Autor Tema: axel torres  (Llegit 10611 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
axel torres
« el: 16 de Desembre de 2006, 12:18:41 pm »
sinceramen aquet home es una crack del periodisme esportiu , l'escoltu sempre que puc i a mes macavo denterar que es sabadellenc.  ERES UN MONSTRUO AXEL¡¡¡¡¡¡

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: axel torres
« Respondre #1 el: 16 de Desembre de 2006, 13:06:59 pm »
No l'has vist mai a l'arlekinat? ;) Us recordo q va ser un colaborador de la web...   http://www.cesabadell.org/copyright.html      Més q un crack!

Per cert, akest es el blog de planeta axel:    http://planetaaxel.blogspot.com/
Entreu-hi de tan en tan, diu coses força interessants ;)

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #2 el: 17 de Desembre de 2006, 15:05:00 pm »
He stat al seu blog i t uns articles excelents! :ok Us hi recomanu k entreu i llegiu algun! :beer2
Alguna vegada tmb l'escoltat a Radio Marca! :ok
Bon periodista!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #3 el: 17 de Desembre de 2006, 16:32:40 pm »
Aquest tiu es una pasada de veritat.Segueix aixi Àxel  :ok  :clap :clap :clap

Àxel Torres ets el millor

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
AXEL TORRES
« Respondre #4 el: 29 de Desembre de 2006, 17:33:06 pm »
Doncs res, només volia fer un reconeixement a l'Axel Torres i també al Toni Padilla, col·laborador seu al programa Planeta Àxel, de Ràdio Marca. I el volia fer perquè sempre que poden, treuen el Sabadell allà on siguin.

Ara mateix estan emetent el programa, i ha fet l'entrevista a un home que explicava que a Anglaterra està mal vist si ets d'un poble allunyat ser d'un equip gran, així que la majoria són de l'equip del poble. I ells han comentat que aquí no passa, i estaven parlant de l'experiència personal a Sabadell, que ells si que són, i que estàn a 3º, però continuen sent, però que la majoria de Sabadell és culé.

I no és pas aquesta la primera vegada que treu el tema del Sabadell, ja que normalment apareix a Marcador, i sempre parlen del Sabadell per tota España. Per tot això:  :oooooo:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
Re: AXEL TORRES
« Respondre #5 el: 29 de Desembre de 2006, 18:55:11 pm »
Bueno doncs tot i ser molt bon arlekinat i tal doncs no trobo ben feta akesta similitud... pq no som ni un poble ni estem allunyats de barcelona... potser els que haurien d'estar mal vistos son els merengues de sabadell per akesta regla de tres, no?  :laugh:    :beer2

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #6 el: 29 de Desembre de 2006, 22:38:38 pm »
 ??? M'hauré explicat malament

Els que estan mal vistos són els anglesos... Si jo per exemple visc a 150 kms de Manchester, està mal vist no ésser de l'equip del teu poble i ésser d'un gran

En canvi, aquí NO passa això. Per tant, a la CIUTAT de Sabadell, SI està ben vist ésser del Barça o del Madrid

Birrero, li treus punta a tot  :****  :Hecho_polvo:  :icon_mrgreen:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 29 de Desembre de 2006, 22:42:43 pm »
Birrero, li treus punta a tot  :****  :Hecho_polvo:  :icon_mrgreen:

Per començar:
Encara no havia ni obert la boca.

Segon: Jo soc de Sant Llorenç Savall i visc a Castellar. Soc del CE Sabadell, i puc entendre perquè a Sabadell hi han culés. El que NO puc entendre és que per què c*** hi han merengues! Que es facin pericos, si son anti-culés!!!!

Tercer... Adry, compra't unes lupes!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #8 el: 29 de Desembre de 2006, 23:01:24 pm »
Birrero trankil, l'adry té ganes de discutir akests dies...  :ejem  Només cal veure la discussió q va tenir amb el resistència tb...  :ejem    On tot s'ha de dir, el resistència no va dir RES que no fos veritat ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 29 de Desembre de 2006, 23:02:55 pm »
jo entre ser merengue o perico la veritat m'ho pensaria eh..... perq ser de l'Espanyol tmb........ t bastanta tela, per mi l'Espanyol és un equip q no representa per a res a Catalunya en cap sentit, ni esportivament ni políticament ni en res, continuo dient q em va marcar molt l'Espanyol q demanen q s'els tracti com a un "gran" equip català i q sembla q l'únic equip català d la ciutat d barcelona sigui el Barça doncs em va soptar molt veure la final d la Copa del Rei d'aquest any passat q l'afició de l'Espanyol per cada bandera d Catalunya q hi havia ni havia 5-6 d'Espanya amb el toro.. SORT Q SÓN MOLT CATALANS!!!!q consti q no tin res en contra amb la bandera espanyola pero tinc clar q si vaig a Madrid a veure una final del CE Sabadell m'emportaré molt abans una bandera d Catalunya q no pas una d'Espanya sta clar... del contrari no se sabria si ets aficionat del Saragossa ( q deu ni do lo fatxilles q són per alla`) o d'un equip català.... i weno ben orgullós d passejar la senyera per Espanya.
Weno amb lo q anavem q entre ser d l'Espanyol o del Madrid em sembla q potser em decantaria amb el Madrid eh, almenys és un gran equip.... q l'Espanyol vaya tela... tal com li deia al meu pare fa pocs dies jo mai podria ser d'un equip en q el teu màxim rival sempre però sempre ET GUANYA tan a casa com a fora i q SEMPRE PERO SEMPRE està molt per sobre del teu equip....

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 29 de Desembre de 2006, 23:06:03 pm »
Home, però m'agrada que hi hagin pericos.

És mooooolt fàcil ficar-se amb ells, perquè normalment perden amb asiduïtat.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 30 de Desembre de 2006, 03:26:22 am »
jajaja, j****, que era una broma  :tongue3:

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #12 el: 30 de Desembre de 2006, 12:17:39 pm »
madre mia  lo que desbaria un tema del que monstruo eres axel a tener que casi echar a los perikitos de cataluña pero yo te digo fermi ¡¡¡ donde estaban las banderas catalanas por el paseo de la castellana el dia de la final barsa-betis te lo digo estaban escondidas pues estaban todos los ultrasur cerca del bernabeu y de los autocares del barsa te lo digo de buena tinta porque yo estaba ally y es mas fui de seguridad en los trenes que salieron desde sans a madrid con la malloria de descerebrados tirando del sistema de alarma cada dos por tres que llegamos a madrid con hora y media de retraso solo salieron las banderas cuando estaban el las puertas del bernabeu rodeados de policia osea que ya esta bien de criticar cada uno es como es que son anti cules yo tambien lo soy  y no pasa nada que si los del zaragoza son algo fachillas haya ellos pero cada uno es como es ¡¡¡¡ osu que jarta escribir feliz 2007 y visca el sabadell
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

ferni20

• Visitant
« Respondre #13 el: 30 de Desembre de 2006, 12:35:30 pm »
renkos haber, si por seguridad consideras q no tienes q llevar o sacar banderas d Cataluña en el paseo d la castellana pues no las sacas, yo soy mas partidario d llevar solo banderas d mi equipo y ya sta... pero haber... una cosa es tener q "reesconder" las banderas d CAtaluña q llevas y la otra muy distinta es dartelas d GRAN EQUIPO CATALAN y presentarte en una final q la ve todo el mundo prácticamente solo con banderas del torete... yo si voy a madrid esconderé la d Cataluña por seguridad quizas pero no me compraré una del toro... eso ya parece torrente cuando esconde la bufanda del atleti y se pone a cantar ala madrid :P
Aparte d todo esto creo q el hecho d q la final fuera en madrid no tiene nada q ver eh... q si la final llega a ser en el País Vasco los periquitos se presentan igual con banderas d'España mayoritariamente, no creo q lo hicieran porq fuera en el Bernabeu la final precisamente.... pero weno, ya t digo q ya se apañarán, lo q no puedes dsp es dartelas d equipo muy catalán si cuando juega tu equipo namás hay banderas españolas y ni una catalana....

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #14 el: 30 de Desembre de 2006, 12:49:37 pm »
esque es un equipo catalan tenga o no tenga banderas haber si te enseñan nada mas que a las brigadas segurisimo que no veras ninguna catalana pero al resto de los periquitos muchos llevan la bandera catalana y es mas el dia del madrid enfrente de tribuna contamos varias esteladas osea que todos no son del torito.
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 30 de Desembre de 2006, 13:05:17 pm »
Jo tinc alguns amics periquitos. En conec uns quants més. No sé si coneixereu una penya de l'Espanyol que es diu Sarrià Nord. Si algun cop aneu a l'Estadi Lluís Companys, davant de tribuna, a l'esquerra, es posen ells. Veureu allà estelades i fins i tot algunes senyeres de Sant Jordi.

No per ser d'un equip has de tenir unes certes tendències polítiques. Es pot ser de l'Espanyol i ser independentista, com es pot ser culé i ser un autèntic fatxa (algun ex-directiu culé és un bon exemple). És una cosa que no hauria de tenir res a veure, política i esport haurien d'anar separats SEMPRE.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #16 el: 30 de Desembre de 2006, 13:10:25 pm »
 :laugh:  :laugh: Segueixo el tema, jo al Àxel no savia que era de Sabadell, fins que es va dir aqui al fòrum... :tongue3:  Sempre que l'escoltava m'agradava perquè diea coses importants del futbol! Avui dia supera al Maldini de  cap  :clap :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #17 el: 30 de Desembre de 2006, 13:21:45 pm »
Yo me entere hace unos años cuando en algunas trasmisiones de el tirachinas se metian con el porque era de y del sabadell y como el sabadell iba fatal pues se cachondeaban.
Saludos. Birrero tienes sitio en tu coche para el partido de esta tarde.

ferni20

• Visitant
« Respondre #18 el: 30 de Desembre de 2006, 17:24:16 pm »
esque es un equipo catalan tenga o no tenga banderas haber si te enseñan nada mas que a las brigadas segurisimo que no veras ninguna catalana pero al resto de los periquitos muchos llevan la bandera catalana y es mas el dia del madrid enfrente de tribuna contamos varias esteladas osea que todos no son del torito.

todos no pero q d 4 del torito hay una catalana. Yo vi muchas imagenes d la afición del Español ese dia en el Bernabeu y la verdad parecia mas la afición del Castellón o del Zaragoza que no la de un equipo catalán q se queja que a veces no se le trate como es debido.
Sta claro q no hay q mezclar política con fútbol y q en el Barça tmb hay fachas ( q yo he visto por discotecas, por la calle etc... personajes de los Boixos Nois con simbologia nazi tatuada osea q....), q cada uno haga lo q quiera pero q weno dsp no t quejes d si no t respetan como a cualquier otro equipo catalán....
Ahora imaginaros la NCA en partidos d liga con 10-11 banderas españolas por el lateral, 4-5 mas por el gol norte y algunas por el gol sur ( d hecho en el gol sur ya las hay pero weno es un caso aparte) ya me direis q pensarian las aficiones rivales d nosotros... pues q por ser un equipo catalán, poco lo parecemos...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #19 el: 30 de Desembre de 2006, 22:47:28 pm »

todos no pero q d 4 del torito hay una catalana. Yo vi muchas imagenes d la afición del Español ese dia en el Bernabeu y la verdad parecia mas la afición del Castellón o del Zaragoza que no la de un equipo catalán q se queja que a veces no se le trate como es debido.
Sta claro q no hay q mezclar política con fútbol y q en el Barça tmb hay fachas ( q yo he visto por discotecas, por la calle etc... personajes de los Boixos Nois con simbologia nazi tatuada osea q....), q cada uno haga lo q quiera pero q weno dsp no t quejes d si no t respetan como a cualquier otro equipo catalán....
Ahora imaginaros la NCA en partidos d liga con 10-11 banderas españolas por el lateral, 4-5 mas por el gol norte y algunas por el gol sur ( d hecho en el gol sur ya las hay pero weno es un caso aparte) ya me direis q pensarian las aficiones rivales d nosotros... pues q por ser un equipo catalán, poco lo parecemos...

Pues tendria k ser bien visto tanto si se lleva la señera como si se lleva la de españa, vamos, me parece una tonteria discutir este tema, luego si hay esteladas tampoco se dice nada y al igual k las españolas con torito no deberian permitirse ya k estamos mezclando futbol con politica. Pero bueno, yo cojo mi bandera del sabadell y ya soy feliz xDDDD K es lo k deberiamos de hacer todos y dejarnos de tonterias  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!