Tens raó Birrero, aquest procès és una mica precipitat, però igual era una de les claúsules per l'ajut aquest que donen ara.
L'acalde no diu que ara l'equip és de la ciutat? doncs per exemple:
Soteras, us donarem aquest diners però com l'equip no es vostre heu d'obrir les portes a possible opcions i convocar "eleccions", i si no es presenta ningú que el soci estigui d'acord amb vosaltres (al meny és la lectura que faig)
i es clar se la juguen a que vingui algú i els hi prengui la directiva, per tant quan menys temps tinguin millor, i si puc els hi poso la cama.
Jo m'estimo més que les facin ara, ja que coincideix amb l'últim partit de lliga, que es quan estarem tots, i penso que a partir de ja, el que sigui ha de començar a preparar la propera temporada amb tranquilitat i seny, i el seu projecte aprovat, són molts diners els que remenan, tu!
Els que es volguin presentar tenen una setmana per fer públiques les seves opcions, a més de que ja conèixen els diners dels que poden comptar més els que ells puguin aportar, i si volen jo crec que poden.
De fet hi ha una cosa que sempre em pregunto, que guanyen tots aquest que volen dirigir el club, prestigi?, si ho fan nomès per amor als colors, que vull pensar que és així, deu ni do quin marro i xapó per voler dirigir el Titànic.
Necessiten pau i estabilitat, espero que aquestes siguin les bases.