Autor Tema: sobre l' ascens...  (Llegit 9974 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
  • Gènere: Masculí
sobre l' ascens...
« el: 29 de Agost de 2005, 21:28:59 pm »
Ho sento, però tot i ser dels que creu en aquest equip aquest any NO.

Ja no em vull enganyar més, no val la pena. I em baso nomès en una cos, en els desplaçaments.

Recordo la primera jornada de lliga deu fer ara uns tres anys, quan vam perdre per 3 a 0 a Tarragona. Aquell dia veiem un equip que jugaba com si anessin sobrats i es veia ràpid que ells serien a dalt. Amb els Suquía i companyía que ens van portar de cul, sobretot la segona part.

Un any més començant la lliga sense guanyar, amb un conjunt fàcil a priori. Un equip nou que val calers i sense idees. Sense una mínima capacitat de reacció. No hi ha un mínim de frescura en el joc, sembla que juguin engarrotats. Res de res.

Un equip que aspira per estar a dalt, no ens enganyem, no juga així. Podem perdre la primera jornada a casa però no d'aquesta manera. No em vist jugades, no em xutat a porta -bueno si, des de 20 metres- i no em vist un mínim de futbol.

Que si aquesta gent s'ha tancat al darrera, que si... ´MÉS ESCUSES NO, SI US PLAU !!  Teniem tot l' equip disponible i no s'ha vist res de bo. Algun detall tècnic però el mateix joc de l' any passat, avorrit i insípid, sense idees i el pitjor de tot, sense ocasions.

Necessitem un equip com el Nàstic de l' any que va pujar, com el Lleida. Consistent, amb idees, fresc. No ens serveix de res jugar d' aquesta manera quan estem perdent.

No estic decepcionat encara, faltaria més. Però en serio, els equips que juguen poden perdre, però no així.

Resem a la Verge de la Salut !

Desconnectat marcsl90

• Aleví
  • Missatges: 33
Re: sobre l' ascens...
« Respondre #1 el: 29 de Agost de 2005, 21:51:29 pm »
Tampoc ho veig així. Amb tan sols un partit no pots treure aquestes conclusions, que influeixin a final de temporada com és l'ascens. No és va veure un bon sabadell, i és cert, algu podria dir, amb aixo no anem enlloc. Pero jo veig que aquest equip té molt a dir, i no està mort. Anem pas a pas senyors.

Visca SBD!

* Sabadell capital del Vallès Occidental, de les Terres Catalanes, i del Món en General *

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7188
« Respondre #2 el: 29 de Agost de 2005, 21:57:17 pm »
cada any la mateixa historia i sempre acabem patint per no baixar

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 29 de Agost de 2005, 21:59:31 pm »
Jo estic d'acord amb el kitanovsky...
Si un jugador és fluix o és bo amb 2 tocs ja es veu.... si un equip pot fer grans coses.... de seguida se sap... i em sap greu dir-ho, pero canvien molt les coses o res de res.
Per exemple, un jugador com l'Iglesias -k algú va dir que era molt bo-, de seguida es veu que és fluixet del monton, quan amb prou feina sap controla bé la pilota -em refereixo a controls complicats, no k li passin la bola de 2 metres- i que jo recordi no n'hi he vist cap en condicions encara. No em val que no tingui la forma, no em val k portin 1 mes i no estigui acoplats.... aixo son EXCUSES :icon_exclaim: A la 2a B puc comptar amb els dits d'una ma els equips que no canvien més de 10 jugadors cada any :icon_exclaim: I en això de que no tenen la forma..... per favor, si tots tenen entre 20 i 28 anys.... hostia, que no son tios de 45 anys :icon_exclaim: I només es dediquen a això. PROU EXCUSES, TOCA MILLORAR.
Potser pensareu que soc molt critic pel poc que portem, pero pel que he vist sobre el camp NO PINTA gens be la cosa. I no em refereixo al partit d'ahir nomes :icon_exclaim:
Tan de bo m'hagi de tragar tot aixo i a la jornada 10 anem lider fent grans partits :icon_exclaim: Si és aixi esteu TOTS convidats a birres davant del camp  :yes:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 29 de Agost de 2005, 22:03:02 pm »
jo tik dacord am el  kitanovsky en algunes koses pero encara es aviat per saver k fer, a ningu li a agradat perdre el 1er patit i menys a kasa i a sobbre kontra losasuna...jo em rea firmo en k si daki al partit del terrassa o siga 5 jornades guanyem! 4! algo direm en akesta lliga!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #5 el: 29 de Agost de 2005, 22:31:53 pm »
No estic gens d'acord. Es nomes un partit, el primer dels 38 que es juguen a una Lliga llarga i complicada com es la Segona B.

Crec que aquest equip es mereix (com tots) un marge de confiança...si dentre de 6 ó 7 jornades estem igual, critiqueu i sigueu pesimistes, que un equip no es fa en un dia.

O es que ara dubtem de la qualitat de jugadors com Pablo Sanz, Orife, Ramon, Madrigal, Gallo, Medina o Ivan Diaz per possar exemples?  Segur que si un altre equip (i no dic noms) tinguessin aquests jugadors estariem convençuts que malgrat la primera derrota, amb el pas del temps seria un equip que lluitaria per tot.

Els començaments del equips a vegades son complicats...record em el Barça fa dues temporades, fotia pena i quan es va trovar el onze i la tactica adeqüada va remuntar fins quedar segons, i si dura la Lliga 4 partits mes queda campió.

Crec que estem exagerant amb el pessimisme perque s'havia creat una gran il·lusió i ens pensavem que desde el principi es guanyaria sense baixar de l'autobus, i a Segona B aixo no passa...deixem passar un temps i que l'equip també es tregui una mica de pressió, que segur que quan arrivin dos o tres partits amb bons resultats la imatge es molt millor que no pas ahir!!!

De la mateixa manera pensu que quanta mes qualitat tingui el rival millor jugara el nostre equip. S'han d'acostumar a que la majoria d'equips ens jugara com l'Osasuna, tots darrera, fotent llenya i esperant marcar al contra-atac.

Estic plenament convençut que amb aquest equip poder seguir il·lusionats  :yes:
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #6 el: 29 de Agost de 2005, 22:35:16 pm »
Ens estem precipitant massa, tant com per dir que pujarem segur com per dir que patirem segur. Com molt be a dit en GERLAU, només em jugat un partit de 38 i nomes s'ens a escapat 3 punts de 100 i picu. Esperem a criticar o a alabar apartir de la jornada 10 que ya començarem a veure de quin peu calcem :ok
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 29 de Agost de 2005, 22:35:59 pm »
Tan de bo porti moltes ilusions. Però posar un exemple com el del Barça crec que no és massa correcte, perque per més malament que ho fagin hi havia Rondaldinhos, Puyol, Valdes... vaja, que tios ja contrastats...
Del nostre equip poca gent devia coneixer Iglesias, nandi, medina o crivillé. Oju, que no dic que siguin dolents, però és diferent :icon_exclaim:

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 29 de Agost de 2005, 22:38:01 pm »
Discrepu MUTIO, no només els noms guanyen partits... per ejemple, qui coneixia a Madrigal l'any del 3-0 de la copa al barça? Els seguidors de 2a B i prou

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 29 de Agost de 2005, 22:39:42 pm »
Discrepu MUTIO, no només els noms guanyen partits... per ejemple, qui coneixia a Madrigal l'any del 3-0 de la copa al barça? Els seguidors de 2a B i prou

Si, i malhauradament només se'lconeix per aixo  :-\

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #10 el: 29 de Agost de 2005, 22:45:29 pm »
kitanowsky aquest joc aborrit sense idees i a la pilotada es l'unic joc que sap fer el mora i si no el fan fora aviat aquest any res de res

Desconnectat Alfols

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #11 el: 29 de Agost de 2005, 22:49:24 pm »
........com m'agradaria que tots els que comenceu a tirar per terra l'equip (de debò que creieu que es pot aspirar a l'ascens amb un equip totalment nou desde la primera jornada????) hagueu de tancar la boqueta al final de lliga...........per què un equip nou, sabeu, no es fa amb una pretemporada ni amb un sol partit i s'ha de donar un marge per la formació i assentament al camp.

Els que tireu per terra l'equip crec que no teniu gaire clar que no se li poden posar objectius encara. Crec que la 5a o 6a jornada seran el límit per a començar a fer aquestes declaracions, i jo el primer, però per ara, si us plau, una mica de calma............so bretot per respecte als grans jugadors que hi ha aquest any i al treball dels tècnics, sobretot el segon entrenador!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 29 de Agost de 2005, 22:51:46 pm »
Una cosa que quedi clara, sino recordu malament cap membre de la directiva va dir que l'objectiu era l'ascens, van dir de quedar entre els 4 primers, aixo de que sino pujem a 2a A serà un fracàs ens ho em "inventat" nosaltres, els seguidors que ya estem tips d'estar a 2a B, putser ens estem fent moltes ilusions envers les reals aspiracions del equip

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 29 de Agost de 2005, 22:52:22 pm »
........com m'agradaria que tots els que comenceu a tirar per terra l'equip (de debò que creieu que es pot aspirar a l'ascens amb un equip totalment nou desde la primera jornada????) hagueu de tancar la boqueta al final de lliga...........per què un equip nou, sabeu, no es fa amb una pretemporada ni amb un sol partit i s'ha de donar un marge per la formació i assentament al camp.

Els que tireu per terra l'equip crec que no teniu gaire clar que no se li poden posar objectius encara. Crec que la 5a o 6a jornada seran el límit per a començar a fer aquestes declaracions, i jo el primer, però per ara, si us plau, una mica de calma............so bretot per respecte als grans jugadors que hi ha aquest any i al treball dels tècnics, sobretot el segon entrenador!!!

Jo he sigut molt critic des d'inici de temporada. És veritat, pero pensa que tots els equips tenen d'acoplarse, i n'hi ha que han jugat força be.
I com molt bé dius, OJALA em mengi totes les paraules que he dit dolentes sobre el joc de l'ekip i sobre algun jugador  :yes: ;)

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 29 de Agost de 2005, 22:53:40 pm »
Una cosa que quedi clara, sino recordu malament cap membre de la directiva va dir que l'objectiu era l'ascens, van dir de quedar entre els 4 primers, aixo de que sino pujem a 2a A serà un fracàs ens ho em "inventat" nosaltres, els seguidors que ya estem tips d'estar a 2a B, putser ens estem fent moltes ilusions envers les reals aspiracions del equip

Potser no ho han dit Cudi, però pots estar segur que son els primers ilusionats en que pujarem, això segur :icon_exclaim: No ho diuen -com és obvi- pero ho pensen segur

www.miequipo.es

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #15 el: 29 de Agost de 2005, 22:57:48 pm »
Tan de bo porti moltes ilusions. Però posar un exemple com el del Barça crec que no és massa correcte, perque per més malament que ho fagin hi havia Rondaldinhos, Puyol, Valdes... vaja, que tios ja contrastats...
Del nostre equip poca gent devia coneixer Iglesias, nandi, medina o crivillé. Oju, que no dic que siguin dolents, però és diferent :icon_exclaim:

Estic d'acord que nosaltres no tenim Ronaldinhos, Puyol o Valdés...pero es que els nostres rivals tampoc tenen Ronaldos, Raul, Zidanes o Roberto Carlos...tingues paciencia MUTIO que ja veuras com amb el pas del temps ens donaran alegries aquest equip!!!  ;)
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #16 el: 29 de Agost de 2005, 22:58:18 pm »
osti mutio vas una mica fort  ja veurem que pasa contra el peralta home !!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #17 el: 29 de Agost de 2005, 22:58:54 pm »

Estic d'acord que nosaltres no tenim Ronaldinhos, Puyol o Valdés...pero es que els nostres rivals tampoc tenen Ronaldos, Raul, Zidanes o Roberto Carlos...tingues paciencia MUTIO que ja veuras com amb el pas del temps ens donaran alegries aquest equip!!!  ;)

Tan de bo Gerlau  ;)

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #18 el: 29 de Agost de 2005, 23:00:58 pm »
lobjectiu enkara k no sagi dit es lascens i punt pk sino no saguiesin fet aketts fitxages pk tmpk kalen molts de kalers per mantenirse....
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 29 de Agost de 2005, 23:06:34 pm »
Jo crec que costarà conjuntar... però un cop aconseguit, ens lapidarem els rivals.

Primer assegurem la permanència... i desprès poc a poc :icon_exclaim: :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...