Autor Tema: Terrassa (2007/08)  (Llegit 59580 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Terrassa
« Respondre #360 el: 15 de Maig de 2008, 23:49:07 pm »
Birrero. Jo ja sé que tú no ets com els altres arlekinats. Ja m'ho ha dit certa persona.

I dels partits que has dit, doncs hem coincidit amb el Terrassa - Meapesta i evidentment amb el Terrassa - Lleida.

Colló si que soc famós.  ;D El dia del Lleida anava amb una samarreta del Lleida.

I a Lleida hi ha menys afició de la que hi hauria d'haver. Hi han més socis del Bar$a que del Lleida a la ciutat. Quan vaig fer la mili (1993-94) vaig anar al camp del Lleida alguns partits i és la impressió que se'm va quedar. La gent, pendent de la ràdio i del Bar$a.

Per cert, el meu pare va ser soci del Lleida quan va fer el servei militar, l'any que vàreu debutar a Primera.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #361 el: 16 de Maig de 2008, 00:13:57 am »
Uhm, aqui hi ha un error de concepte. Ara tu com a bon culé que ets, dessitges que el madrid entri a la champions, arribi el mes lluny possible (si esta millor que tu guanyar-la) etc...? Per l'amor de deu! Que jo no vulgui que se salvi no vol dir que no tingui respecte!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dicvgl

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
« Respondre #362 el: 16 de Maig de 2008, 00:16:34 am »
Perdona jo no sóc pas del madrid no em cau bé ja que madrid no forma part del meu pais que jo no visc a Madrid jo visc als països Catalans com tots els que vivim al vallès occidental i no m'alegro pas de que el madrid estigui en champions al contrari m'emprenya i molt.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #363 el: 16 de Maig de 2008, 00:22:23 am »
Es que, perdona, he posat clarament com a bon cule que ets, i com be dius, no et fa gracia que el madrid estigui be. Doncs coi, el mateix, nomes que jo no fico la politica per mig  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #364 el: 16 de Maig de 2008, 03:15:38 am »
1-Dicvgl - Com pots dir tantes xorrades, quan en el teu camp ens van cantar a Tercera al minut 20 de la 1a part de la Jornada 3 ? ves a donar lliçons de respecte al teu camp, perque no eran 10 ni 20 que se sentia perfectament.

2-Enricbcn - Com pots dir que no som una afició com cal perque no anem a Lleida i algu volgui anar a Terrassa si tu mateix dius que vas anar al Terrassa - Miapuesta ? en el Sabadell - Lleida, que si era important en aquelles epoques recordo que us vem posar unes grades supletories ja que veu venir 10 mil de Lleida, ah no que nomes hi erets tu i perque vius a Bcn   ;)

3-Pajarillo - tu tambien te atreves a decirnos que no nos podemos alegrar si el Terrassa baja? como tienes tanta jeta? xD y recuerda que muchos hemos leido tus mensajes insultando al Sabadell en este mismo post, si si, esos que borraste de madrugada para que no te viera nadie  ;)

4- A ver si os vais a Tercera de una putisima vez y dejais de tocar lo que no suena en este foro.

PD apartir d'ara ja us demanarem permis als 3 per anar als camps de futbol, si es que vaya tela  :snore:

:xin-xin
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2008, 03:25:21 am per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #365 el: 16 de Maig de 2008, 03:42:59 am »
Si te perdiste lo mejor jajaja solo leiste el ultimo mensaje k mi compi te tenia controlao jajaja los mensajes duraban 10 segundos jajaja y solo leiste el ultimo tu el resto nadie mas leyo salvo a mi amiguito k escribia el por mi xD fue buenisimo la panzaaaaaaa de reir k nos metimos y eso k ibamos bien  :pilotasso xD :laugh:  :balla

Pero no te lo dire por aca si los kieres los mensajes ya te los pasare por privado k creo k me los guardo xD y asi diras k yo he insultao cuando yo no escribia en ese momento na pero bueno ... jajaja me reia por lo k escribia él eso si y suerte k le dije k me borrase en na los mensajes asi no se notase, juguemos al juego ese de ver si nos pillaba algun arlekinado o cebolla como le llama si y pasemos un ratillo asi entretenido xd  :laugh:

Un ejemplo:

SOM EL SABADELL UN CLUB DE *****  :laugh:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #366 el: 16 de Maig de 2008, 03:46:31 am »
Si te perdiste lo mejor jajaja solo leiste el ultimo mensaje k mi compi te tenia controlao jajaja los mensajes duraban 10 segundos jajaja y solo leiste el ultimo tu el resto nadie mas leyo salvo a mi amiguito k escribia el por mi xD fue buenisimo la panzaaaaaaa de reir k nos metimos y eso k ibamos bien  :pilotasso xD :laugh:  :balla

Pero no te lo dire por aca si los kieres los mensajes ya te los pasare por privado k creo k me los guardo xD y asi diras k yo he insultao cuando yo no escribia en ese momento na pero bueno ... jajaja me reia por lo k escribia él eso si y suerte k le dije k me borrase en na los mensajes asi no se notase, juguemos al juego ese de ver si nos pillaba algun arlekinado o cebolla como le llama si y pasemos un ratillo asi entretenido xd  :laugh:

Un ejemplo:

No, no lei el ultimo, los lei los 2  ;) y no me cuentes milongas que tienes compis a las 3 de la mañana en casa un lunes que ya tengo una edad y me afeito.  ;)
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #367 el: 16 de Maig de 2008, 08:10:32 am »
no veas pajarillo como se te a visto el plumero jjaajaja ahora resulta que pusistes mensajes insultando y luego los borrastes jajajaja yo no los llege a ver pero segun dicen por aki asi fue y eso junto con estos dias ke estas mas nervioso de lo normal por ke tu ekipo se juega el descenso se te esta viendo el plumero una y otra vez amigo a ver si tu equipo baja se te va la olla aces un par de insultos y te echan en este foro no pintas nada amigo

p.d. crearos un foro komo dios manda y no toqueis lo que no suena  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #368 el: 16 de Maig de 2008, 08:34:31 am »
Els egarencs fa 2 temporades no van anar a la Nova Creu Alta per enfotre's del Sabadell. No sé perquè vosaltres ho heu de fer. Sincerament. I DICVGL. Si ho trobes bé que els arlekinats es burlin del teu Terrassa, tú mateix. 

escolta enric, tu sobre aquest tema no pots opinar per que no ets ni arlekinat ni egarense, tu no tens ni ideia dels sentiments que tenim nosaltres envers l´altre equip aixi que mes val que no et fiquis per que no saps del que parles.
fes el favor de deixar de dir-nos que em de fer i que no i dedicat a animar al teu lleida i al teu barsa noi que proutes feines tens.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
« Respondre #369 el: 16 de Maig de 2008, 09:33:14 am »

Un ejemplo:

No, no lei el ultimo, los lei los 2  ;) y no me cuentes milongas que tienes compis a las 3 de la mañana en casa un lunes que ya tengo una edad y me afeito.  ;)

Yo las fiestas las monto en mi casa po y si es a medianoche mejor ... ade+ k como no curramos pues bien k nos las montamos y nadie se tiene k enterar wapetón  :xin-xin

Por algo no te extrañe k aguante cada noche despierto hasta tan tarde ... aunke ahora si me voy a dormir k esta tarde no dormi la siestecica y eso me falta :laugh:

Collons! Aquí hay gente de psiquiátrico. Me dicen que hay gente que entra al foro de madrugada para escribir mensajes de burla contra el Sabadell y borrándolos a los 15 segundos para que no le pillen y no me lo creo. Bueno, me lo creo si me dicen que viene del Pajarillo este, que ya en sus inicios escribía en el foro del Terrassa soltando culebras por su boca contra el Sabadell y luego pasaba por aquí como amable egarlekinado. Y lo bueno es que en el foro del Terrassa comentaba sus hazañas como "infiltrado" en nuestro foro. Lo dicho, de psiquiátrico.
Y encima, nos vienen diciendo que somos irrespetuosos y una mala afición, cuando todos aquí sabemos a lo que se dedican y aún así no les impedimos el acceso y les damos la posibilidad de decir lo que quieran, pues no nos importa mucho lo que puedan decir... Pero anda que en el antiguo foro del Terrassa podías escribir si te identificabas como arlequinado, te borraban los mensajes al minuto...
Por cierto, pajarillo, vaya superfiestas más radicales te montas en tu casa, eh? Tú si que sabes montártelo bien...  :laugh: :laugh:
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2008, 09:49:22 am per J.R.G. »

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #370 el: 16 de Maig de 2008, 10:18:43 am »

Un ejemplo:

Yo las fiestas las monto en mi casa po y si es a medianoche mejor ... ade+ k como no curramos pues bien k nos las montamos y nadie se tiene k enterar wapetón  :xin-xin

Por algo no te extrañe k aguante cada noche despierto hasta tan tarde ... aunke ahora si me voy a dormir k esta tarde no dormi la siestecica y eso me falta :laugh:

Collons! Aquí hay gente de psiquiatrico. Me dicen que hay gente que entra al foro de madrugada para escribir mensajes de burla contra el Sabadell y borrándolos a los 15 segundos para que no le pillen y no me lo creo. Bueno, me lo creo si me dicen que viene del Pajarillo este, que ya en sus inicios escribía en el foro del Terrassa soltando culebras por su boca contra el Sabadell y luego pasaba por aquí como amable egarlekinado. Y lo bueno es que en el foro del Terrassa comentaba sus hazañas como "infiltrado" en nuestro foro. Lo dicho, de psiquiatrico.
Y encima, nos vienen diciendo que somos irrespetuosos y una mala afición, cuando todos aquí sabemos a lo que se dedican y aún así no les impedimos el acceso y les damos la posibilidad de decir lo que quieran, pues no nos importa mucho lo que puedan decir... Pero anda que en el antiguo foro del Terrassa podías escribir si te identificabas como arlequinado, te borraban los mensajes al minuto...
Por cierto, pajarillo, vaya superfiestas más radicales te montas en tu casa, eh? Tú si que sabes montártelo bien...  :laugh: :laugh:

Si lo mejor de todo es k no duermo, no me dejan dormir   :paret kieren k llegue enfermo para el partido y no lo van a conseguir  :****

Pero si ese juego duró nada, solo eran 3 mensajes de pacotilla ... eso es nada, el juego terminaba cuando alguien te pillaba y asi fue cuando vimos k nos pillo el Pipo  :yes:, es más se dicen más cosas duras por el msn en contra del Sabadell y Terrassa cada día ... y me tengo k comer muchos insultos hacia mi y hacia todo lo egarlekinado y ajo y agua bien .... es lo k hay en fin.

Eso si si me ven esos mensajes algunos creerán k no soy egarlekinado, total es como si voy al foro egarense y ahora digo 3 tonterías en contra del Terrassa por la mala temporada actual, pues mira no estaría mal pq éstos si se lo merecen por mercenarios  :**** , pero si ya no tenemos foro  :ostres

Si a mi me echaron del foro egarense hará 1 año y medio lo menos y por mi k vuelvan a poner un foro como dios manda y no ese tipo de foro sin libertad de expresión y k duraban pokito los arlekinados k entraban ... :ostres

Yo de fiestas no voy cada día, es más casi nunca voy de fiesta ... por raro k parezca es asi, yo bailo con el chiki paja y menea menea ... dale al meneillo y vamonos juntitos y a triunfar ale  :dance :balla  :laugh:

Este domingo saldré bien :**** pero ya me desgofaré bien en el campo pq lo k lleva pasando con el Terrassa desde la temporada pasada no tiene nombre nos toman por tontos o por wapos, esto no hay kien lo aguante, el Titanic se hunde y al Terrassa se lo tragan estos mercenarios ojalá nos salven pq si no ... =mente limpieza se hará :****

PD: Al final he logrado lo k kería por momentos k no se riesen más del Terrassa algunos pq si veis la mayoría de mensajes abundan risas y otro tipo de palabrejas en contra de lo egarense, llamar burundi es un insulto a lo egarense y a los k son de burundi real, os creeis k esto es la selva  :laugh:, a ver si aguantais asi de calladitos y bien guapitos hasta el domingo, ya celebrareis los goles del Espanyol B, eso si los mete claro :laugh:

Este post afectado de egarenses k es como pensais varios ... lo tendreis k desinfectar total o aun pillareis el virus rojillo, la garrapata rojilla si , algunos ya habeis pillao egaritis o terrasitis crónica ah no k eso es de siempre xD :ejem

Este domingo os kedareis más de uno con las ganas de celebrar el descenso del Terrassa yo no lo celebré para nada el del Sabadell con el levante b ...
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
« Respondre #371 el: 16 de Maig de 2008, 10:29:06 am »
Por cierto se me olvidó comentar algo.

Para este domingo en Terrassa se esperan tormentas de tarde, tipikas de primavera como hasta ahora está pasando cada día. Espero k eso no haga k vaya menos gente en el campo. O si no todo dios los veo metidos en Tribuna xD ... 

Ya lo dice el dicho " Per maig cada dia un raig "   

Saludos  :xin-xin

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #372 el: 16 de Maig de 2008, 11:34:27 am »
Como me gusta ver que te quitas la careta muchacho ya era hora que dijeras claramente que eres del terrassa, bueno a ver si ahora en tercera eres tan rojillo como hasta ahora  :laugh: :laugh:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

antcarcer

• Visitant
« Respondre #373 el: 16 de Maig de 2008, 12:20:51 pm »
Lo vuestro pajarillo y dicvgl es tremendo, no tiene ni pies ni cabeza que esteis rabiosos con nosotros, como si fueramos los culpables de que tengais una plantilla de gandules y pasotas y sabeis que no es nuevo que el año pasado os salvasteis por los pelos, bueno seguir rabiando que ya no os diré nada hasta el domingo a la noche  :smoking:

:scut :scut :scut :scut :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut :scut

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #374 el: 16 de Maig de 2008, 15:02:03 pm »
pero estos dos se creen que somos tontos o algo?

pero porque vienen aqui, no tienen ellos foro para opinar o algo?

Haver si el lunes los vemos por aquí,

Vamos Espanyoool!  :oooooo:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #375 el: 16 de Maig de 2008, 15:28:10 pm »

Un ejemplo:

Si, si PIPO este se cree que somos cortitos o algo,  :Hecho_polvo:
venga hombre que os vais a tercera y estamos mas felices que pa'qué. ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #376 el: 16 de Maig de 2008, 15:35:10 pm »

Un ejemplo:

pajarillo puedes explicar eso,que no me a quedado claro!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1739
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #377 el: 16 de Maig de 2008, 16:15:50 pm »
Bé, ara que ja no veurem més les tonteries que escribien els "egarlekinats" durant uns dies, això tornarà a ser un post normal, que ja fa dies que ho ha deixat de ser.
SOM DE SEGONA!!!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #378 el: 16 de Maig de 2008, 16:28:04 pm »
Els egarencs fa 2 temporades no van anar a la Nova Creu Alta per enfotre's del Sabadell. No sé perquè vosaltres ho heu de fer. Sincerament. I DICVGL. Si ho trobes bé que els arlekinats es burlin del teu Terrassa, tú mateix. 

escolta enric, tu sobre aquest tema no pots opinar per que no ets ni arlekinat ni egarense, tu no tens ni ideia dels sentiments que tenim nosaltres envers l´altre equip aixi que mes val que no et fiquis per que no saps del que parles.
fes el favor de deixar de dir-nos que em de fer i que no i dedicat a animar al teu lleida i al teu barsa noi que proutes feines tens.

Evidentment que sou lliures d'anar on us dongui la gana, i si els egarencs van venir a tocar els ******* a la Nova Creu Alta fa 2 temporades, jo només dic que no els heu d'imitar i fer el mateix vosaltres. Si voleu ser una afició respectada, començeu per no anar diumenge a Terrassa. És una opinió. Evidentment, feu el que vulgueu. Només faltaría. Només dono la meva opinió.

I tant que em preocupo del meu Lleida i del meu Barça. Per cert. Barça s'escriu així.
  Tant que diumenge vaig al Camp d'Esports per veure el Lleida - Sabadell.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #379 el: 16 de Maig de 2008, 16:39:42 pm »
  I tant que em preocupo del meu Lleida i del meu Barça. Per cert. Barça s'escriu així.

La UE Lleida ja comença a buscar al mercat, i un dels seus primers passos és intentar despellejar al Terrassa. Oferta sobre la taula a Giribet.

Per cert, el nom oficial és Futbol Club Barcelona, i no Barça. Que li digueu Barça, li podeu dir, però jo li dic Bar$a o Bra$a. Primer, la $ per el significat econòmic del club (és un negoci, com tots els clubs de Primera) i el Bra$a per la brasa que fot la premsa catalana amb el club de la capital.

Pericos i culés, mateixa m**** és.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...