Autor Tema: Sensacions del partit  (Llegit 8277 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Sensacions del partit
« Respondre #40 el: 29 de Agost de 2005, 22:53:10 pm »

I per ultim a veure si xutem mes a porteria, k de calitat hi ha a l'ekip però amb el gol, molt nerviosos vaig veure els jugadors i no xutaven.

salu2 ;)

:ok xutar pero xutar pk pok vam xutar i les faltes aviam si les aprofitem mes, encara recordo la d la 2a part kuan kedava pok per akava, k la va llençar livan diaz al parc cataluña... :surprised:

No se si algú més va veure la 'petita' discusió q van tenir Cañadas i Ivan Diaz en akesta falta.
Diaz va anar molt convençut a llançarla i Cañadas li va demanar per tirarla ell q s veia  motivat, Diaz va fer 'oidos sordos' i la va enviar al park catalunya, segons despres Cañadas li va recriminar akest llençament. Espero q només fos un moment puntual del partit i la tensió q suposava, pero només faltaria q ja es començes amb petites tensions entre jugadors dins el camp.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #41 el: 29 de Agost de 2005, 23:01:36 pm »
aixo es normal als equips i mes amb el cañadas (un home amb molt caracter) i l´ivan (un tio que be de primera divisió i que ha sigut jugador arlequinat fa uns anys) simplement fan notar els seus galons dins del camp  :)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #42 el: 30 de Agost de 2005, 00:15:58 am »
Pos nose vosaltres, pero jo a la segona part vaig veure bones maneres el cañadas i l'ivan diaz fent bones jugades entre ells 2. Krec k akest tandem cañadas&diaz sera letal kuan l'ekip conjunti be :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!