Autor Tema: Viva la guardia civil ¡¡¡¡¡¡¡  (Llegit 1188 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
Viva la guardia civil ¡¡¡¡¡¡¡
« el: 16 de Maig de 2008, 13:19:52 pm »
Hem anat amb la meva dona a passar tres dies de descans cap a la cerdanya, lloc que ens agrada molt i sempre que podem ens hi escapem, a la tarda vam anar a comprar al "punt de trobada" i llavors a sopar a Andorra,  doncs a la tornada ahir a la nit, al passar per l'aduana, erem tan sols tres vehicles, com sempre fan ens van fer obrir el maleter, miren que portes i et diuen "ya se puede ir", doncs al cap de un kilómetre hi havia montant un control de dos 4X4 i sis guardies civils amb les seves metralletes, als dos vehicles que anaven davant nostre els van enfocar amb la llanterna i els van deixar passar, a nosaltres ens van fer parar i baixar del cotxe, ens van fer obrir el Motor repasant-lo com si fossin mecànics, van mirar per sota del cotxe, tot el dins, sota les alfombres, vam tenir que treure totes i cada una de les bosses on van trobar quatre ampolles de rom i quatre cartrons de tabac, tomaquets, llimones, coca-coles i diversos comestibles, els vaig preguntar a que venia tot això i em van dir "nada es un control rutinario" llavors em van agafar la meva documentació i la del cotxe i se la van emportar imagino per identificar-me i controlar que no fos cap terrorista, narcotraficant o perseguit per la justicia, després de comprovar que no erem perillossos per la societat ens van deixar marxar després de tenir-nos mitja hora allà amb la rasca que feia.
Viva la guardia siví ¡¡¡¡¡  :police: :police: :police: :police:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Viva la guardia civil ¡¡¡¡¡¡¡
« Respondre #1 el: 16 de Maig de 2008, 13:22:58 pm »
Jo no crec que això tingués res a veure amb això que dius que quan vens d'Andorra et miren que portes. Jo crec que ve per l'atemptat d'ETA de l'altre dia, sempre que hi ha aquest tipus d'atemptats es fan controls. Jo ho veig bé.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 16 de Maig de 2008, 17:19:37 pm »
Procediment habitual. Desprès d'un atemptat, es posen en alerta.

A mi i a la meva dona ens van parar fa 2 anys, anant de Iruña a Agoitz (a Nafarroa), i gairebé ens desmonten el cotxe. Es veu que el segon poble estava de festes i volien mirar si els catalans que estàvem per allà érem aprenents de kale-borroqueros, ja que en el poble ens vàrem trobar una orquestra de Les Borges Blanques que els van desmontar els instruments i tot. Va ser entretingut.

El millor de tot, és que desprès del registre, un dels de verd ens va recomanar que tinguéssim cura al poble, que era un niu d'etarres i que ells no s'atrevien a entrar allà.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Guillermo

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 189
  • Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé,
« Respondre #3 el: 24 de Maig de 2008, 01:38:04 am »
un control mas sin mas  no le veo nada raro al control por lo que explicas
FANS 1903  Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé, sufrí con tus derrotas y tus victorias yo festejé ...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #4 el: 24 de Maig de 2008, 12:35:15 pm »
Hem anat amb la meva dona a passar tres dies de descans cap a la cerdanya, lloc que ens agrada molt i sempre que podem ens hi escapem, a la tarda vam anar a comprar al "punt de trobada" i llavors a sopar a Andorra,  doncs a la tornada ahir a la nit, al passar per l'aduana, erem tan sols tres vehicles, com sempre fan ens van fer obrir el maleter, miren que portes i et diuen "ya se puede ir", doncs al cap de un kilómetre hi havia montant un control de dos 4X4 i sis guardies civils amb les seves metralletes, als dos vehicles que anaven davant nostre els van enfocar amb la llanterna i els van deixar passar, a nosaltres ens van fer parar i baixar del cotxe, ens van fer obrir el Motor repasant-lo com si fossin mecànics, van mirar per sota del cotxe, tot el dins, sota les alfombres, vam tenir que treure totes i cada una de les bosses on van trobar quatre ampolles de rom i quatre cartrons de tabac, tomaquets, llimones, coca-coles i diversos comestibles, els vaig preguntar a que venia tot això i em van dir "nada es un control rutinario" llavors em van agafar la meva documentació i la del cotxe i se la van emportar imagino per identificar-me i controlar que no fos cap terrorista, narcotraficant o perseguit per la justicia, després de comprovar que no erem perillossos per la societat ens van deixar marxar després de tenir-nos mitja hora allà amb la rasca que feia.
Viva la guardia siví ¡¡¡¡¡  :police: :police: :police: :police:

La teva queixa no té cap sentit, company... Es el més lògic que, després d'un atemptat, s'extremin les vigilàncies...