Autor Tema: Siguem optimistes !!!!!  (Llegit 954 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlequinat100%

• Aleví
  • Missatges: 42
Siguem optimistes !!!!!
« el: 29 de Agost de 2005, 16:47:51 pm »
Portem una jornada, i sembla que s'acabi el món... si us plau, tiguem paciència i siguem optimistes....
Ahir tant sols hi havia 4 jugadors de la temporada anterior, o sigui que aquest equip necessita acoplar-se i conjuntar-se, en definitiva necessita una miqueta de temps, i després segur que disfrutarem de veritat.

Es veuen grans diferencies respecta d'altres anys, per exemple, la movilitat de la pilota.
No entenc que per perdre un partit ja estiguem questionant a jugadors, entrandors, etc etc etc :Hecho_polvo: :-X

Jo em quedo amb el que va dir el Neftali ahir: l'any passat amb el llevant B vem perdre les 6 primeres jornades i al final vem quedar tercers... :ok

En definitiva, tinguem paciència que aquest any ens ho passarem molt bé, i com no, ens tocarà patir... però per una cosa ven diferent a la de la temporada pasada  :laugh:

:bandera :scut

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Siguem optimistes !!!!!
« Respondre #1 el: 29 de Agost de 2005, 17:15:39 pm »
...Jo em quedo amb el que va dir el Neftali ahir: l'any passat amb el llevant B vem perdre les 6 primeres jornades i al final vem quedar tercers... :ok

Aquesta frase es important i es mereix que es remarqui... mes que res, per la gent que ja li te "ganes" (al primer partit!!) al Mora.

Calma senyors...
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Siguem optimistes !!!!!
« Respondre #2 el: 29 de Agost de 2005, 17:58:07 pm »
a mi em va semblar una pena escoltar tonteries ja el primer partit  :-[ darrera de nosaltres (mutio, guti i jo) va haber un payo que a la segona part va començar a escredissar als jugadors i a dirlis "vaya figuras!!!!" i coses aixi.
i per acabar-ho d´adobar al final del partit dos imbec.... van cridar "MORA DIMISSIÓ , MORA DIMISSIÓ..." vaja una pena d´aficionats  :ko :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/