Prou baralles, si us plau. Avui segons RS la culpa l'han tingut molt els nostres jugadors, perquè des del primer minut que han sortit adormits i, tot i que amb 2-0 en contra semblava que havien de reaccionar, doncs al final res de res, al contrari. És més, la sensació era de passotisme! A veure, ja us dic d'entrada que no he pogut seguir el partit per ràdio perquè pujava de Tarragona i per tant fins a Martorell no he pogut sintonitzar l'emissora amb mínim claredat, però he pogut escoltar els últims 5 minuts i he sentit com el Garcés deia quelcom com "...uuii, de què ha anat que l'Alacant fés el sisè...". Clar, al sentir això ja he pensat: conills, una altra maneta ens han clavat??
I al final del partit he escoltat les opinions d'en Garcés, Pericé i companyia i han arribat a la conclusió que els jugadors no han fet res per reaccionar ni en desavantatge mínim en el marcador. No sé vosaltres, però jo personalment crec que el Moya fa el que pot amb la plantilla actual i els jugadors que la componen haurien de respondre més a dins del camp, cobrin 400€ o en cobrin 6000. A més, quan volen juguen prou bé i sovint es permeten fer algun moment d'espectacle que fa caure la bava al públic! I estic parlant d'aquesta temporada, no de tercera. Finalment, només em queda dir que jo encara confio en aquest equip malgrat els resultats adversos com aquest (però que no es tornin a repetir, si us plau...
) i seguiré anant al camp per animar el nostre equip fins al final! VISCA EL SABADELL MANKE PIERDA!