...Una pregunta Sabadell Power si un tio con pasta en Terrassa, quisiera poner dinero en el Sabadell, y os quitara de estar atados al ayuntamiento, liquidara vuestras deudas etc, se viera con dinero y un proyecto interesante. No lo querriais por el hecho de ser de Terrassa? -No la hago con ganas de crear polémica ni nada parecido-
Hola Insider,
En principi, jo crec que la majoria d'arlequinats no l'aceptariem... ho sento pero ho tinc clar i ho penso aixi.
No tot en aquesta vida son els calers... tambe s'hi ha de tenir en compte els sentiments que potser aqui, a sabadell, son mes forts que en el teu barri... potser, eh?
Tampoc tinc ganes de crear polemica pero jo un president com el que pintes (moooolts calers pero de i del terrassa)
como que no.
Hi han moments que es millor perdre i guanyar en canvi autoestima i aquest cas en seria un, al menys des del meu modest punt de vista... En aquesta vida pots perdre moltes coses i no pasa res, pero si perds la dignitat... aixo ja es mes greu, i acceptar un president de i del terrassa seria suficient per perdre la dignitat, la vergonya, l'autoestima i etc, etc...
Mira, que hi farem... son maneres diferents de veure-ho.
Salut