La meva valoració del torneig:
Trio Arbitral + Organització: GENIAL, per mi el millor de les 4 edicions, bona organització i gent compromesa amb la causa. En Panso i Joan Carles arbitran molt bé, amb errors puntuals però si fallen els de Primera Divisió ... no fallaràn els aficionats xD En Birrero a la taula tb molt serio, controlant tot i no deixant-se presionar per ningú (com si no el coneixessim xD)
Equips (Ordre invers a la classificació)
6º - LFA
Un equip molt jove però poc conjuntat, Pau l'autentica estrella de l'equip, un Pedro fluixet i un Navarrog q a nat de menys a més (a la inversa de l'ekip) tmpoc opinaré de tots 1x1 però destacar a ells 3 i a l'Erik a la porteria q a fet parades d'autentic mérit i que quan aprengui a tirar-se i no deixar-se caure millorarà molt.
Han donat la primera campanada del torneig arrancan un punt contra Resistencia-Foreros però aqui s'ha acabat.
És una aposta de futur, van agafant experiencia any rere any i d'aqui algunes edicions poden lluitar pel campeonat, però s'han de treure la son i la por de sobre.
5º - 4Gats
Equip veterano, el més jove era el porter ... q coincidia al camp amb el seu pare
2 figuretas, Francesc i Joan Jordi i l'equip jugava bastant per ells. La defensa dels 4Gats era pràctica però lenta i això els hi ha fet perdre pistonada al principi. El canvi de porter tmp ha estat tan clau com la gent preveia. Possició merescuda, no van fer més mérits per quedar amunt tot i que es van endur el pitxitxi amb 10 gols de Johan, però 6 en un partit.
4º - Esquadra
Equip renovat de la passada temporada, despres d'haver sortit 'escaldat' de la passada edició en Garcés a fet un equip força macu i molt molt bo técnicament. Crec q no m'equivoco si dic que ens ha sorpres (o us ha sorprés) molt els jugadors 5, 10 i 14. Nanus de 17 anys q porten tota una vida jugan a f.sala. Tothom ho va veure, no aguantarien tot el torneig justos i aixi va ser. Tot i aixi 4rts esta molt i molt bé.
Destacar sobretot Albert Ramos a la porteria els 4 primers partits, increible el que va arribar a parar sobretot contra Resistencia
L'any que ve ... bé, ja en nirem parlant de la propera edició pq poden haver-hi canvis...
3º - No Penyistes (Equip de Socis)
La veritable revelació del torneig. Mayolete grata sorpresa, impresionant el porteràs que esta fet, llastima q s'ha trencat al final i això a fet perdre pistonada a l'equip q tenien en ell el puntal clau. Això si, per efectivitat no els guanya ningú, pq arribaven 3 cops a dalt i feien 3 gols, 2 .. 2 gols, llastima que hi havia diferent nivells individuals a l'equip i al moment de moure banqueta quedava descompensat. Felicitats i si segiu treballant per l'Interpenyas podeu millorar aquesta possició.
2º - Resistencia-Foreros
El gafe dels vigents campions, la presió ha pogut amb nosaltres. Erem el rival a vatre a les 9 del matí i a les 9.40 ja no, ens hem deixat els primers dos punts contra LFA i això ens ha passat factura despres, quan Esquadra ens a derrotat per un contundent 5-2. Aqui va haver el punt d'inflexió i vem conseguir 3 victòries seguides que ens van col.locar segons a solament 2 punts dels campions. Destacar sobretot el treball de Jabo a la porteria degut a la lesió de Monxu, Resis a darrera un autentic kaiser i anotant 2 gols a l'ultim partit (una espineta q tenia clavada), 100% q tot i la lesió va donar-ho tot al camp i s va kedar amb 9 gols, a un d'empatar pel pitxixi.
Era la meva primera participació amb Resistencia i stic molt content pel grup humà q son. No descarto torna-hi però hi han altres projectes en ment per dur a terme ... Gracies per l'ocasió i us ho vaig recompensar amb 2 golets
1º - @.com
Jo tb sóc @.com xDDD La veritat que és el que diuen ... a la quarta va la vençuda !!! Per fi es van fer amb el campionat i ho van fer per la vía ràpida, 4 victòries consecutives ... 12 punts ... campions matemàtics. Cal destacar el fitxatge estrella q van fer amb en Pau Monràs, una màquina jugant a fútbol, això combinat amb en Manelinho, Raúl i Gerlau ... feien una columna vertebral molt sòlida.
Felicitats pel gran torneig però ... no van poder fer el pleno de victòries, això significa que és un torneig molt obert, amb nivell i on qualsevol equip que encadena 2 victòries pot alçar-se amb el campeonat.
Despres d'aquest totxo ... només agraïr a tots la vostre participació i bon rotllo viscut durant aquestes 12 hores de futbet en companyia de bona gent, pq tot soci i seguidor del Sabadell és bona gent i es mereix el meu respecte
Tb destacar la pressencia de Genís Garcia, ex-jugador arlequinat i de Joan Soteras, president, a l'entrega de trofeus.
A partir d'avui, l'andemà del torneig, els equips ja començan a preparar la 5º edició, pq ... esperem que tingui continuitat un any i molts més.
Gerard. Nº3 de Resistencia-Foreros