pues eso. Que salimos todos (casi todos  :tongue3:) muy guapos el el Diari de Sabadell de hoy miercoles. Asi que el que todavia no lo tenga, lo puede comprar que nos dedican media pagina y esta guay. Aunque la verdad es que me ha costado un huevo encontrarlo. Esta todo cerrado, quioscos incluidos y no veas para encontrar un sitio donde comprar prensa....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 24 de Agost de 2005, 16:20:09 pm »
A mi me lo a escaneado y pasado por mail BIRRI... :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 24 de Agost de 2005, 16:21:08 pm »
A mi me lo a escaneado y pasado por mail BIRRI... :laugh:

Jo també el tinc..... i me l'he comprat a Barna  :tongue3:
Està molt bé la foto i fa ilusió veure-ho  :yes:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 24 de Agost de 2005, 16:37:42 pm »
Jo també el tinc, esta be  :yes:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 24 de Agost de 2005, 16:50:24 pm »
Que macos, tots a la foto...

Per cert, també la podreu trobar a la web: www.secciobirra.tk (aprofitant per fer propaganda  :laugh:).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #8 el: 24 de Agost de 2005, 21:42:13 pm »
Petites rectificacions en l'article publicat a DS

He parlat aquest mati amb en Mario Patinyo per comentar-li un parell de petits errors en el resum que fa de la trobada.

Us adjunto l'escrit sencer que li vaig enviar per a que pogues agafar les dades. Com podreu observar, i avui ja ha quedat clar quan li he explicat les diferencies, nombra a els @rlekinats.com en comptes de dir "usuaris del forum" o "foreros", autentics organitzadors de la trobada.

Al Cesar el que es del Cesar ;)

En nom d'en Mario i en el meu propi, us demanem disculpes per a aquesta confusio.

Benvolgut Mario,

Primer de tot presentar-me tot i que ja ho he fet per telefon.

Soc en Ramon Tello, qui juntament amb en Toni Tió, som els responsables de la web arlequinada des del 1998.

Doncs que en Manel Escribà, col·laborador i amic, em va comentar que estaria fora i que li seria impossible enviar-te les fotos, hem va demanar si ho podia fer jo...

T'envio varies fotos per a que triis. El nom de la foto es la de l'autor.

I amb lo de l'explicacio que m'has demanat, crec que no soc bon narrador pero vaja... farem el que podrem ;)
-----------------------------

Dissabte 20 d'agost, 16:15h, Estacio RENFE CENTRE.

Fa una estona que els companys i amics forerus s'esperen i moltes setmanes que ho preparem al forum... Hem quedat amb una colla de seguidors anglessos del Bristol Rovers ("Els Pirates" com ells s'autoanomenen i que equivaldria al sobrenom que nosaltres teniem a les espanyes: "Los Laneros"), que volien coneixer Sabadell... vaja, per ser exactes, volien coneixer el C.E. Sabadell F.C.

Amb el Bristol Rovers, al menys entre els seguidors d'ambdos clubs, hi ha una certa complicitat perque es un dels pocs que vesteixen d'arlequinat blanc-i-blau a l'igual que nosaltres. Les similituts no acaben aqui: Es un historic (fundat l'any 1883) anat a menys, a l'igual que nosaltres, i que tambe a jugat la Premiere League en els anys 60. A mes, Bristol City te un nombre semblant d'habitants com Sabadell.

La veritat es que no les teniem totes... esperavem uns 12 anglessos aficionats al futbol (autentics hooligans?), i que venien a Sabadell aprofitant que estaven a Barcelona cel·lebrant... una despedida de solter (ens vindrien "a quatre grapes"?)... Quina por!!

Tot el que coneixiem d'ells era gracies a 4 emails i a 4 escrits al forum arlequinat de l'Andy Corp, el xicot que va contactar amb nosaltres i que ens va proposar l'idea. No cal dir que aquesta idea va ser tot un exit entre els usuaris del forum arlequinat. Va agradar i molt.

16:45h Els companys que s'esperen començen a plantejar que potser no ens van o vem entendre be i que potser hi ha un malentes. Un no, dos.

Finalment, a les 17:00 aprox, els companys els localitzen a l'estacio Centre, si, pero dels Ferrocarils Catalans i no han vingut amb tren. Venen motoritzats en 4 o 5 flamants C5 llogats a França. Per sort, no els haurem de ficar a la furgo sense vidres laterals que molt previssorament havia portat un dels foreros. Cal a dir que potser no hauria fet falta gracies a que varis arlequinats es van passar pel lloc de trobada per si calien vehicles.

17:15h, Primeres presentacions i els companys es fan entendre per a que els segueixin. Anem tard. Hi ha mes forerus que ens esperen des de les 5 a la porta de tribuna.

17:30h, Tribuna NCA.

Uns 20 foreros esperem a les portes de tribuna. Anem dels 13 anys als 40ipocs. Molts es la primera vegada que ens coneixem.
Arriben la resta de companys amb els seguidors del Bristol Rovers. Segones presentacions i primeres practiques amb la llengua de Shakespeare... no sera facil... Les meves il·lusions de que les noves generacions dominessin mes l'angles no es fan realitat i intento, modestament i en lo possible, donar 4 explicacions sobre l'estadi als visitants. Sembla o fan veure que m'entenen. Per sort i un cop trencat el gel (o potser al veure que amb el meu angles no aniriem gaire lluny), alguns companys s'afegeixen en les tasques de traduccio i la cosa millora substancialment.

Primeres fotos a tribuna... sembla que els hi agrada i alguns foreros baixen a la gespa per fotografiar-los des de baix. Primera foto de germanor tots plegats. Tots baixem a la gespa i ens fem mes fotos. Ens fan preguntes sobre l'estadi i sobre el Club i nosaltres averigüem que ells tenen un estadi per a 30mil persones i que cada 15 dies hi van entre 7 i 8mil persones... mmmm, en aixo ens guanyen pero contrataquem amb un discret comentari sobre la nostre participacio a la UEFA (realment es la "Copa de Fires", pero vaja...) que no ens poden discutir. Els hi fem un petit obsequi en nom del Club (una samarreta arlequinada per l'Andy i un lot de clauers i pins per a la resta. Ells ens regalen una bandera del Bristol Rovers i un banderi. Estan contents i semblen bons jans. No hi haura cap problema.

Marxem correcuita cap a les pistes d'atletisme... sembla que vol ploure i per variar, anem tard...

Arribem a les pistes i els companys que han de jugar el partit i els amics anglessos entren als seus respectius vestidors i la resta entre les banquetes i la grada.
La sortida dels companys va ser molt emotiva. Vestits amb la samarreta oficial de l'any passat que ens va deixar el Club, els companys semblen que flotessin o que caminessin un pam per sobre terra... tal i com despres hem van comentar, per a molts d'ells va ser un moment que no oblidaran mai. Vestir aquesta samarreta es per a tots nosaltres un orgull i lluir-la en un partit de "representacio" del Club, encara molt mes.

Ells jugaran amb la segona equipacio per, logicament, similituts de colors i quadres. Jugaran com el Milan, a ratlles verticals vermelles i negres.

Amb una alineacio mes o menys clara d'inici gracies als nombrossos partidets d'entrenament entre foreros que s'han fet durant juliol i agost, comença el partit. Ells nomes son onze i a priori no podran realitzar canvis... aguantaran? Nosaltres som uns 20 i tothom haura de jugar per igual. Avui no hi han bons ni menys bons... hem vingut tots a divertir-nos, a dir "Jo soc del Sabadell" i a representar a l'aficio arlequinada davant els "germans" anglessos. No importa l'edat... tenim companys de 13 i 14 anys que gaudiran dels mateixos minuts que els treintanyerus... Ells potser van dels 25 als 30ipocs.

Partit molt entretingut... amb alternancies als marcadors: Van començar marcant ells i va acabar 4-3 pels arlequinats de Sabadell, amb gol final que desempatava el 3 a 3 en els darrers minuts del matx. El partit no es va suspendre tot i la pedregada descarregada sobre Sabadell. Entre el respectable, familiars i amics, els pares de l'Andy i nombrosses cameres de video gravant l'esdeveniment i tambe coneguts de la parroquia arlequinada: L'entrenador i algunes jugadores del femeni...

Cal remarcar, tot i l'evident diferencia d'edat entre jugadors, el total fairplay i bon rotllo que va imperar en tot el partit. Gairebe sense faltes... potser una o dues, no mes. Els refrees tenien de ser-hi pero no vem fer falta, nomes per pitar el final del partit.

Dir tambe que tot i ser nomes onze, els amics anglessos van aguantar estoicament els 80 minuts de partit.

El partit va acabar entre encaixades de mans, abraçades entre els participants del matx i entre mil "gracias" dels anglessos. Tots mullats pero feliços i amb l'esperança de poder repetir experiencia en un futur proxim.

Ells acabarian la jornada veient com el Barça perdia enfront el betis i el diumenge tornaven a Bristol City via França.

Personalment, estic content per que el Club ha respos com calia, com un Club Senyor: obrint-nos les portes de l'estadi, obsequiant els nostres visitants, gestionant la cessio de les intalacions pel partit i deixant-nos l'equipacio del primer equip... tots uns "detallazos" que fan aficio i fan Club.

Gracies a aquestes gestions i detalls, des de dissabte tenim les portes obertes de Bristol, on hi han 12 amics i 12 arlequinats sabadellencs mes.
--------------------------------------------------------------

Vale... dixit est... que crec q vol dir "he dit". Al final m'he enrotllat com una persiana... be, espero q et serveixi com a minim per treure-hi algun detall.

Per a qualsevol cosa relacionada amb la web, ja saps on trobar-me.

Salutacions i gracies.

Ramon Tello (&Toni Tio)
WebTeam SBD
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 24 de Agost de 2005, 22:00:52 pm »
Després de tota akesta parrafada no m'estranya que el mario patinyo s'ekivokés en alguna cosa a l'hora de fer l'article! jajaj! Quan va acabar de llegir-ho segur q ja no s'enrecordava del principi  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 25 de Agost de 2005, 16:52:34 pm »
Pobre Mario, desprès de llegir tot el 'tarugu' que li vas donar :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #11 el: 27 de Agost de 2005, 18:54:28 pm »
ramon tu ets el veritable crack del forum ets "THE MACHINE" nano un 10 per a tu.  :ok
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #12 el: 27 de Agost de 2005, 18:56:09 pm »
Si algú no va veure l'article al diari de sabadell q m'ho digui i jo li passo q el tinc escanejat ;)