Autor Tema: Senyors, plego...  (Llegit 4178 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Senyors, plego...
« el: 01 de Maig de 2008, 11:41:43 am »
Doncs com ja va anunciar el mes passat en Navarrog, seré moderador fins al dia 31 de maig.
La causa d'aquesta decissió és el mal rumb que ha agafat el joc i no he estat capaç de solucionar. Crec que la millor forma per solucionar tot això és un nou moderador amb una nova forma de fer. He fet tot el possible per acabar amb el problema però he vist que només si hi ha un canvi el joc millorarà.
Així doncs, us proposo a tots els que volgueu i estigueu interessats, ser moderadors del Trivial. Envieu-me la "candidatura" per missatge privat i jo, després ja prendre la decissió oportuna la darrera setmana de maig.

Atentament,
Mendo
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
Re: Senyors, plego...
« Respondre #1 el: 01 de Maig de 2008, 12:13:26 pm »
ânims Mendo,
la teva decisió és més que comprensible, i pensa que tot això a derivat fins aquí sense que TU hi tinguis res a veure.
ens acabem de carregar un post on de bon rotllo es podien aprendre diferents coses del nostre CES, i tot per la mala competivitat dels participants i no pas per la mala gestió del moderador.
SORT  :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 01 de Maig de 2008, 12:34:02 pm »
Un gran administrador ens deixa.

Coincideixo amb en Vic@rlekinat, en que a pesar de que això és un joc, alguns participants han aconseguit que sigui una competició on la gent no hi acostuma a entrar donat els mals rotllos que a vegades es veuen.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #3 el: 01 de Maig de 2008, 12:59:25 pm »
que gran que ets mendo  :reverencia2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

antcarcer

• Visitant
« Respondre #4 el: 01 de Maig de 2008, 13:11:28 pm »
Me parece muy triste que Mendo tenga que plegar por ese motivo, alguno tendrá que reflexionar y no buscar tanta polemica en un juego :consol  :ostres

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #5 el: 01 de Maig de 2008, 15:50:37 pm »
Mendo, sobre todo darte las gracias por el esfuerzo que has llevado a cabo, durante todo este tiempo. :reverencia2 :reverencia2
la meva sang és arlequinada

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #6 el: 01 de Maig de 2008, 16:31:20 pm »
ho lamento profundament i les teves paraules no fan res mes que reafirmar les meves sospites.

per part meva, diculpar-me si en algun moment amb les meves actituts o paraules he pogut molestar-te.

ets un gran moderador i un nano molt jove i que realment sents els colors i aixo per a mi es molt important.

espero que algu/alguns facin un examen de conciencia

espero que tornis aviat "jefe"
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 01 de Maig de 2008, 18:50:47 pm »

Et felicito per la excel.lent tasca que has portar a terme com a Moderador i lamento la teva decisió, que tot i així et demano que reconsideris durant aquest més que queda.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #8 el: 02 de Maig de 2008, 23:34:54 pm »
Quina llastima se'n va un crack.Et felicito per la teva com diu el BLANC-I-BLAU excel·lencia en el trivial :ok.Esperem que hi hagi un moderador igual que tu, anims. :disappointed: :xin-xin :clap
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #9 el: 03 de Maig de 2008, 02:09:38 am »
Hola Mendo si busques moderador m' ofereixo com a candidat gracies

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 03 de Maig de 2008, 14:59:35 pm »
Doncs es una llastima... jo vaig començar fort amb el trivial i poc a poc per aquestes coses me'n vaig desdir d'entrar a respondre però encara el seguia. Ultimament haig de reconeixer que ja ni el seguia perquè la veritat es fa fins i tot aburrit les disputes i les històries aquestes. Espero que la marxa de Mendo sigui positiva per poder canviar el joc. Es una llastima que hagi de marxar el Mendo perque aixo sigui possible ja que ha fet una gran feina per evitar-ho, pero no ha sigut possible!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #11 el: 05 de Maig de 2008, 16:34:37 pm »
Pel que ha pogut incomodar la meva participació en aquest Trivial...deixo de participar en aquesta edició...

Voldria reconèixer la tasca de tots aquells que desinteressadament estan al costat del nostre equip, tal és el cas del MENDO I DE LA FORÇA ARLEQUINADA com a impulsors d'aquest apassionant JOC...

I tal com he esmentat sempre...VISCA EL SABADELL I VISCA EL TRIVIAL ARLEQUINAT  :bandera