Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Potser haurien d'actualitzar la botiga de la web per a que tothom pogués veure els nous articles...
Pero on l'heu comprat? A veure, jo siguent del Sabadell el xubasquero a 15 € em sembla barat tenint en compte q fa 1 mes en vaig comprar un sencillet al DECATLHON i em va costar 13.Pero que 23 euros ho trobaria excessiu per molt que sigui del Sabadell el xubasquero.Nose, la noia de la botiga del camp m'ha dit 23 € avui, no pot ser que segons on el compris surti més car no?
Cita de: FerniSBD en 13 de Abril de 2008, 21:52:38 pmPero on l'heu comprat? A veure, jo siguent del Sabadell el xubasquero a 15 € em sembla barat tenint en compte q fa 1 mes en vaig comprar un sencillet al DECATLHON i em va costar 13.Pero que 23 euros ho trobaria excessiu per molt que sigui del Sabadell el xubasquero.Nose, la noia de la botiga del camp m'ha dit 23 € avui, no pot ser que segons on el compris surti més car no? Ferni!!!!!!!!!!!!!segur que es pensava que li parlaves d'un altre tipus de xubaskeru i t'ha fet un preu arregladet
Habeis comprado alguno estos dias el xubasquero?? Es que, aprovechando este tiempo, tengo pensado ir hoy mismo o mañana a la calle 3 creus a comprarla, y a ver si no van a tener, o se le han agotado tallas y voy pa'na.... Contestad si sabeis algo, please