Autor Tema: 1 año del Mallorca B-Sabadell  (Llegit 3885 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
1 año del Mallorca B-Sabadell
« el: 08 de Juny de 2008, 23:59:32 pm »
Pues hoy 9 de junio de 2008 se cumple 1 año del partido que cambió la historia reciente del club. ¿Os habeis parado a pensar que hubiera pasado si De Navas no hubiera tenido su dia?
Puedo decir, y no me equivoco, que ha sido el partido donde más he sufrido de mi vida. Creo que incluso perdí algún kilo, con tanta calor, la tensión, los nervios...buffff

Por suerte lo pude vivir in situ en el viejo Luís Sitjar, nunca mejor dicho lo de viejo...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: 1 año del Mallorca B-Sabadell
« Respondre #1 el: 09 de Juny de 2008, 00:06:35 am »
Ese dia fue muy grande, pero grande grande !! yo acabe mas cansado que los propios jugadores, media hora despues del partido estaba como si me hubiesen dado una paliza de tanto sufrir,animar,gritar,calor  :laugh: :laugh: Espero que el año que viene se repita una experiencia asi pero ganando 0-3 sino mas de uno se va quedar ahi.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #2 el: 09 de Juny de 2008, 00:07:11 am »
yo en mi casa con el pinganillo en la oreja y ccuando en la radio decian ojo al mallorca me lo tenia que quitar de la oreja no tenia h****s a aguantar asi que todos los que fuisteis al campo madre mia lo pasariais fatal desde aki felicitar a todos los que fueron ese dia y el del caudal en mieres junto los dos partidos en la nca se demostro lo grande que es la aficion de este equipo aupa sabadell  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #3 el: 09 de Juny de 2008, 00:23:52 am »
El xut de falta del Mallorca B a poks minuts del final no mel trec del cap. Vaig caure per akelles ruinoses grades només de l'ensurt optic pk la veia dintre i s'acabava tot , i kuan dik tot , es tot..

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #4 el: 09 de Juny de 2008, 00:28:07 am »
yo en casa escuchando radio sabadell,lo pase muy mal,pero valio la pena!!
SOM DE 2a A!!

futsal_90

• Visitant
« Respondre #5 el: 09 de Juny de 2008, 02:03:47 am »
i tambien dar la gracias a Radio Sabadell por estar siempre el lado del equipo ! :clap

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #6 el: 09 de Juny de 2008, 07:23:00 am »
Jo vaig anar-hi ... vaya finde ens vem fotre allà ... el millor el partit !!!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #7 el: 09 de Juny de 2008, 12:48:31 pm »
Jo encara m'en recordo, com si fos ahir, dels bots que feia pels passadissos de casa meva i les llàgrimes que em queien quan Juanje va marcar el seu penal  :visca

:beer2

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 09 de Juny de 2008, 14:20:46 pm »
uuufff recuerdo la mano de "San de Navas" en la prórroga...allí si que se acavaba todo...y en los penaltis, en cada penalti tirado por nosotros o por el mallorca, el corazón en un puño, y cada penalti tirado, abrazandonos todos unos con otros, casi llorando más de uno, saltando de la eufória, cuando acabó la tanda de penaltis me di cuenta de que había perdido la bufanda... :bandera
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #9 el: 09 de Juny de 2008, 15:22:03 pm »
pues si... Ahora mismo hace justo un añito estabamos comiendo todos juntos en un cutre bar de por el centro de Mallorca, una paella rancia y un vino malo, y pronto encarábamos "caminata arlequinada" hacia el Luis Sitjar....   

(seguiremos recordando)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #10 el: 09 de Juny de 2008, 15:30:16 pm »
pues si... Ahora mismo hace justo un añito estabamos comiendo todos juntos en un cutre bar de por el centro de Mallorca, una paella rancia y un vino malo, y pronto encarábamos "caminata arlequinada" hacia el Luis Sitjar....   

(seguiremos recordando)

y un mallorquin tocakojones que buscava bronca a la hora de la comida y casi sale caliente, jajajajaja   :laugh: :laugh:   
madre mia que dia nos metimos .... Y QUE NOCHEEEE!!!! :dance :visca
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #11 el: 09 de Juny de 2008, 17:32:21 pm »
Vaja nervis sort del De Navas com ja heu dit com ves pogut canviar l'historia sort del final feliç com diu el company Pipo jo tambe vaig acabar mes cansat que els jugadors

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #12 el: 09 de Juny de 2008, 17:58:46 pm »
ahora mismo estabamos en pleno barranco del Luis Sitjar...  Algunos (me incluyo) muy muy hecho polvo...    :Hecho_polvo:    :wacky:

Iba a ponerlo en el post de remember, pero ya que se ha abierto este tema... no esta mal un poco de recuerdo de aquel dia memorable, el de mas nervios sin duda de mi "vida deportiva"...

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=10249.0  --- las mejores imágenes de lo vivido...

http://es.youtube.com/watch?v=xGrChPx4oGI   ---   video de Gonzalo donde hace una mezcla MAGISTRAL entre los penaltys, la narración de Sergi Garcés y una música epica espectacular de Rocky...

que recuerdos...    :'(
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #13 el: 09 de Juny de 2008, 18:50:59 pm »
Encara se'm posa la pell de gallina quan veig això. Mare meva, des de l'estiu pasat q no veia aquestes imatges. Ho recordo com si fos ahir, quin patiment. Espero que l'any que ve per aquestes dates estem en una situació similar a la d'allà (per pujar, s'entén). :trebol :trebol
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 09 de Juny de 2008, 19:13:40 pm »
Doncs va ser un grandissim dia i un autèntica sort poder ser en directe al barranc del Lluís Sitjar.

Poques vegades he patit tan en un camp de futbol........ el final va ser apoteòsic  :clap

Només puc dir que va ser un dia inoblidable........ :xin-xin
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #15 el: 09 de Juny de 2008, 19:47:36 pm »
Doncs si, va ser un gran dia, un brindis pel aniversari  :beer2
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #16 el: 09 de Juny de 2008, 20:01:30 pm »
Puc dir sense por a equivocar-me que ha estat el partit on mes he patit de la meva vida. 120 minuts mes penals en els quals hi va haver temps per 2 pals nostres, arribades perillosissimes del filial mallorquinista i la ma de sant de navas al minut 119. Tambe puc dir que es el partir on l'aficio ha animat mes, fins i tot mes que el dia del derbi. No vam parar d'animar, ens hi vam deixar la pell. I de nit... ens hi vam deixar el fetge hehehehe
Una abracada a tots els qui hi vareu ser presents, en especial als 3 trinxats que anaven amb mi i que em van haver d'aguantar durant tot el viatge.   :beer2
Que bonic...
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #17 el: 09 de Juny de 2008, 20:04:17 pm »
Puc dir sense por a equivocar-me que ha estat el partit on mes he patit de la meva vida. 120 minuts mes penals en els quals hi va haver temps per 2 pals nostres, arribades perillosissimes del filial mallorquinista i la ma de sant de navas al minut 119. Tambe puc dir que es el partir on l'aficio ha animat mes, fins i tot mes que el dia del derbi. No vam parar d'animar, ens hi vam deixar la pell. I de nit... ens hi vam deixar el fetge hehehehe
Una abracada a tots els qui hi vareu ser presents, en especial als 3 trinxats que anaven amb mi i que em van haver d'aguantar durant tot el viatge.   :beer2
Que bonic...

Seamus a mi sempre se'm quedarà grabat, que just abans de començar els penals, tots estavem cagats, dient-lo clarament xD i tu vas començar a cridar: "PASE LO QUE PASE, HONOR AL SABADELL!!!"
Una imatges que no oblidaré mai.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #18 el: 09 de Juny de 2008, 20:07:38 pm »
Si senyor jo tambe recordo el company Seamus com va començar amb el crit de "pase lo que pase honor al Sabadell" a mi sem va posar la pell de gallina

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #19 el: 09 de Juny de 2008, 20:44:47 pm »
***** si! "el pase lo que pase honor al sabadell..." va ser impresionant!

També s'ha de dir que vam aguanta lo "nostre", no només per el partit sinó la policia nacional, aquella afició mallorquinista que no parava de insultarnos...com ya heu dit per mi tmb el partit on més vaig sofrir, fins i tot al punt de tenirme que seure perque mofagava, un atac d'ansietat d'aquests... :plora
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona