Jo el que puc aportar és d'una entrevista del Clapes a la radio amb un home que ha tret un llibre sobre el marketing, com publicitar un article,etc. Va ser molt interessant.
1 - Ha de ser un trenca frens: Es a dir, que trenqui amb alguna idea negativa o que faci que la gent no s'apunti.
2- Buscar noves oportunitats: Nova gent que potser no ha sigut soci mai o algun any. Que es pot fer amb el carnet a més de veure el Sabadell. Amb això potser aconseguiriem més gent. Com l'any passat que podies veure el basket. També el tema dels descomptes en botigues. Rebaixes en el club de natació o qualsevol gimnàs. Poder utilitzar les instalacions de la bassa, etc etc.
Perquè no s'apunten?
- no els agrada el futbol. Potser altres esports si (afegim el tema gimnasos, club natació, etc..)
- Els agrada una mica (però prefereixen barça o espanyol ): fer-los sentir que aquí en un club més petit poden ser
més importants i colaborar en l'exit del club.
- Els agrada el futbol però de 1ª i no ha 2ªB: Fer veure que no es impossible arribar-hi i que podem ser un getafe, villareal (potser no), però que no es impossible amb la seva ajuda.
Bueno espero que això ajudi a decidir un bon slogan o una bona campanya.
Per cert el llibre crec que es deia el rompefrenos. ??
Visca el Sabadell